4/10/08 Brakel

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
kadeetje
Mountainbiker

4/10/08 Brakel

Post by kadeetje »

Tc oud en jong oudenhove nodigd uit
vtt brakelse bossen
zaterdag 4/10/2008
brakel sporthal "de rydt"jagersstraat 9660 brakel
15(kids)-25-35-50km
i&s :8u30 tot14h
kids inschrijving van 13h start om13u30
info : van quickelberghe william 0498/25 16 11
W.vanquikelbergh@skynet.be
nieuwe tocht 855 hm (enkele beklimmingen zijn toep, leberg , ijskelder, brakelbos, zijkant steenberg, en ...... #-o )eerste rit van het winter periode oost vlaanderen DIKKE GROETJES KADEETJE :wink: :wink: :wink: :wink:
s-biker gert
Mountainbiker
Location: S-works epic 2018, Scott scale RC 29, Specialized s-works HT

Post by s-biker gert »

Schrijft den dezen maar al op zelle, hopelijk met nog wa FMC's =D>
Gwen
Mountainbiker

Post by Gwen »

Present! heel mooi ritje, hopelijk even goed weer als vorig jaar :wink:
jodelaietie
Mountainbiker
Location: blackie voor te tsjolen,scott rc alst rap moe gaan, trek voor de bakker

Post by jodelaietie »

Normaal ook present voor deze . Op zondag is de mtbtaal meestal frans maar deze op zaterdag ga ik ook proberen mee te nemen. Mooie streek waar ik in feite veel te weinig rijd en kadeetje zal wel voor de offroad zorgen met de bekende neepkes erin.
MC Jo
Mountainbiker
Location: GT Zaskar 100 9R; Scott Spark 720; Merida Scultura 400 disc;

Post by MC Jo »

FMC Jo wrote:
s-biker gert wrote:Schrijft den dezen maar al op zelle, hopelijk met nog wa FMC's =D>
Om hoe laat zou je vertrekken?
kadeetje
Mountainbiker

Post by kadeetje »

Ja jodelaitie neepkes zullen er genoeg zijn =D> =D> , maar de man die het parcour uitstippeld is william =D> =D> . Wel al eens meegereden voor de rest is helpen op zaterdag zelf :bounce: :bounce: :drunk: zeker genoeg offroad
kadeetje
Mountainbiker

Post by kadeetje »

tju tis hier ook stil , nog beetje vroeg zeker #-o #-o :wink:
El Baelos
Mountainbiker

Post by El Baelos »

Jammer genoeg op een zaterdag... ik moet werken dan.
Als deze even mooi is als Opbrakel afgelopen zondag, zeker de moeite dan!
Fritsie
Mountainbiker

Post by Fritsie »

Hopelijk is het niet volledig hetzelfde parcours als Opbrakel. Pas op, begrijp me niet verkeerd, Opbrakel was superklasse =D> , maar tweemaal hetzelde parcours in evenveel weken is toch van het goede wat te veel. :wink: Ik begrijp natuurlijk dat er wel dezelde stukken zullen tussenzitten, maar een beetje variatie zou leuk zijn. [-o< In het laatste geval mag je mij verwachten.
jootje
Mountainbiker

Post by jootje »

Fritsie wrote:Hopelijk is het niet volledig hetzelfde parcours als Opbrakel. Pas op, begrijp me niet verkeerd, Opbrakel was superklasse =D> , maar tweemaal hetzelde parcours in evenveel weken is toch van het goede wat te veel. :wink: Ik begrijp natuurlijk dat er wel dezelde stukken zullen tussenzitten, maar een beetje variatie zou leuk zijn. [-o< In het laatste geval mag je mij verwachten.
Er zullen volgens mij wel veel dezelfde stukken inzitten, maar daar kunnen maximum 260 mensen last van hebben... :oops:

Maar anders gecombineerd, soms andere rijrichting en hier en daar een lusje in een andere richting zullen er hier ook wel een pracht tocht van maken zeker =D>
Ik weet van Kadeetje dat ze op een bepaald moment op verkenning waren rond de Pottelberg. Hopelijk zit die er in!
Post Reply