mtb-schoenen

Op zoek naar een windjack of camelback, de kenmerken van schoenen of brillen. Post hier jouw vragen en opmerkingen
swerkfiets
Mountainbiker

mtb-schoenen

Post by swerkfiets »

shoenen met velcrosluitingen of veters of nog ander type sluiting en indien velcrosluiting twee of drie banden. Wie heeft met welke type en merk de beste ervaringen.
Evil Mogwai
Mountainbiker

Post by Evil Mogwai »

ik heb nu al mijn tweede paar van Adidas met drie velcrostrips en ben er vree content van. (1 voor spd en 1 voor op eggbeaters) de naam ontsnapt me wel even, maar ze zitten enorm gemakkelijk
Guest

Post by Guest »

Ik heb voor de winter de Shimano SHW101, 2 velcrosluitingen en een velcro enkelband tegen indringend vocht. Ik spuit deze schoenen met de hogedrukreiniger schoon terwijl ik ze aanheb. Zonder natte voeten te krijgen.
Voor de zomer heb ik Nordwave's met velcro, ook perfect en lekker luchtig.
swerkfiets
Mountainbiker

Post by swerkfiets »

@ evil mogwai
addidas gradientIII ik heb ze ook en tot hiertoe ben ik er ook zeer tevreden van
djambo
Mountainbiker

Post by djambo »

liever velcro's dan veters, want daarin blijft de modder hangen en dan kan je ze minder goed aanspannen....
Evil Mogwai
Mountainbiker

Post by Evil Mogwai »

Inderdaad, Swerkfiets, thanks. Echt goeie schoenen trouwens.
Bikeman
Mountainbiker

Post by Bikeman »

Ik heb Northwaves en eerst moette die dicht doen met veters, dan een lap erover en dan sluiten met velcro's. Nog nooit problemen gehad met de veters of zo.
Voor mij zijn dit heel goeie schoenen omdat ik een heel lage wreef heb en met de veters kan ik de schoenen goe aanspannen.
d@Mit
Mountainbiker

Post by d@Mit »

Ik rij nu een jaartje met Nortwave schoenen met enkel velcro sluiting. ik ben er zeer content van.
_eli_
Mountainbiker

Post by _eli_ »

Ik heb Lake cycling MX300 gehad. Da waren pas zalige schoentjes een lederen tongetje dan platte veters dan een dikkere tong met bovenaan een zacht inhammetje en daarboven twee plakkers. Met de veters kon je ze echt naar je voet zetten en de plakkers maakten het extra stevig!

Nu rij ik met de shimano's SH-M221 rond zeer stijf maar niet zo comfortabel. Maar ik klaag niet :lol:
WT6
Mountainbiker

Post by WT6 »

Zelfde als Maurice.... Laat maar komen die koude en nattigheid... alhoewel ??
Post Reply