mtb-schoenen
Op zoek naar een windjack of camelback, de kenmerken van schoenen of brillen. Post hier jouw vragen en opmerkingen
- swerkfiets
- Mountainbiker
mtb-schoenen
Post by swerkfiets »
shoenen met velcrosluitingen of veters of nog ander type sluiting en indien velcrosluiting twee of drie banden. Wie heeft met welke type en merk de beste ervaringen.
- Evil Mogwai
- Mountainbiker
Post by Evil Mogwai »
ik heb nu al mijn tweede paar van Adidas met drie velcrostrips en ben er vree content van. (1 voor spd en 1 voor op eggbeaters) de naam ontsnapt me wel even, maar ze zitten enorm gemakkelijk
-
Guest
Post by Guest »
Ik heb voor de winter de Shimano SHW101, 2 velcrosluitingen en een velcro enkelband tegen indringend vocht. Ik spuit deze schoenen met de hogedrukreiniger schoon terwijl ik ze aanheb. Zonder natte voeten te krijgen.
Voor de zomer heb ik Nordwave's met velcro, ook perfect en lekker luchtig.
Voor de zomer heb ik Nordwave's met velcro, ook perfect en lekker luchtig.
- swerkfiets
- Mountainbiker
Post by swerkfiets »
@ evil mogwai
addidas gradientIII ik heb ze ook en tot hiertoe ben ik er ook zeer tevreden van
addidas gradientIII ik heb ze ook en tot hiertoe ben ik er ook zeer tevreden van
- Evil Mogwai
- Mountainbiker
Ik heb Lake cycling MX300 gehad. Da waren pas zalige schoentjes een lederen tongetje dan platte veters dan een dikkere tong met bovenaan een zacht inhammetje en daarboven twee plakkers. Met de veters kon je ze echt naar je voet zetten en de plakkers maakten het extra stevig!
Nu rij ik met de shimano's SH-M221 rond zeer stijf maar niet zo comfortabel. Maar ik klaag niet
Nu rij ik met de shimano's SH-M221 rond zeer stijf maar niet zo comfortabel. Maar ik klaag niet