zelem halen 28/09/2008
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
-
pctunner01
- Mountainbiker
Post by pctunner01 »
ik ben eigenlijk van kermt kan ook overlummen rijden ma anders route planner even uit drukken
- Dingo
- Mountainbiker
- Location: Minerva outback 2003, canyon yellowstone custom en specialized fsr custom
Ik zou ook willen afkomen met de fiets, maar ik kom van Beringen. De routeplanner stuurt me aan de zwarte ring richting Lummen, maar ik sta precies niet echt te springen om langs die weg te rijden.
Dikwijls pik ik in ergens op het parcours om dan in te schrijven aan de start en verder te rijden tot het punt waar ik begon.
Kruist de tocht misschien de baan van Lummen naar Beringen?
Dikwijls pik ik in ergens op het parcours om dan in te schrijven aan de start en verder te rijden tot het punt waar ik begon.
Kruist de tocht misschien de baan van Lummen naar Beringen?
- Karakoram1
- Mountainbiker
Post by Karakoram1 »
Dan kan je het beste halverwege de baan Beringen-Lummen rechts inslaan aan Cafe Het Wit Paard, dan op het 3de verhoogde kruispunt links af richting het MPI(de Broederkes zoals ze hier zeggen). ± 1.5 km verder na een bergop naar het autostrade ga je na de brug onmiddellijk rechts een singletrack op langs de autosnelweg en dan kom je na een 2tal km en na de baan Lummen Meldert overgestoken te hebben in de bos terecht die de Willekensberg bevat. Daar moet je het parcours kunnen zien, kan zijn dat je een 100 meter links nog de bos in moet maar daar moet je andere bikers tegenkomen.
-
pctunner01
- Mountainbiker
-
BuitingDavid
- Mountainbiker
Post by BuitingDavid »
[quote="Dingo"]Ik zou ook willen afkomen met de fiets, maar ik kom van Beringen. De routeplanner stuurt me aan de zwarte ring richting Lummen, maar ik sta precies niet echt te springen om langs die weg te rijden.
Kruist de tocht misschien de baan van Lummen naar Beringen?[/quote]
Ge kunt perfect langs Paal en via de Meldertsesteenweg naar Meldert. Vervolgens richting Zelem. Dat zal ongeveer een 13 a 14 km enkel zijn.
Dat wordt waarschijnlijk mijn route voor zondag a.s. Ben ook van plan de 54 te rijden. :lol:
Kruist de tocht misschien de baan van Lummen naar Beringen?[/quote]
Ge kunt perfect langs Paal en via de Meldertsesteenweg naar Meldert. Vervolgens richting Zelem. Dat zal ongeveer een 13 a 14 km enkel zijn.
Dat wordt waarschijnlijk mijn route voor zondag a.s. Ben ook van plan de 54 te rijden. :lol:
- jvh de snelle
- Mountainbiker
Post by jvh de snelle »
Ga proberen de 20 te rijden, zal zwaar zijn na mijn hartoperatie die ik ondergaan heb in april.
-
Delphy01
- Mountainbiker
Wij de MTB van Herk zullen er zeker bij zijn. Is een absolute aanrader om te rijden in deze regio!! Ze geven goed weer dus zal het dubbel de moeite zijn.
http://users.telenet.be/herkermtbclub/
Grtz en tot zondag.
http://users.telenet.be/herkermtbclub/
Grtz en tot zondag.