Lommel

Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
Post Reply
neilpryde
Mountainbiker

Lommel

Post by neilpryde »

Ik heb zojuist mijn eerste fietsje gekocht en binnenkort gaan de zijwieltjes eraf :wink:

Vroeger wel eens hier en daar een toertochtje meegedaan, maar dat was op een stalen ros van 20 kg zonder klikpedalen...

Ik ga de eerste weken mijn fiets wat gewoon worden (alsook de klikpedalen) en dan is het de bedoeling op zoveel mogelijk te gaan fietsen. Door mijn werk ben ik ook vaak overdag thuis, dus als er nog mensen zijn van Lommel die soms overdag kunnen gaan mountainbiken, laat maar iets weten.
Joriz
Mountainbiker

Post by Joriz »

Veel plezier ermee, de streek rond Lommel bied genoeg bike mogelijkheden.
MPijpers
Mountainbiker

Luyksgestel

Post by MPijpers »

Ik kom uit Luyksgestel en zoek ook nog iemand om af en toe mee te gaan mountainbiken.
Ben niet zo getraind, helemaal niet eigenlijk, momenteel herstellende van een enkeloperatie, maar in de loop van de herfst wil ik weer gaan fietsen, dus al je interesse hebt. Er lopen hier diverse mooie mountainbikeroutes in de buurt, zoals je waarschijnlijk al weet. Meestal overdag tijd om te fietsen, 's avonds werk ik meestal.

Ik hoor het wel,

Marcel
paladin
Mountainbiker

Post by paladin »

laat me ook maar een pb ,ben ook van lommel en ben ook weer herbegonnen met biken :wink:
Post Reply