Daar ben ik nog niet zo zeker van. Ik zal er eens op letten de volgende keer.huubc wrote:Alleen bij asfaltwegen. Offroad met de MTB heb je er dus niks aanSolo wrote: De optie " plaats op weg" corrigeert die miswijzing
Solo's Ride website
Plaats hier je GPS gerelateerde vragen en routes .
ikke welSusXT wrote:Daar ben ik nog niet zo zeker van. Ik zal er eens op letten de volgende keer.huubc wrote:Alleen bij asfaltwegen. Offroad met de MTB heb je er dus niks aanSolo wrote: De optie " plaats op weg" corrigeert die miswijzing
trouwens er zijn vele mtb paadjes die helemaal niet op de kaarten staan
met "on track" is het heel moeilijk om aan mtb-navigatie te doen
Ik heb toch een paar tracks waar in het midden van een bos op kleine paadjes de track plots heen en weer begint te springen. Wanneer de optie uitgeschakeld is ,is het resultaat veel beter.huubc wrote:Alleen bij asfaltwegen. Offroad met de MTB heb je er dus niks aanSolo wrote: De optie " plaats op weg" corrigeert die miswijzing
Da's net wat ik zeg. Bij MTB dus niet "plaats op de weg" inschakelenSolo wrote: Ik heb toch een paar tracks waar in het midden van een bos op kleine paadjes de track plots heen en weer begint te springen. Wanneer de optie uitgeschakeld is ,is het resultaat veel beter.
SusXT wrote: Daar ben ik nog niet zo zeker van. Ik zal er eens op letten de volgende keer.
De eigen ervaring blijft de beste leermeester
-
Magura
- Mountainbiker
- Location: 4x alu, 1x krakbon, 1x tita + dolf, 1x tita 29",1x Cust Tec SingleSpeed, 1x staal, 1x tita zand
Onderaan dit bericht in bijlage een artikel uit BIKEFREAK magazine (# 30, december) over "de mooiste GPS mountainbikeroute": solosride, geschreven door Hans Jelles.
Staat blijkbaar ook nog een filmpje op hun site:Magura wrote:Onderaan dit bericht in bijlage een artikel uit BIKEFREAK magazine (# 30, december) over "de mooiste GPS mountainbikeroute": solosride, geschreven door Hans Jelles.
http://www.bikefreak-magazine.nl/index. ... e=16&id=56
De site steekt in een nieuw kleedje en we hebben voor dit jaar een nieuw project dat ons zelfs buiten de landsgrenzen brengt.
www.solosride.be
www.solosride.be