Goodfellas mountainbikefriends Dendermonde

Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
VTom
Mountainbiker

Post by VTom »

TimDC wrote:Ja Gunther, zondag ga ik ook mee voor de 65, Tom gaat gij ook mee, ik ga niet te veel risico pakken en een iets minder zware tocht rijden.
Halle is wel heel zwaar dus dan nu liever Sinaai.
Zo te zien zijn we dan wel terug met een leuk groepke, zal wel weeral lachen worden. Gunther ik hoop dat je knie problemen tegen dan ook wat beter zijn, kunnen we terug eens vlammen hé :lol:
Normaal gezien ben ik zondag van de partij.

Verzorg ulle e wa hé da ik zondag niet te veel moet wachten onderweg... :P :P :P
VTom
Mountainbiker

Post by VTom »

Hey mannen, hoe zit het voor zondag ? Wie gaat mee naar Sinaai en waar/hoe laat spreken we af ?
TimDC
Mountainbiker

Post by TimDC »

VTom wrote:Hey mannen, hoe zit het voor zondag ? Wie gaat mee naar Sinaai en waar/hoe laat spreken we af ?
8uur parking van Bierland is dat goed voor iedereen. Zal mij weeral moeten haasten, madam moet gaan werken.
We zullen wat moeten doorvlammen hé Tom, maar met uwen nieuwen bike is dat helemaal geen probleem meer.
laagvlieger
Mountainbiker

Post by laagvlieger »

Bierland??? Bij mijn weet is het wel het kortste over waasmunster, oude baan lokeren-st niklaas over steken,dus via grembergen en je kunt er al door zenne :bounce:
TimDC
Mountainbiker

Post by TimDC »

laagvlieger wrote:Bierland??? Bij mijn weet is het wel het kortste over waasmunster, oude baan lokeren-st niklaas over steken,dus via grembergen en je kunt er al door zenne :bounce:
Ja, sorry mannen, ik heb dat gisteren ook gezien dat het beter is via Waasmunster, waar spreken we dan af, en ben je zeker dat je al door de werken kan? Gisteren in elk geval niet meer.
TimDC
Mountainbiker

Post by TimDC »

Anders om 8uur aan de Shell in Grembergen, is dat goed voor iedereen?
Daar is wat plaats om te staan hé.
laagvlieger
Mountainbiker

Post by laagvlieger »

Is wel een goede plaats om af te spreken, 14dagen geleden kon je er terug door,er stonden wel nog borden..maar geen nood weet mijn baan daar wat zenne. Dus als voor de Gunther ok is, ist voor mij ook goed want hij komt mij halen
=D> Tot zondags hé gasten, met een krant onder jullie fraksken want zal friskes zijn zenne #-o
Gun*666
Mountainbiker

Post by Gun*666 »

ik zal er zijn :bounce: tot morgen
VTom
Mountainbiker

Post by VTom »

Leuk maar bewogen ritje was dat zeg in sinaai #-o Tim overkop met de bike, laagvlieger een serieuze smak tegen den asfalt, Gunther ook bijna tegen de vlakte en ikzelf een steen tegen rechter scheenbeen gekregen.
Toch had ik van deze tocht iets meer verwacht, redelijk veel verhard, weinig in de bossen gereden, laatste kilometers een pijltje gemist en daardoor de borreltent niet gezien. :roll:
laagvlieger: nog en beetje trainen en dat komt dik in orde, leuk je erbij te hebben gehad vandaag.
Gun*666
Mountainbiker

Post by Gun*666 »

Inderdaad een bewogen ritje vandaag toch weer goe gelachen ook en met onze 60 km toch een leuk ritje gehad al wou ik er ook wel meer bos in :(
Zeg Tom ge zijt mijne vinger nog vergeten te noemen ferme snee in zelle mercie he Tim :lol:
@laagvlieger : goe gereden ze na zo een lange afwezigheid en hopelijk valt die pols mee [-o<
Post Reply