21/09/2008 Wachtebeke

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Mon...
Mountainbiker

Post by Mon... »

Volgens mij heb ik die man gezien. Maar zeker geen conflict mee gehad. Wij zijn al 40m opvoorhand naar rechts gegaan. Het was een man met twee honden. Ik natuurlijk niet of dat de liniewegel was?
Volgens mij was het niet zo lang na de laatste bevoorrading.
den mountenbiker
Mountainbiker

Post by den mountenbiker »

jessiebietje wrote:Waar zit 'den mountenbiker' met zijn verslag?
Voila se heeel laat verslagske van wege de heel lange apres 8-[ het meeste is hier allemaal gezegd vond het meer dan een geslaagde tocht met in het begin een hele toer door het domein met de gekende off road stukken zelfs de 2 heuvels waren er bij dan nog veel bos bos bos :P oa Heide bos,Stekene met de technische stukken & de lange zandbak ... uiteraard de Linie wegel kon niet ontbreken geen wilde honden gezien :lol: bevoorrading was dik in orde met oa de lekkere donuts dan nog later een aquarius ''red blast'' maar geen babes gezien :-? terug gekomen stond er 53 km op de teller dan lekkere boterhammen gegeten en goed doorgespoelt met de nodige leffe's kennis gemaakt met de forum bikers zeer toffe bende bedankt voor de vele km off-road tot de volgende editie Thanks TROTINETTEN hoit :wink:
miky111
Mountainbiker

Post by miky111 »

:P zeer goede tocht =D> =D> der werden foto's genomen weet iemand waar die te bezichtigen zijn ???
jessiebietje
Mountainbiker

Post by jessiebietje »

miky111 wrote::P zeer goede tocht =D> =D> der werden foto's genomen weet iemand waar die te bezichtigen zijn ???
We proberen de foto's deze week op www.trotinetten.be ter zetten.
Met dank aan de superfotograaf J.P.
jessiebietje
Mountainbiker

Post by jessiebietje »

Mon... wrote:Volgens mij heb ik die man gezien. Maar zeker geen conflict mee gehad. Wij zijn al 40m opvoorhand naar rechts gegaan. Het was een man met twee honden. Ik natuurlijk niet of dat de liniewegel was?
Volgens mij was het niet zo lang na de laatste bevoorrading.
De liniewegel ligt juist voorbij de voetbal-pleinen van Eksaarde en voor de Kruiskapel dat is dat kerkje dat midden in de velden/bossen ligt.
Mon...
Mountainbiker

Post by Mon... »

Daar ben ik niet geweest want ik heb de kleinste toer gedaan en volgens mij kwam die daar niet.
Duffman
Mountainbiker

Post by Duffman »

jessiebietje wrote:Man met 2 honden rond 10.30u in de liniewegel.
Een aantal mensen tegen gekomen met honden maar die waren allemaal vriendelijk (en wegens de 38km niet op de liniewegel geweest).

@den mountenbiker: jammer dat ik na de tocht niet meer in de tent geweest ben, anders had ik u wel tegengekomen. Maar ja, de vrouwen thuis hadden er anders over beslist :roll:
den mountenbiker
Mountainbiker

Post by den mountenbiker »

@Duffman tja wat gemist he #-o voor ene keer dat het in de streek is zal voor een volgende keer zijn zeker 8)
Duffman
Mountainbiker

Post by Duffman »

den mountenbiker wrote:@Duffman tja wat gemist he #-o voor ene keer dat het in de streek is zal voor een volgende keer zijn zeker 8)
12 oktober in "Seven Oaks"? :wink:
jessiebietje
Mountainbiker

Post by jessiebietje »

Er staan vanaf vandaag heel wat foto's op www.trotinetten.be
Post Reply