zelem halen 28/09/2008

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
pctunner01
Mountainbiker

Post by pctunner01 »

ik ben eigenlijk van kermt kan ook overlummen rijden ma anders route planner even uit drukken
Dingo
Mountainbiker
Location: Minerva outback 2003, canyon yellowstone custom en specialized fsr custom

Post by Dingo »

Ik zou ook willen afkomen met de fiets, maar ik kom van Beringen. De routeplanner stuurt me aan de zwarte ring richting Lummen, maar ik sta precies niet echt te springen om langs die weg te rijden.
Dikwijls pik ik in ergens op het parcours om dan in te schrijven aan de start en verder te rijden tot het punt waar ik begon.
Kruist de tocht misschien de baan van Lummen naar Beringen?
Karakoram1
Mountainbiker

Post by Karakoram1 »

Dan kan je het beste halverwege de baan Beringen-Lummen rechts inslaan aan Cafe Het Wit Paard, dan op het 3de verhoogde kruispunt links af richting het MPI(de Broederkes zoals ze hier zeggen). ± 1.5 km verder na een bergop naar het autostrade ga je na de brug onmiddellijk rechts een singletrack op langs de autosnelweg en dan kom je na een 2tal km en na de baan Lummen Meldert overgestoken te hebben in de bos terecht die de Willekensberg bevat. Daar moet je het parcours kunnen zien, kan zijn dat je een 100 meter links nog de bos in moet maar daar moet je andere bikers tegenkomen.
pctunner01
Mountainbiker

Post by pctunner01 »

ik kom he voor de grootte de 54kilometer
BuitingDavid
Mountainbiker

Post by BuitingDavid »

[quote="Dingo"]Ik zou ook willen afkomen met de fiets, maar ik kom van Beringen. De routeplanner stuurt me aan de zwarte ring richting Lummen, maar ik sta precies niet echt te springen om langs die weg te rijden.
Dikwijls pik ik in ergens op het parcours om dan in te schrijven aan de start en verder te rijden tot het punt waar ik begon.
Kruist de tocht misschien de baan van Lummen naar Beringen?[/quote]

Ge kunt perfect langs Paal en via de Meldertsesteenweg naar Meldert. Vervolgens richting Zelem. Dat zal ongeveer een 13 a 14 km enkel zijn.
Dat wordt waarschijnlijk mijn route voor zondag a.s. Ben ook van plan de 54 te rijden. :lol:
Dingo
Mountainbiker
Location: Minerva outback 2003, canyon yellowstone custom en specialized fsr custom

Post by Dingo »

Awel, het is nu net de meldertsebaan die ik wil vermijden. Ik kom er niet dikwijls, maar ik meen me te herinneren dat ze daar hard rijden.
Ik kan ook binnendoor zie ik. Ik zal wel zien, in elk geval bedankt voor de tips.
MOOSMAN
Mountainbiker

Post by MOOSMAN »

Afgelopen zondag nog stukken van 't parcours gedaan.
Alles ligt er voortreffelijk bij.
jvh de snelle
Mountainbiker

Post by jvh de snelle »

Ga proberen de 20 te rijden, zal zwaar zijn na mijn hartoperatie die ik ondergaan heb in april.
Delphy01
Mountainbiker

Post by Delphy01 »

Wij de MTB van Herk zullen er zeker bij zijn. Is een absolute aanrader om te rijden in deze regio!! Ze geven goed weer dus zal het dubbel de moeite zijn.

http://users.telenet.be/herkermtbclub/

Grtz en tot zondag.
Eddy
Mountainbiker

Post by Eddy »

wij van MTB-OKSELAAR zullen ook aanwezig zijn
tot morgen dan maar :lol: :-D :lol:
Post Reply