20-21 sept. GP Roel Paullissen
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
-
redbiker
- Mountainbiker
Verandering tov vorig jaar:
1) Bij het aanvatten van de terril na het eerste kleine klimmetje moet je rechts naar beneden (ietske voor de steile afdaling van vorig jaar). Dan rij je beneden wat single track tussen stenen en puin naar de voet van de klim die je vorig jaar moest doen na de steile afdaling.
2) Bijna op de top van de terril moet terug 1 keer een stukje omlaag en omhoog.
Voor de rest hetzelfde als vorig jaar...
1) Bij het aanvatten van de terril na het eerste kleine klimmetje moet je rechts naar beneden (ietske voor de steile afdaling van vorig jaar). Dan rij je beneden wat single track tussen stenen en puin naar de voet van de klim die je vorig jaar moest doen na de steile afdaling.
2) Bijna op de top van de terril moet terug 1 keer een stukje omlaag en omhoog.
Voor de rest hetzelfde als vorig jaar...
-
KeviN[eVo7]
- Mountainbiker
- Location: Specialized Stumpjumper Disc 2006 Specialized Epic Expert 2008 Specialzed Allez 2009
Post by KeviN[eVo7] »
Voor mij is het zaterdag slecht afgelopen, ik had een leegloper achteraan na de eerste ronde en wou aan de kant gaan, op dat moment komt er iemand langs mij door gereden en haken de sturen in elkaar. we gaan beide de grond op. Met als gevolg dat mijn schouder uit de kom was.
Nu mag ik 3 weken mijn arm niet meer bewegen
Hierbij nog dank aan het rode kruis team voor de snelle interventie.
Nu mag ik 3 weken mijn arm niet meer bewegen
@ Kevin
Ik denk da ik de andere persoon was, ik wens u alvast veel beterschap en da ge snel terug kunt biken.
Nu is mij ook duidelijk waarom gij plots naar links uitweek terwijl ik het groepje aan het voorbijsteken was.
Ik moet wel zeggen da'k serieus gevloekt heb, was juist aan mijn inhaalrace bezig na mijn gehaperde start (daar ook al in elkaar gehangen).
'K heb de wedstrijd kunnen uitrijden, maar meermaals gedacht om te stoppen, kon op mijn linkerbeen geen krachtmeer zetten, doordat ik uw gewicht en het mijne op mijn linkerbil heb opgevangen.
De 3de ronde riepen ze mij toe da ik op de 22ste plek bolde, ben dan toch nog 15de gefinished.
Ondanks de twee haperingen toch content over mijn wedstrijd.
Gevolg twee dagen moeilijk te been en zitten gaat ook moeilijk.
Ik denk da ik de andere persoon was, ik wens u alvast veel beterschap en da ge snel terug kunt biken.
Nu is mij ook duidelijk waarom gij plots naar links uitweek terwijl ik het groepje aan het voorbijsteken was.
Ik moet wel zeggen da'k serieus gevloekt heb, was juist aan mijn inhaalrace bezig na mijn gehaperde start (daar ook al in elkaar gehangen).
'K heb de wedstrijd kunnen uitrijden, maar meermaals gedacht om te stoppen, kon op mijn linkerbeen geen krachtmeer zetten, doordat ik uw gewicht en het mijne op mijn linkerbil heb opgevangen.
De 3de ronde riepen ze mij toe da ik op de 22ste plek bolde, ben dan toch nog 15de gefinished.
Ondanks de twee haperingen toch content over mijn wedstrijd.
Gevolg twee dagen moeilijk te been en zitten gaat ook moeilijk.
-
s-works rider 336
- Mountainbiker
- Location: Specialized Stumpjumper Expert Carbon 29-er en Niner Air9
- BASSMAN
- Mountainbiker
- Location: TREK 8500 '9 & '11- CUBE analog '8 - GIANT tcr1 '11 - CKT 369 '15 - Giant propel advance 1 '17
Is het de eerste keer uit de kom?De mijne is al ........5maal eruit geweestKeviN[eVo7] wrote:Voor mij is het zaterdag slecht afgelopen, ik had een leegloper achteraan na de eerste ronde en wou aan de kant gaan, op dat moment komt er iemand langs mij door gereden en haken de sturen in elkaar. we gaan beide de grond op. Met als gevolg dat mijn schouder uit de kom was.![]()
Nu mag ik 3 weken mijn arm niet meer bewegen![]()
jas-works rider 336 wrote:Nog foto's buiten http://mtbikesmugmug.com./ ?
http://mountainbike.fotopic.net/c1583268.html
- Ruben S.
- Mountainbiker
Ik vind het prachtig wat ze met het parcours hebben gedaan.
De vervanging voor de steile afdaling is niet zo spectaculair, maar het stuk erachter is wel heel plezant om te doen. En dan nog die extra klim van boven op de terril, afzien afzien en dan nog wat meer afzien, maar zo leuk.
Davy Coenen heeft bij de elite gewonnen!!!
Toch een hele prestatie om al die grote namen van je af te houden. Hoewel dat Roel wel 2 lekke banden had. 
Davy Coenen heeft bij de elite gewonnen!!!
- TitaTovenaar
- Mountainbiker
Post by TitaTovenaar »
dat zijn enkel de foto's van de wedstrijden? of zie ik verkeerd?
Waar staan er van de TT?
Waar staan er van de TT?
als er foto's gemaakt zijn van de toertocht zal dat in de onderafdeling toertochten vermeld wordenTitaTovenaar wrote:dat zijn enkel de foto's van de wedstrijden? of zie ik verkeerd?
Waar staan er van de TT?
hier zit je in de afdeling marathons,chrono's en wedstrijden dus toertochten vind je in deze afdeling niet