Dat zal idd mensen overtuigen voor volgend jaar ....uncle sam wrote:ik denk dat mr frawiwi beetje op zn tenen getrapt is omdat er vandaag zoveel andere (mooie) tochten waren naast hun (voor de eerste keer) tocht in gistel, daarom wrs deze "counter-attack"
goeie reclame
28/09/2008 Flines Lez Raches (Fr)
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- frawiwi
- Mountainbiker
- Location: Blur Santacruz en F 500 c'dale special tuned by Duck bikes ,zonder f.cking fattyveer
Er waren inderdaad heel wat mooie tochten vandaag. Wij waren heel tevreden met ons aantal bikers voor onze 1ste keer. Willen wij t aantal behouden of hoger krijgen, dan zullen we nog een tandje mogen bijsteken . Ik heb mijn beste gedaan om steeds zoveel mogelijk de laatste dagen op pagina 1 te blijven. Zag dat er Franse tochten steeds ook op pagina 1 opdoken, vandaar dat ik ff wou reageren, wat mij betreft case closed.
grtjs
grtjs
- mountainbiker66
- Mountainbiker
Post by mountainbiker66 »
Normaal gaan Winnitou en ik ook die terrils gaan bedwingen., Het moet maar zo plezant nie zijn.
Hopelijk wa minder volk op de techische stukken dan in Douvrin. 
Re: 28/09/2008 Flines Lez Raches (Fr)
Ik heb net deze terrils eens zitten bekijkenMoustache wrote:3 terrils op de 55 km : Roost Warendin, Sin le Noble et Rieulay![]()
![]()
![]()
De mogelijkheden zijn gewoon oneindig, kvoel al weer dat mijn velo het moeilijk zal hebben om de pijlkes te volgen
Sorry Frawiwi dak deze tocht weer op pagina 1 zet