Als iemand dat met mijn kindereren of familie doet ga ik er zelf achter ik zal dan met plezier enkele jaren (als het al zover komt,want ik neem Vermassen als advocaat!) in den bak gaan zitten
Apenland
Daan
Post by miester fens »
Weinig constructiefs? Welk constructief voorstel heb jij dan? Met dat braaf kansarm ventje een paar weken op vakantie gaan om hem te laten inzien dat hij stout is geweest? Man toch, hoe naïef kan men zijn?... maar ik lees hier weinig of niets constructiefs. Net die negativiteit zoals geen vertrouwen in ons apenland, enzomeer zorgen voor verzuring ed.
Post by miester fens »
Rustig vriend ... Denkt gij mij zo goed te kennen mss?? Weet ge wat een naïve gedachte is ... denken dat ge met uw gekanker alles gaat oplossen!Man toch, hoe naïef kan men zijn?
Of een actie opstarten om de Joe's familie en naasten te steunen op welke manier dan ook, lijkt mij een beter signaal.Ik hoop dat Joe's ouders op termijn opnieuw wat rust en geluk in hun leven vinden!
of dit??Laat me duidelijk zijn: ik verafschuw de dader en zijn feiten ...
Gelieve eerst alles deftig te lezen en het kan geen kwaad eens open te staan voor andere meningen.Wat mij wel verontrust is het signaal dat er gegeven werd en wordt naar de jeugd toe (dat die mannen nr hier komen om te stelen en zo snel hun mes durven trekken zegt iets over de pakkans hier - ik vergeet nooit de 1e reactie vd agent die mijn verslag over mijn gestolen fiets moest opmaken nl.: "Och jongen, komt hij daarvoor nog naar hier, ze geven zelfs gestolen auto's al niet meer aan!" en daar staat ge dan).
Post by miester fens »
Euuh ... dit is dan ook zijn veroordeling hé!! (slagen en verwondingen met de dood tot gevolg= wat jij moord zonder voorbedachte rade noemt)Volgens mij zuivere moord. Niet met voorbedachte rade, maar wel moord.
Oog om oog, tand om tand principe? Wie al ooit op mijn gezicht probeerden te meppen zullen je wel kunnen vertellen dat ze dit maar 1 keer hebben geprobeerd, "vriend".miester fens wrote:Rustig vriend ... Denkt gij mij zo goed te kennen mss?? Weet ge wat een naïve gedachte is ... denken dat ge met uw gekanker alles gaat oplossen!Man toch, hoe naïef kan men zijn?
Om te antwoorden op uw 1e vraag:
Of een actie opstarten om de Joe's familie en naasten te steunen op welke manier dan ook, lijkt mij een beter signaal.Ik hoop dat Joe's ouders op termijn opnieuw wat rust en geluk in hun leven vinden!
Nog iets ... dit niet gelezen mss of was het niet duidelijk genoeg??of dit??Laat me duidelijk zijn: ik verafschuw de dader en zijn feiten ...
Gelieve eerst alles deftig te lezen en het kan geen kwaad eens open te staan voor andere meningen.Wat mij wel verontrust is het signaal dat er gegeven werd en wordt naar de jeugd toe (dat die mannen nr hier komen om te stelen en zo snel hun mes durven trekken zegt iets over de pakkans hier - ik vergeet nooit de 1e reactie vd agent die mijn verslag over mijn gestolen fiets moest opmaken nl.: "Och jongen, komt hij daarvoor nog naar hier, ze geven zelfs gestolen auto's al niet meer aan!" en daar staat ge dan).
Oog om oog, tand om tand? Ik kan me niet inbeelden dat dit het principe van een echte biker is.