- 10/10/08 Amen Ra in de Zenith in Deiremonne
- 14/10/08 To Kill in de Frontline Gent
Optredens/festivals (alle genres welkom) topic II
Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.
- den mountenbiker
- Mountainbiker
Post by den mountenbiker »
Al paar keer Biohazard gezien oa in de vooruit,AB,Graspop we gaan met 5 man kijk er naar uit het is met de orginele bezettingAngelo. wrote:Wij hebben een bus ingelegd om naar biohazard te gaan kijken. Gaat een heerlijk showke worden. Man wat kijk ik daar naar uit.
Gisteren CPEX gzien, en ik moet zeggen, het was lekker
Echt een vet opptreden!
15 november: Slayer met special guests Trivium en Mastodon. De locatie kan ik mij niet precies meer herinneren, maar dat zal wel weer een vette show worden.
nog 15 november als ik het goed voor heb Motorhead.
1 november: Amon Tobin. Daar ga ik al zeker naar toe, en tussen Motorhead en Slayer twijfel ik nog.
15 november: Slayer met special guests Trivium en Mastodon. De locatie kan ik mij niet precies meer herinneren, maar dat zal wel weer een vette show worden.
nog 15 november als ik het goed voor heb Motorhead.
1 november: Amon Tobin. Daar ga ik al zeker naar toe, en tussen Motorhead en Slayer twijfel ik nog.
- den mountenbiker
- Mountainbiker
Post by den mountenbiker »
Populair concertje precieswe gaan met 5 man
idd is een niet te missen afspraak
jawadde is wel de moeiteAngelo. wrote:Bus is trouwens al vol. Wij komen met 50 man vanuit het verre limburg