op deze topic mag een slotje op !!!!!

Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
w84me
Mountainbiker

Post by w84me »

Als ik alleen met de mountainbike op de dijken ga rijden haal ik een gemiddelde van ong 24 a 25 km/u. Zou ik dan kunnen volgen of is dat tempo te traag ?
mtb117
Mountainbiker

Post by mtb117 »

ik snap wat je wil zeggen maar ik rij zelf niet met de auto ik ben ook nog maar 17
mtb117
Mountainbiker

Post by mtb117 »

mtb117 wrote:ik snap wat je wil zeggen maar ik rij zelf niet met de auto ik ben ook nog maar 17
wille woendag kom maar ik moet naar school en die gaat voor [-o<
Hookipa
Mountainbiker

Post by Hookipa »

specibiker wrote:Als ik alleen met de mountainbike op de dijken ga rijden haal ik een gemiddelde van ong 24 a 25 km/u. Zou ik dan kunnen volgen of is dat tempo te traag ?
Nee, dat is geen enkel probleem. Wij staren ons niet blind op gemiddelden.

17 jaar is ook geen probleem Reinout (ook van Niel trouwens) is ook 17, hij heeft ons een jaar geleden gevonden via dit forum.
Jan1963
Mountainbiker

Post by Jan1963 »

waar in Reet vertrekken jullie? Ik heb wel zin om eens mee te rijden. Ik kan in het weekend wel nooit mee. Ik werk weekendshift.
Terreinbandjes aan te raden of gaat het op slicks (die liggen er de laatste tijd meestal op) ook?
razer
Mountainbiker

Post by razer »

Jan1963 wrote:waar in Reet vertrekken jullie? Ik heb wel zin om eens mee te rijden. Ik kan in het weekend wel nooit mee. Ik werk weekendshift.
Terreinbandjes aan te raden of gaat het op slicks (die liggen er de laatste tijd meestal op) ook?

Ben ook weekendwerker, dus misschien kunnen we door de week eens toerke doen ?
Hookipa
Mountainbiker

Post by Hookipa »

We vertrekken om 19h30 aab de Kleine Paependaelenlaan te Reet dit is als je van Antwerpen op de A12 komt rechtsaf aan café Banus richting Niel dan de eerste straat op uw linkerkant afslaan, dus nog voor den boomgaard.Op woensdag rijden er steeds leden met slicks, dus geen probleem. Op de site van ons staat alle info op.
Jan1963
Mountainbiker

Post by Jan1963 »

razer wrote:
Jan1963 wrote:waar in Reet vertrekken jullie? Ik heb wel zin om eens mee te rijden. Ik kan in het weekend wel nooit mee. Ik werk weekendshift.

Ben ook weekendwerker, dus misschien kunnen we door de week eens toerke doen ?
wil ik best eens doen. Door de week ga ik gewoonlijk een 'toertje dijk' doen. Ivm een aanslepende polsbelessure zo weinig mogelijk off road de laatste tijd. We spreken (hier) wel eens af.
Leto
Mountainbiker

Post by Leto »

Ik vind de TT van Niel niet meer terug in de kalender.
Was dit een eenmalige TT? Zonde, want er waren toch wel leuke stukken bij en ik keek er naar uit om die tocht dit jaar terug te doen. Hebben jullie meer info soms? Of heeft er iemand de TT op kaart?
Grtz
Tom
ka.dee
Management

Post by ka.dee »

Toertocht van Niel stond oorspronkelijk op de kalender maar is ondertussen afgelast.
Ik geloof wel dat er iemand de GPS track van had.
Locked