TT Vichte 27-09-2008
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
We hebben er proberen het maximum uit te halen zowel wat betreft offrroad gehalte als aantal hoogtemeters. Parcours ligt er vandaag goed bij, enkel in de bossen nog enkele natte stukken. Enkel aanloop naar de Kluis is nogal plat en op verhard parcours, maar is ideaal als opwarmer voor wat komen zal. Privé bossen worden naar het einde toe voor de wielen geschoven.
De organisatie.
De organisatie.
- leffingenoartje
- Kerstman
-
SNRFreestyler
- Mountainbiker
Post by SNRFreestyler »
PRACHTIGE TOERTOCHT!!!
Heb hem net gereden (30km) moest op tijd thuis zijn eh
Zeer goed parcours je vind er echt alles in !
Goed georganiseerd!
Afstand (30km)
Duur (1u.20min.)
Gem. snelheid (22/km)
Topspeed (52/km)
Groetn
Heb hem net gereden (30km) moest op tijd thuis zijn eh
Zeer goed parcours je vind er echt alles in !
Goed georganiseerd!
Afstand (30km)
Duur (1u.20min.)
Gem. snelheid (22/km)
Topspeed (52/km)
Groetn
juist thuis van Vichte en deze rit geeft mij een dubbel gevoel. Eerst de goeie dingen: leuke rit
, goeie afspuitstand
, zeer goeie douche's en een vriendelijke meneer die ons naar daar begeleide
, zeer vriendelijke mevrouw bij de bonnetjes en goei weer
Maar nu: bepijling op sommige plaatsen totaal nie duidelijk en waar was de bevoorrading gebleven (ik reed de 50) ???. Wij hebben horen zeggen dat er geen was en dat wij onze moesten bevoorrading aan de start moesten genomen hebben maar tegen ons is er niets daarvan gezegd geweest. Nu zat ik nog niet zwart van den honger maar er zullen er misschien andere geweest zijn.
Volgend jaar betere bepijling en bevoorrading en ik kom terug !!
grtz
P
Maar nu: bepijling op sommige plaatsen totaal nie duidelijk en waar was de bevoorrading gebleven (ik reed de 50) ???. Wij hebben horen zeggen dat er geen was en dat wij onze moesten bevoorrading aan de start moesten genomen hebben maar tegen ons is er niets daarvan gezegd geweest. Nu zat ik nog niet zwart van den honger maar er zullen er misschien andere geweest zijn.
Volgend jaar betere bepijling en bevoorrading en ik kom terug !!
grtz
P