hey,
mijn zoon heeft zijn gedacht gezet op een canyon nerve xc7.0 special ed.
nu mijn vraag,wat denken jullie van die mtb en waar zouden we een dealer in de streek van aalst vinden ?
canyon
Meningen verschillen (al goed:-) maar toch kan je hier jouw ervaring kwijt over een bepaalde bike.
- sensa catena
- Mountainbiker
Idd, enkel via internet kan je kopen. Er is een servicecenter in Heerlen en dat contact is bij mij altijd goed en persoonlijk verlopen. Ik heb geen problemen gehad met mijn fiets, maar ik heb die slechte dingen ook gelezen. Je kan al eens pech hebben blijkbaar. In een poll op 't duits forum waren 85% van de stemmers tevreden zouden ze opnieuw een Canyon kopen. 15% was ontevreden en zou geen Canyon meer kopen. (250 stemmers).
Je krijgt serieus waar voor je geld. Aan jouw de keuze of dit 'het risico'(zie slechte commentaren via zoekfunctie) waard is.
Je krijgt serieus waar voor je geld. Aan jouw de keuze of dit 'het risico'(zie slechte commentaren via zoekfunctie) waard is.
Ik heb ook twee canyons (mtb nerve xc 9.0 en race roadlite). Ben van beide heel tevreden.
Je moet ook wat geluk hebben met de wachttijden maar meestal worden er in bepaalde maten expressbikes aangeboden en duurt het meestal niet langer dan een maand vooraleer je je fiets hebt.
Met de nieuwe modellen dat nu uitkomen kan het wel wat langer duren. Je kan altijd contact opnemen met de winkel in Heerlen. Hier kan je fietsen testen en de wachttijden navragen.
Je moet ook wat geluk hebben met de wachttijden maar meestal worden er in bepaalde maten expressbikes aangeboden en duurt het meestal niet langer dan een maand vooraleer je je fiets hebt.
Met de nieuwe modellen dat nu uitkomen kan het wel wat langer duren. Je kan altijd contact opnemen met de winkel in Heerlen. Hier kan je fietsen testen en de wachttijden navragen.
heb sedert 2 jaar een Nerve XC7 en heb er tot hiertoe nog niets dan lof over waar je er ook mee rijd hij trek zich overal goed uit de slag(ardennen,oostenrijk,moezel en ook bij toertochten bij ons) na die twee jaar zijn er ondanks enkele serieuze stuiters nog slechts weinig sporen op lak en andere onderdelen,dit ondanks dat bij mij de kortste weg ook de goede is d.w.z door en over alles.Er is door een val een deukje in de bovenbuis(remhendel) maar dit was ook bij mijn vorige fiets het geval(Kona AA) gebruik laat nu eenmaal zijn sporen na.Bij eventuele nieuwkoop zal ik zeker weer eens naar Koblenz rijden.