Hi,
Ik zou me op de valreep nog inschrijven voor de Roc (87Kms) op vrijdag.
Alleen ben ik daar momenteel misschien niet echt in conditie voor.
Technisch gezien kan ik veel, dat is niet mijn schrik maar ik zou wel eens willen weten hoe zwaar de tocht fysisch is..., tussen welke andere tochten kan je deze catalogeren ?
Ik deed verschillende keren Ardennes Trophy, Bouillon (90), La Bataille,
Black Forest Ultra, en eens Cristalp.
Wellicht niet te onderschatten door warmte...? Hoeveel graden is het daar trouwens begin Oktober...?
Thanks !
Roc d'Azur 2008 - wie gaat?
Info over de Transalp, marathons, leuke routes in onze buurlanden, mogelijkheden om te biken in je vakantiebestemming,... je vindt het hier!
- Enfant terrible
- Mountainbiker
- Goldfinger1
- Mountainbiker
ticket
HOi iedereen,
ik probeerde mij nog in te schrijven voor de roc azur, maar blijkbaar is dit niet meer mogelijk. IK kan blijkbaar enkel nog als licentie (uci) houder inschrijven. IK weet niet of dit klopt ?
INdien dit zo het geval is, ben ik wel nog geïnteresseerd in een ticket voor de marathon op vrijdag en eventueel de tocht op zaterdag.
Kan iemand hierbij helpen of raadgevingen geven ?
vele groetjes
Steven
ik probeerde mij nog in te schrijven voor de roc azur, maar blijkbaar is dit niet meer mogelijk. IK kan blijkbaar enkel nog als licentie (uci) houder inschrijven. IK weet niet of dit klopt ?
INdien dit zo het geval is, ben ik wel nog geïnteresseerd in een ticket voor de marathon op vrijdag en eventueel de tocht op zaterdag.
vele groetjes
Steven
Re: ticket
http://forum.mountainbike.be/viewtopic. ... 2&start=12rockrider wrote:HOi iedereen,
vele groetjes
Steven
@mods
misschien de 2 topic samenvoegen?
- jerommeken
- Mountainbiker
Post by jerommeken »
Spijtig dat het geen tickets zijn voor vrijdag en zondag - wij kunnen er zeker nog 2 gebruiken. Misschien zelfs 3.
- Dirk Coremans
- Mountainbiker
Post by Dirk Coremans »
Ik ga ook. Ik ben ne kleine jongen met een 4Beny wrote:als die grote jongens tegelijk ook nog "jong" zijn, dan welPukkie wrote: Grote jongens zoals gij zouden toch voor de echte Marathon moeten gaan he....
maar nu er een 4 voorstaat![]()
das nen helen zwakken uitvlucht hoor, Beny. Die "4" staat er bij mij ook al een tijd voor, en wat betreft XC, daar doe ik niet meer aan mee. Maar marathon ? why not ?Beny wrote:als die grote jongens tegelijk ook nog "jong" zijn, dan welPukkie wrote: Grote jongens zoals gij zouden toch voor de echte Marathon moeten gaan he....
maar nu er een 4 voorstaat![]()
Er zijn er veel meer waarvan ik zeg, ik ga dat hier gewoon uitrijden ipv uitknallen, maar nu en dan valt alles eens op het juiste moment op zijn pootjes, en dan kan ik toch eens knallen, zoals op de prachtige marathon van Hollange van dit weekend.
Maar gewoon uitrijden ? dat lukt zeker nog lang, nog heel lang...