TT OVERPELT 21/09

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
NbD
Mountainbiker

Post by NbD »

prachtig ritje... 100KM gekozen; 95KM op de teller op het einde... 144hm
Goede bevoorradingen met eindelijk is lekkere sportdrank.
Tot volgend jaar!
GT Grt
Mountainbiker

Overpelt

Post by GT Grt »

Prachtige rit met een prima organisatie EN goed weer...

Wat wil een MTB'er nog meer :lol:
Toro Loco
Mountainbiker

Post by Toro Loco »

Was inderdaad een schitterend tochtje daar in Overpelt. Ben hier eigenlijk nog nooit teleurgesteld. Na de iets langere aanloop door industrie en langs de kanaal (dit laatste was te wijten aan een onvoorziene festiviteit ter hoogte van dat bos dixit de organisatie) was het afwisselend een oase van rust, singletracks en knallende dreven. Die allemaal heel goed bepijld waren. Niet 1 keer mis gereden...en dit op 95 km dat wil toch wat zeggen.

En de bevoorrading was af. Als je de keuze vergelijkt met de soms zo eenzame suikerwafel. Zalige vlaai, lekkere cake, massa's koeken, vers fruit en zelfs soep... =P~

Wat mij betreft ook 1 van de betere organisaties de laatste maanden. Dit alleen omdat beste zwaar in de mond ligt. Chapeau =D> =D>

KFCdenbiker weet echt niet wat jij nog meer verwacht van een organisatie?
Abductee
Mountainbiker

Post by Abductee »

Oldie wrote:Als laatste vertrekker voor de 100 mocht ik voor een groot stuk rekenen op de sweeper van dienst die als een soort bezemwagen achter mij fietste. Onbewust ga je dan een tandje bij steken en zodoende een goed gemiddelde gehaald op deze prachtig uitgetekende omloop. Dit blijft één van de toppers op de kalender.
Dan heb ik met u samen gereden 8)
Door die bezemwagen inderdaad een tandje bijgestoken, wat ik rond de 65km effe heb moeten bekopen... Ik heb de bezemwagen toen nog tegen u horen zeggen dat ge mij maar op kop moest laten rijden, maar op dat moment zat ik eigenlijk liever in uw wiel :oops:
Maar een paar km later ging het weer beter en dan hebben we toch op een degelijke snelheid de rit kunnen uitrijden. Na de laatste bevoorrading heb ik zelfs nog een tandje kunnen bijsteken, waardoor ik uitkwam op 76km in 3u52m, wat mij niet slecht lijkt voor mijn eerste marathon.

Over de organisatie kan ik kort zijn => meer dan perfecte bevoorrading, prachtig parcours (op de eerste km's na dan misschien, maar ze moeten ook weggeraken natuurlijk en zoals gezegd, er was iets te doen in het bos langs de kanaal, en als ze ons daar hadden doorgestuurd hadden we dienst gedaan als schietschijven voor de bogen van de chiro), en ne gezellige bezemwagen :-D

@Oldie, nogmaals dus merci voor het gezelschap en het op sleeptouw nemen toen het wa moeilijker ging!
Oldie
Mountainbiker

Post by Oldie »

@abductee:
Het was pleZAND, al is deze ondergrond mijn ding niet. Met banden met minder profiel was het beter gegaan en ik merkte uiteindelijk dat het met mijn vork gelocked handiger zandploegen was.
Nog veel succes met je job!
Hellraider
Mountainbiker

Post by Hellraider »

Namens alle Eijsbikers zou ik bij deze de mensen willen bedanken die zijn komen biken. De andere worden bij deze uitgenodigd voor volgend jaar.
Het doet deugd om na jaren van zweten en zwoegen te worden beloond met zulke positieve opmerkingen :P . Het is ooit anders geweest. :(
Wij hebben getoond wat wij waard zijn en proberen de kleine mankementjes die er nog waren tegen volgend jaar op de lossen.
Ik zou nog een kleine oproep willen doen om tijdens de eindhappening van fietspromo ook nog aan ons te denken.
En vergeet vooral niet "THE FUN BEGINS WHERE THE ROAD END".
Post Reply