strandrace OOSTENDE : 19 oktober 2008
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
- pearl jam
- Mountainbiker
strandrace OOSTENDE : 19 oktober 2008
Op de strandraces van bvb De Panne & Blankenberge is er een tijdslimiet van 3 1/2 uur.
Is er ook een tijdslimiet voor deze langere race? Hopelijk deze niet van doen maar je weet nooit met een lekke band op één vd vele golfbrekers.
Ik kijk er alvast naar uit.
greetz
Andy
Is er ook een tijdslimiet voor deze langere race? Hopelijk deze niet van doen maar je weet nooit met een lekke band op één vd vele golfbrekers.
Ik kijk er alvast naar uit.
greetz
Andy
- den blitze
- Mountainbiker
Post by den blitze »
Hello bikers,
19 oktober nadert met rasse schreden. Weet er iemand vanaf wanneer er op het strand mag gereden worden. Kwestie van eens te gaan trainen.
mvg,
19 oktober nadert met rasse schreden. Weet er iemand vanaf wanneer er op het strand mag gereden worden. Kwestie van eens te gaan trainen.
mvg,
-
Van Hoey Gert
- Mountainbiker
Post by Van Hoey Gert »
Ik denk dat je nu al zowiezo op het strand mag rijden, de zomermaanden zijn voorbij.
- robin
- Mountainbiker
een strandrace hangt af van het weer, goe weer of slecht weer maakt een groot verschil uit,je hebt niks dat de wind tegenhoudt,behalve die gast die voor je fietst,het zand; is het hard of zuigend,
ik heb al 2x de ultieme strandtocht gereden met de beachbikers,en na 60km op het strand begint je licht toch stilaan uit te gaan hoor
maak het nu eens zelf uit voor jezelf
ik heb al 2x de ultieme strandtocht gereden met de beachbikers,en na 60km op het strand begint je licht toch stilaan uit te gaan hoor
maak het nu eens zelf uit voor jezelf
- Knurrebikers lady
- Mountainbiker
- Location: Specialized Epic Expert Fsr - Thompson Trail - Zannata koersfiets
Post by Knurrebikers lady »
Alle info kan je op hun site terugvinden:
http://ostendbeachrace.homestead.com/home.html
Ik ben ingeschreven mijn 1e beachrace chonorit voor de 70km.
http://ostendbeachrace.homestead.com/home.html
Ik ben ingeschreven mijn 1e beachrace chonorit voor de 70km.