Hel van Kasterlee 2013
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
-
Griet
- Mountainbiker
Zeg........ maar als ze het zo gemaakt hebben gelijk vorig jaar dan is 't nog 10 keren harder afzien.MAD MAX wrote:afgelopen zaterdag nog eens in de hel gepasseerd en tot mijn onstentenis moeten vaststellen dat veel stroken heraangelegd werden. Door die verhardingen veel minder plassen... Ook is er veel gekapt in het bos in het eerste deel wat het bos wel veel meer licht geeft. Allemaal spijtige dingen die de hel minder en minder zwaar maken... De SISSIES zullen weer blij zijn
Zuigende ondergrond (zavelgrond) gebruiken, smeerlapkes zijn 't hier in Kastel.
Heb toen toch dikwijls gemiljaard.
Ben er de laatste weken niet meer geweest. Wordt nog eens tijd blijkbaar.
Mijn voorbereiding is even gestaakt
, zit nu al twee weken zonder sport. Virus op de luchtwegen en eerste antibiotica hielp helemaal niet. Nu is't toch al beter, voel me nimmer ziek. Alleen nog heel moe. Hopelijk kan ik komend weekend toch terug starten, maar op welk niveau....?
Marathon Etten-Leur die ik op't gemakske wou uitlopen kan ik maar best laten vallen vrees ik
.
maar beter nu ziek dan in nov-dec zeker?? Ik ga proberen 22nov die groepstraining ne keer mee te doen. Komt daar eigenlijk veel volk op af?
Marathon Etten-Leur die ik op't gemakske wou uitlopen kan ik maar best laten vallen vrees ik
maar beter nu ziek dan in nov-dec zeker?? Ik ga proberen 22nov die groepstraining ne keer mee te doen. Komt daar eigenlijk veel volk op af?
-
Sunn Xtreme
- Expert
Post by Sunn Xtreme »
je bent een van de eerste nieuwe ziekenladingJef Dries wrote:Mijn voorbereiding is even gestaakt, zit nu al twee weken zonder sport. Virus op de luchtwegen en eerste antibiotica hielp helemaal niet. Nu is't toch al beter, voel me nimmer ziek. Alleen nog heel moe. Hopelijk kan ik komend weekend toch terug starten, maar op welk niveau....?
Marathon Etten-Leur die ik op't gemakske wou uitlopen kan ik maar best laten vallen vrees ik.
beste genezingsproces is zo veel mogelijk slapen.
verder een boullion soepje maken en drinken. de boullionkruiden hebben een versterkende werking na een ziekte, of tijdens.
is een steenoud recept, maar wel effectief.
en natuurlijk je medicatie blijven innemen.
nooit slecht om na een behoorlijke antibiotica-kuur, een mutli-vitaminen complex een week of 4-6 te nuttigen.
wat extra fruit of extra vit. c zijn hier geen luxe.
(vit c werkt weerstandbevorderend en het is effectief bewezen dat het ziekte inperkt.
antibiotica maakt alles kapot... buiten de ziektecellen, ook de mineralen etc.. tegen een virus haalt het weinig uit maar voorkomt vooral uitbreiding en gevolgen van de ziekte (hoest, slijmen etc..)
en ja.. verder zoveel mogelijk slapen.