Verzamelen in het clublokaal of direct?
28/09/2008 Flines Lez Raches (Fr)
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- Traxer
- Kerstman
Aaaach Belle, en t'zal wel weer zo'n heerlijke après worden... in t'zonneke.
Ik zou hier nu niet er EERSTE willen zijn om je te zeggen dat je een nummer EEN rit gaat missen. We moeten hem nog verkennen en beoordelen, maar je kan wel de 1STE zijn om het te weten. Volg deze topic....
- Motorbiker
- Mountainbiker
Post by Motorbiker »
Om 8u terplaatse?
Een beetje de Franse sfeer & koffie proeven alvorens een entrejambes van een paar uren lijkt me gezellig.
Pas op, mijn gedachten zijn zondagmorgen zeker bij "haiho, haiho, mijn bosmaaierke rijd weer zo".......
Een beetje de Franse sfeer & koffie proeven alvorens een entrejambes van een paar uren lijkt me gezellig.
Pas op, mijn gedachten zijn zondagmorgen zeker bij "haiho, haiho, mijn bosmaaierke rijd weer zo".......
- veeteeteetje
- Kerstman
Post by veeteeteetje »
Piep..........krak.............spok......
Ja,het is gelukt.
Eindelijk een internetverbinding kunnen maken vanuit mijn "konijnepijp" hier ergens te velde.Voor het ogenblik zie ik er uit als een hermiet.
Ongeschoren baard van 22,4 cm lang,haar tot onder mijn gat,ongekamd uiteraard en het konijn dat hier bij woont heeft zich de laatste tijd meer gewassen dan ik.Maar ik ruik lekker naar off-road....mmm....
Voor wat zondag betreft,....nee,ik kan er niet bijzijn.
Maai-weekend nochthans een weekje uitgesteld maar de handen vol achter de schermen.Dit weekend heb ik een streekje uit te kammen en onderste boven te gooien.
Veel leute alvast ginder en als ik ne tip mag geven aan mijn collega's terriliens : op diene terril de Rieulay moet ge eens van het parcours afwijken.Heb deze nog maar ene keer doorkruist met Marchiennes en dat is wel een pareltje waar er heel veel kan "gespeeld" worden.
Dus wordt het niet alleen een verkennersrit maar ook een verkennersterril.
En voor de rest ???
"Le paradis est presque ouvert"
Ouverture topic 01/10/08
Salut!!
Ja,het is gelukt.
Eindelijk een internetverbinding kunnen maken vanuit mijn "konijnepijp" hier ergens te velde.Voor het ogenblik zie ik er uit als een hermiet.
Ongeschoren baard van 22,4 cm lang,haar tot onder mijn gat,ongekamd uiteraard en het konijn dat hier bij woont heeft zich de laatste tijd meer gewassen dan ik.Maar ik ruik lekker naar off-road....mmm....
Voor wat zondag betreft,....nee,ik kan er niet bijzijn.
Maai-weekend nochthans een weekje uitgesteld maar de handen vol achter de schermen.Dit weekend heb ik een streekje uit te kammen en onderste boven te gooien.
Veel leute alvast ginder en als ik ne tip mag geven aan mijn collega's terriliens : op diene terril de Rieulay moet ge eens van het parcours afwijken.Heb deze nog maar ene keer doorkruist met Marchiennes en dat is wel een pareltje waar er heel veel kan "gespeeld" worden.
En voor de rest ???
"Le paradis est presque ouvert"
Ouverture topic 01/10/08
Salut!!
- Moustache
- Kerstman
Dat dacht ik ook toen ik op YouTube een paar filmpjes van Rieulay zag... Daarom schreef ik ook al dat we niet de officiele parcoursbouwers zijn, wat ons ook nog nooit echt heeft tegengehouden om toch stukken parcours (bij) te maken.veeteeteetje wrote: Veel leute alvast ginder en als ik ne tip mag geven aan mijn collega's terriliens : op diene terril de Rieulay moet ge eens van het parcours afwijken.Heb deze nog maar ene keer doorkruist met Marchiennes en dat is wel een pareltje waar er heel veel kan "gespeeld" worden.
Ik zal iets na 7 in Rekkem zijn.
Vanaf het locaal is het nog een goeie 30 min. rijden.
Laat ons zeggen om kwart voor 8 ginder om rond 8u te vertrekken.
Met de tocht van Marchiennes hebben we inderdaad een paar extra luskes gedaan op deze.
Vooral den cowboy was hier in zijn sas, hij begon plots overal paatjes te zien.
Vooral daarom ook dat ik niet te laat ga starten, meer tijd om te bissen en trissen.
En we moeten ook niet te veel locals voor ons laten vertrekken, het zullen des te meer obstakels zijn onderweg
Vanaf het locaal is het nog een goeie 30 min. rijden.
Laat ons zeggen om kwart voor 8 ginder om rond 8u te vertrekken.
Met de tocht van Marchiennes hebben we inderdaad een paar extra luskes gedaan op deze.
Vooral den cowboy was hier in zijn sas, hij begon plots overal paatjes te zien.
Vooral daarom ook dat ik niet te laat ga starten, meer tijd om te bissen en trissen.
En we moeten ook niet te veel locals voor ons laten vertrekken, het zullen des te meer obstakels zijn onderweg
Denk dat dat geen terril is ... op google-maps ziet dat er vrij plat uit, maar kijk keer een paar 100 m ten zuidoosten van diene ... daar ligt een terril, eentje die er vorige week in Flers ook in zat ...Moustache wrote: De terril van Roost-Warendin
Roost-Warendin
- Moustache
- Kerstman
Ik ken die ook niet, maar vond dit terug als ik een beetje op het net aan het zoeken was... Misschien zit ik er wel honderd meter neffen !zanneis wrote:Denk dat dat geen terril is ... op google-maps ziet dat er vrij plat uit, maar kijk keer een paar 100 m ten zuidoosten van diene ... daar ligt een terril, eentje die er vorige week in Flers ook in zat ...Moustache wrote: De terril van Roost-Warendin
Roost-Warendin
Weet ge wat... ze liggen dicht genoeg om allebei verkend te worden. Zoals "Slijkske" (aka den bleekbruinen) al zei, het zou de eerste keer niet zijn dat we ergens een beetje afwijken van het parcours !!!
Trouwens, was die de moeite tijdens de rit van Flers?