21/09/08 Gistel

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
elji
Mountainbiker

Post by elji »

elji wrote:vroeg gestart voor de 75.
hard doorgereden, maar zeker 6 keer pijlen gemist :roll: , toen ik in ichtegem weer geen pijlen meer zag langs oude spoorweg ben ik die maar blijven volgen tot ik nabij gistel terug pijlen tegenkwam , ik ben daar zeker weer een stuk gemist maar was het kotsbeu om steeds terug te keren om pijlen te zoeken.
Tip aan de organisatie, een lintje of een pijltje meer kan veel doen hoor!!!
Organisatorisch was het in orde , bevoorradingen ook
Had er dus maar 63ipv 75
Aan de organisatie: ik hoop dat jullie vooral leren uit deze kritieken , zowat iedereen heeft lof over de organisatie en bevoorrading, parcours kan nog wat beter maar de streek heeft niet veel meer te bieden.
Grootste werkpunt is de uitpijling.
Volgend jaar kom ik terug :wink: !
frawiwi
Mountainbiker
Location: Blur Santacruz en F 500 c'dale special tuned by Duck bikes ,zonder f.cking fattyveer

Post by frawiwi »

Aan de organisatie: ik hoop dat jullie vooral leren uit deze kritieken , zowat iedereen heeft lof over de organisatie en bevoorrading, parcours kan nog wat beter maar de streek heeft niet veel meer te bieden.
Grootste werkpunt is de uitpijling.
Volgend jaar kom ik terug :wink: ![/quote]Beste Eli
We zijn heel tevreden met uw opbouwende kritiek
Dat we geen bergen kunnen bouwen, geen bossen kunnen aanplanten die tegen volgend jaar dat is een feit. Dat we niet meer toestemming kregen om in schorre en stadsrandbos kregen is ook een feit, wij vroegen toestemming hiervoor, en hebben deze correct opgevolgd. Dat er andere organisaties zijn die meer mogen ??? Misschien riskeren ???
Tot daar
Maar de bepijling kon beter, toch in de laatste stukken blijkbaar, daar wordt zeker aangewerkt, dit is opbouwende en terechte kritiek .
8 bikers reden constant rond op de bepijling aan te passen en indien nodig te verbeteren. Dat we niet direct overal konden zijn is een feit.
Ik bepijlde t stadsrandbos en een stuk van t schorre, reed er constant rond tot mijn wiel plots paraplu was. Soms konden 4 pijlen en 2 linten om tussen te rijden nog niet voldoende zijn om bikers niet verkeerd te laten rijden???
Pijlen vielen niet op en moeten in een ander kleur
frawiwi
Mountainbiker
Location: Blur Santacruz en F 500 c'dale special tuned by Duck bikes ,zonder f.cking fattyveer

Post by frawiwi »

JurgenG wrote:
dieters wrote:ps wanneer komen de foto's online of waar kan je ze vinden.
Ze zullen al op hun site staan zeker?
Bandwidth Limit Exceeded
The server is temporarily unable to service your request due to the site owner reaching his/her bandwidth limit. Please try again later.
#-o #-o #-o
ik ben op dit moment bezig met enkele foto s on line te brengen, het zijn er maar een heel klein beetje van 1 ste bevoorrading en apres medewerkers
Er waren heel wat fotografen aan de slag, t wordt een heel werk om die allemaal te verzamelen, maar t komt vroeg of laat wel in orde
http://s135.photobucket.com/albums/q146 ... vondtocht/
Last edited by frawiwi on Mon 22 Sep 2008 19:26, edited 1 time in total.
Steven vd Eynde
Mountainbiker
Location: C'dale Flash - C'dale Rush Carbon 2 - C'dale SM500 - Endorfin Speed III

Post by Steven vd Eynde »

Proficiat met de opkomst voor jullie eerste keer! =D>
frawiwi
Mountainbiker

Post by frawiwi »

JurgenG wrote:
Mon Ten Bike wrote:Om eerlijk te zijn begrijp ik niet goed waarom men per sé een TT wil forceren in een omgeving die zich er eigenlijk niet toe leent en ik denk dat de organisatie dat niet geheel kan ontkennen.
Om eerlijk te zijn begrijp ik niet waarom mensen een TT willen rijden waar ze vooraf al van kunnen weten dat ze zich niet zullen amuseren. (en er daarna kritiek over komen spuien)

Voor mijn part =D> =D> =D> =D> =D> voor deze prima organisatie.

=D> =D> =D> , dank u wel jurgen voor de mooie repliek, ik had t nie beter gekund :lol:
PS voor de organisatie: welke boomsoort hebben jullie daar geplant met die fluorescerende wortels? :bounce: :bounce: :bounce:
Die boomwortels zijn niet ons werk, er vind binnenkort een belgisch kapioenschap plaats en die gasten hebben dat werk voor ons gedaan
Last edited by frawiwi on Thu 25 Sep 2008 00:12, edited 1 time in total.
frawiwi
Mountainbiker

Post by frawiwi »

Nicodemus Ravenstein wrote:Een zeer puike organisatie, zeker voor de eerste keer. Hieronder een beetje opbouwend bedoelde kritiek:
De bevoorrading was super. Een ochtendbuffet waardig. Dat is niet per sé nodig, maar idd, het was toch welgekomen en lekker. Twee bevoorradingen op 55 km is meer dan luxe. We werden dus verwend.
Het stuk asfalt tussen zandvoorde en westkerke en ook op het einde van de 55 km was net te groot om zeer aangenaam te zijn. Ik las het ook al in andere comments. Je kunt natuurlijk maar uit een omgeving halen wat er in zit... Dat begrijpt iedereen.
Ik had graag de 75 gereden, maar koos voor de 55 omwille van het vertrekuur. Alle tochten vertrekken pas om 8u, maar voor een lange rit (die soms loodzwaar is), had ik graag vroeger vertrokken. Het is nog altijd redelijk vroeg klaar. Mijn doel, en ik vermoed van nog heel wat anderen, is rond de middag thuis te zijn bij de familie. Je merkt het aan het aantal mensen dat vaak voor acht uur al ter plaatse zijn.

Maar bovenal: bedankt voor de goede organisatie. Veel beter kan niet. Al mijn lof, ook om jullie te motiveren voor een nieuwe editie 2009. Tot volgend jaar!
Dank u , volgend jaar wordt er zeker rekening mee gehouden, inderdaad ik probeer ook op zondag s middags thuis te zijn, t vrouwtje en de kids willen ook nen leuke zondagnamiddag he =D>
frawiwi
Mountainbiker

Post by frawiwi »

polletje wrote:we hebben ons geamuseerd. lekker weertje & een parcours om eens goe door te vlammen. next year komen we terug .

misschien waren de douche net iets te warm :-)
thx en de groetjes aan de dunekeuntjes he :bounce:
panbiker
Mountainbiker

Post by panbiker »

frawiwi [Pijlen vielen niet op en moeten in een ander kleur[/quote]
Misschien een fluo-lintje aanhangen , een groen of rood lintje valt altijd op en moet je je pijlen niet bijwerken :wink: :wink:
frawiwi
Mountainbiker

Post by frawiwi »

Alé ons 'kindje' is geboren, de een houdt heel erg van haar, de ander minder, het is zo. Dat dit kindje er kwam door de belangeloze inzet van elke medewerkers die hier al bijna een half jaar mee bezig zijn mag ook eens gezegd. Dat er de dag zelf wel 30 mensen in de weer waren om alles te proberen in de beste banen te geleiden, verdient voor iedere medewerker een dikke =D> . Volgend jaar leren we uit de fouten en nu beginnen we te werken om t 2de stuk van t parcours aan te passen
cu next time
Last edited by frawiwi on Thu 25 Sep 2008 00:19, edited 2 times in total.
de P
Mountainbiker

Post by de P »

't was een gezellig ritje, goeie bevoorrading, bepijling kon idd wa beter, maar da zijn beginnersfouten, idd wa veel boane, maar 't is gelijk da je zegt, je kan geen bergen maken enz enz. En als er wa regen zo gevallen zijn was 't inderdaad ne heel andere rit.
Hopelijk leren de LA bikers van de vele commentaren en is't volgend jaar één van de beste van de streek.

P
:-D :-D :-D
Post Reply