mijn S-works 2008: weer wat nieuws
Stel jezelf hier voor. Tevens geven we jullie hier de gelegenheid om je materiaal te showen.
- Dr.Gonzo
- Mountainbiker
Uit ervaring (van een kennis biker) kan ik zeggen dat vooral de lagers niet zo slijtage vast zijn dan bijvoorbeeld een shimano alternatief.G-m@n wrote:heb je er zelf ook zo eentje gehad of is het "van horen zeggen"Hubertje wrote:benieuwd hoe lang dat gaat meegaan.. De looks zijn dan ook de enige reden om zo'n crank te kopen..
Looks zijn zeker
Als je hem aan mij zou geven zou ik hem ook direct monteren.
- Dr.Gonzo
- Mountainbiker
Wat maakt het uit vraag ik me soms af. Als ik in het "te koop" gedeelte kijk zie ik het merendeel van de showroom bikes quasi onbereden blijven en dan plos te koop staan...G-m@n wrote:lagers passen de shimano ook opBrunox wrote:Dan spreken we over de lagers, niet over de crank he..........
De opmerking ging over de crank zelf.![]()
en kras gevoellig....ooit een xtr na 200km bekeken
Laat ons hopen dat een race monster als het jouwe wat meer van het offroad werk mag profiteren...
- G-m@n.
- Mountainbiker
mijne is al vollop in gebruikDr.Gonzo wrote:Wat maakt het uit vraag ik me soms af. Als ik in het "te koop" gedeelte kijk zie ik het merendeel van de showroom bikes quasi onbereden blijven en dan plos te koop staan...G-m@n wrote:lagers passen de shimano ook opBrunox wrote:Dan spreken we over de lagers, niet over de crank he..........
De opmerking ging over de crank zelf.![]()
en kras gevoellig....ooit een xtr na 200km bekeken![]()
Laat ons hopen dat een race monster als het jouwe wat meer van het offroad werk mag profiteren...
vandaag TT gereden in overpelt en volgende week genk
- G-m@n.
- Mountainbiker
dat heeft al ne nieuwe eigenaarLupake wrote:Schitterend !!!!
Al die kleine (en grote) aanpassingen maken het werk wel af !!
Ps : Moest je dat XT cranckstel wegdoen dat erop stond, laat maar iets weten.
http://www.mountainbike.be/forum/viewto ... 3&start=36