TT Vichte 27-09-2008

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
O+
Mountainbiker

Post by O+ »

Zal ook proberen af te komen;zal wslk de laatste tocht met een droge ondergrond zijn dit jaar :oops:
kmt
Mountainbiker

Post by kmt »

hoe zit het met het offroadgehalte van deze tt ? Is dat beter dan de tt die eind augustus in Vichte was, of is het even magertjes (die van augustus bevat te veel asfalt naar mijn gevoel).
Kan iemand mij informeren hierrond ?
kmt
Mountainbiker

Post by kmt »

hoe zit het met het offroadgehalte van deze tt ? Is dat beter dan de tt die eind augustus in Vichte was, of is het even magertjes (die van augustus bevat te veel asfalt naar mijn gevoel).
Kan iemand mij informeren hierrond ?
muddriver
Mountainbiker

Post by muddriver »

We hebben er proberen het maximum uit te halen zowel wat betreft offrroad gehalte als aantal hoogtemeters. Parcours ligt er vandaag goed bij, enkel in de bossen nog enkele natte stukken. Enkel aanloop naar de Kluis is nogal plat en op verhard parcours, maar is ideaal als opwarmer voor wat komen zal. Privé bossen worden naar het einde toe voor de wielen geschoven.

De organisatie.
gu
Mountainbiker

Post by gu »

Topclub-leden zullen bij deze zeker aanwezig zijn.....
Voor hoeveel kilometers????? dat hangt van onze voorzitter af
leffingenoartje
Kerstman

Post by leffingenoartje »

Ik kom van zeetje kan ik achteraf douchen ???

groeten en tot morgen :wink:
barty
Mountainbiker

Post by barty »

vandaag beslist dat ik deze tt rij...Hopelijk spartelen de benen zo niet tegen als vorige week in Oudenaarde,want dat is een raar gevoel zulle. :bounce: :bounce:
Zal waarschijnlijk niet al te vroeg starten zodat mijn beentjes niet al te koud hebben 's ochtends :oops: #-o
See ya
b@rtm@n
Mountainbiker

Post by b@rtm@n »

zal hier ook starten met pearl jam rond 13u
de verwachtingen zijn wel hoog na Brakel vorige week en Peruwelz 2 weken geleden, 2 absolute snoepjes!!!
SNRFreestyler
Mountainbiker

Post by SNRFreestyler »

PRACHTIGE TOERTOCHT!!!
Heb hem net gereden (30km) moest op tijd thuis zijn eh :lol:
Zeer goed parcours je vind er echt alles in !
Goed georganiseerd!

Afstand (30km)
Duur (1u.20min.)
Gem. snelheid (22/km)
Topspeed (52/km)

Groetn
de P
Mountainbiker

Post by de P »

juist thuis van Vichte en deze rit geeft mij een dubbel gevoel. Eerst de goeie dingen: leuke rit :-D , goeie afspuitstand :-D :-D , zeer goeie douche's en een vriendelijke meneer die ons naar daar begeleide :-D :-D , zeer vriendelijke mevrouw bij de bonnetjes en goei weer :-D :bounce:
Maar nu: bepijling op sommige plaatsen totaal nie duidelijk en waar was de bevoorrading gebleven (ik reed de 50) ???. Wij hebben horen zeggen dat er geen was en dat wij onze moesten bevoorrading aan de start moesten genomen hebben maar tegen ons is er niets daarvan gezegd geweest. Nu zat ik nog niet zwart van den honger maar er zullen er misschien andere geweest zijn.
Volgend jaar betere bepijling en bevoorrading en ik kom terug !!

grtz

P
Post Reply