21/09/2008 Wachtebeke
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- den mountenbiker
- Mountainbiker
Post by den mountenbiker »
Voila se heeel laat verslagske van wege de heel lange apresjessiebietje wrote:Waar zit 'den mountenbiker' met zijn verslag?
-
jessiebietje
- Mountainbiker
Post by jessiebietje »
We proberen de foto's deze week op www.trotinetten.be ter zetten.miky111 wrote:zeer goede tocht
![]()
der werden foto's genomen weet iemand waar die te bezichtigen zijn ???
Met dank aan de superfotograaf J.P.
-
jessiebietje
- Mountainbiker
Post by jessiebietje »
De liniewegel ligt juist voorbij de voetbal-pleinen van Eksaarde en voor de Kruiskapel dat is dat kerkje dat midden in de velden/bossen ligt.Mon... wrote:Volgens mij heb ik die man gezien. Maar zeker geen conflict mee gehad. Wij zijn al 40m opvoorhand naar rechts gegaan. Het was een man met twee honden. Ik natuurlijk niet of dat de liniewegel was?
Volgens mij was het niet zo lang na de laatste bevoorrading.
Een aantal mensen tegen gekomen met honden maar die waren allemaal vriendelijk (en wegens de 38km niet op de liniewegel geweest).jessiebietje wrote:Man met 2 honden rond 10.30u in de liniewegel.
@den mountenbiker: jammer dat ik na de tocht niet meer in de tent geweest ben, anders had ik u wel tegengekomen. Maar ja, de vrouwen thuis hadden er anders over beslist
- den mountenbiker
- Mountainbiker
Post by den mountenbiker »
@Duffman tja wat gemist he
voor ene keer dat het in de streek is zal voor een volgende keer zijn zeker 
-
jessiebietje
- Mountainbiker