Proces Joe Van Holsbeek

Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.
Daan18
Mountainbiker
Location: Cube reaction Silver 2006 Reba race X0 gripshift Juicy 7

Post by Daan18 »

Da ge in paniek uithaalt met e mes kan ik nog ergens begrijpen maar geen zeven keer e :roll:
Als iemand dat met mijn kindereren of familie doet ga ik er zelf achter ik zal dan met plezier enkele jaren (als het al zover komt,want ik neem Vermassen als advocaat!) in den bak gaan zitten
Apenland :evil:

Daan
miester fens
Mountainbiker

Post by miester fens »

Laat me duidelijk zijn: ik verafschuw de dader en zijn feiten ...

... maar ik lees hier weinig of niets constructiefs. Net die negativiteit zoals geen vertrouwen in ons apenland, enzomeer zorgen voor verzuring ed. Vergeet niet dat mensen zoals jij en ik over hem geoordeeld hebben (ok niet de duurtijd), mensen die het ganse proces meegemaakt hebben.

Ik geloof ook wel in het feit dat ze niet van plan waren om die dag iemand te vermoorden maar wel om te 'roven'. Bovendien is 10 jaar id cel niet niets (denk de laatste 10 jaar maar eens weg uit uw leven).

Wat mij wel verontrust is het signaal dat er gegeven werd en wordt naar de jeugd toe (dat die mannen nr hier komen om te stelen en zo snel hun mes durven trekken zegt iets over de pakkans hier - ik vergeet nooit de 1e reactie vd agent die mijn verslag over mijn gestolen fiets moest opmaken nl.: "Och jongen, komt hij daarvoor nog naar hier, ze geven zelfs gestolen auto's al niet meer aan!" en daar staat ge dan).

Nogmaals ik wil hier niet de advocaat van de duivel spelen maar ik denk dat we beter proberen om constructief en positief te zijn!

Ik hoop dat Joe's ouders op termijn opnieuw wat rust en geluk in hun leven vinden!
El Perro Diablo
Mountainbiker

Post by El Perro Diablo »

Het gedacht al dat hij een mes bij zich droeg!!!!
cavani
Mountainbiker

Post by cavani »

Idd.,elke actie heeft een gevolg.Mes op zak,MP3 stelen en "en passant" 7 messteken toedienen. :evil:
Verzuring? #-o
Nee realiteit!!
Net door een volksjury is het geen roofmoord,terwijl een rechter zijn kompaan wél veroordeeld heeft voor roofmoord.
Ook al hebben de juryleden naar eer en geweten geoordeeld,deze jongeman heeft voor maximum 100€ iemand van het leven beroofd.
Op geen enkele manier valt dit goed te praten,in geen honderd jaar,laat staan 10 of 20 ! [-X [-X
elmago
Mountainbiker

Post by elmago »

... maar ik lees hier weinig of niets constructiefs. Net die negativiteit zoals geen vertrouwen in ons apenland, enzomeer zorgen voor verzuring ed.
Weinig constructiefs? Welk constructief voorstel heb jij dan? Met dat braaf kansarm ventje een paar weken op vakantie gaan om hem te laten inzien dat hij stout is geweest? Man toch, hoe naïef kan men zijn?
En eerlijk gezegd, zoveel vreugde aan de goede werking van ons landje met zijn kluchtregering, en hopeloos verouderde en jaren achter de feiten aan hollende justitie valt er nu ook niet te beleven hé. #-o
Niet de mensen die vinden dat er hoogstnodig eens iets mag gaan veranderen zorgen voor verzuring, maar juist het uitschot dat denkt dat een stom mp3 spelerke een mensenleven waard is maakt de mensen zo pissed off. :evil:
jekke69
Mountainbiker

Post by jekke69 »

geen intentie om te doden is een naieve gedachte, als je 7 keer steekt is dat niet om te verwonden. en natuurlijk hebben ze weer een advocaat die wij zelfs niet kunnen permiteren (pro deo zekers?). die advocaten deden het klinken of die moest gewoon steken uit wettige zelfverdediging en dat vind ik verregaand. schaamte kennen die advocaten niet, maar das al langer geweten. het moet wel erg zijn voor de ouders en de naasten van joe om zoiets te moeten aanhoren. nu zou al gevraagd zijn om de straf in belgie te mogen uitzitten (tuurlijk, gratis filmnet, alle luxe en dat tegenover armmoedig gevangenisleven in polen) en waarschijnlijk zal dit ook weer pakken.
Japs
Mountainbiker

Post by Japs »

Volgens mij zuivere moord. Niet met voorbedachte rade, maar wel moord.
miester fens
Mountainbiker

Post by miester fens »

Man toch, hoe naïef kan men zijn?
Rustig vriend ... Denkt gij mij zo goed te kennen mss?? Weet ge wat een naïve gedachte is ... denken dat ge met uw gekanker alles gaat oplossen!

Om te antwoorden op uw 1e vraag:
Ik hoop dat Joe's ouders op termijn opnieuw wat rust en geluk in hun leven vinden!
Of een actie opstarten om de Joe's familie en naasten te steunen op welke manier dan ook, lijkt mij een beter signaal.

Nog iets ... dit niet gelezen mss of was het niet duidelijk genoeg??
of dit??
Wat mij wel verontrust is het signaal dat er gegeven werd en wordt naar de jeugd toe (dat die mannen nr hier komen om te stelen en zo snel hun mes durven trekken zegt iets over de pakkans hier - ik vergeet nooit de 1e reactie vd agent die mijn verslag over mijn gestolen fiets moest opmaken nl.: "Och jongen, komt hij daarvoor nog naar hier, ze geven zelfs gestolen auto's al niet meer aan!" en daar staat ge dan).
Gelieve eerst alles deftig te lezen en het kan geen kwaad eens open te staan voor andere meningen.

Oog om oog, tand om tand? Ik kan me niet inbeelden dat dit het principe van een echte biker is.
miester fens
Mountainbiker

Post by miester fens »

Volgens mij zuivere moord. Niet met voorbedachte rade, maar wel moord.
Euuh ... dit is dan ook zijn veroordeling hé!! (slagen en verwondingen met de dood tot gevolg= wat jij moord zonder voorbedachte rade noemt)
elmago
Mountainbiker

Post by elmago »

miester fens wrote:
Man toch, hoe naïef kan men zijn?
Rustig vriend ... Denkt gij mij zo goed te kennen mss?? Weet ge wat een naïve gedachte is ... denken dat ge met uw gekanker alles gaat oplossen!

Om te antwoorden op uw 1e vraag:
Of een actie opstarten om de Joe's familie en naasten te steunen op welke manier dan ook, lijkt mij een beter signaal.

Nog iets ... dit niet gelezen mss of was het niet duidelijk genoeg??
of dit??
Gelieve eerst alles deftig te lezen en het kan geen kwaad eens open te staan voor andere meningen.

Oog om oog, tand om tand? Ik kan me niet inbeelden dat dit het principe van een echte biker is.
Oog om oog, tand om tand principe? Wie al ooit op mijn gezicht probeerden te meppen zullen je wel kunnen vertellen dat ze dit maar 1 keer hebben geprobeerd, "vriend". :evil:

En je "constructief" idee om "iets" voor de ouders van Joe te doen: die hun leven is toch al voor een groot deel naar de kl*ten, en daar helpt geen enkele goed bedoelde actie meer voor. De enigen die echt iets voor die mensen konden doen hebben op het proces zwaar gefaald. :evil: [-X
Post Reply