Goodfellas mountainbikefriends Dendermonde

Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
Gun*666
Mountainbiker

Re: Wieze

Post by Gun*666 »

TimDC wrote:
flaming_jakke wrote:Boys bijna weekend se !! :roll:

Voor de zondag ziet het er schitterend uit hé ... we zouden wel eens met 10 man aan de start kunnen staan =D> SUPER LEUK :lol:

Om hoe laat gaan we zondag aan de inschrijvingstafel afspreken ??
Wanneer ginder in de Eric Van Damme zijn garage? Ik vertrek ook van thuis met mijne velo, zal waarschijnlijk samen komen met de Kris.
De Jakke gaat blijkbaar met zijne auto naar ginder? Zijn er nog van Dendermonde die willen meebollen?
Ik rij langs Lebbeke over met de fiets ga daar ne man of drie ophalen afgesproken aan de zavel om 10 na 8 dan steken we daar de steenweg over langs dat stukje van de mileniumroute dan kom je daar in Wieze uit. Dus als er nog van Lebbeke met de fiets komen
Voor de andere om 8h30 aan de inschrijvingstafel =D>
flaming_jakke
Mountainbiker

Post by flaming_jakke »

Ik zal er om 8u30 staan in Wieze !

Tot dan !!
VTom
Mountainbiker

Re: Wieze

Post by VTom »

Gun*666 wrote:
TimDC wrote:
flaming_jakke wrote:Boys bijna weekend se !! :roll:

Voor de zondag ziet het er schitterend uit hé ... we zouden wel eens met 10 man aan de start kunnen staan =D> SUPER LEUK :lol:

Om hoe laat gaan we zondag aan de inschrijvingstafel afspreken ??
Wanneer ginder in de Eric Van Damme zijn garage? Ik vertrek ook van thuis met mijne velo, zal waarschijnlijk samen komen met de Kris.
De Jakke gaat blijkbaar met zijne auto naar ginder? Zijn er nog van Dendermonde die willen meebollen?
Ik rij langs Lebbeke over met de fiets ga daar ne man of drie ophalen afgesproken aan de zavel om 10 na 8 dan steken we daar de steenweg over langs dat stukje van de mileniumroute dan kom je daar in Wieze uit. Dus als er nog van Lebbeke met de fiets komen
Voor de andere om 8h30 aan de inschrijvingstafel =D>
Hey mannen, zal proberen rond 08h00, 08h10 ergens aan de zavel te staan, tot morgen. :wink:
Daaf
Mountainbiker

Post by Daaf »

heb vandaag Mavic-pijlen gezien in Opstal (aant rusthuis de 'omgekeerde' Milenniumroute). zal van in wieze zijn zekers?
blade
Mountainbiker

Post by blade »

jo de mannen , alles goe???? ik heb toch al ne keer of 4 gereden pfpfpf ik heb toch een beetje afgezien , maar allee binnen 2 weken sta ik klaar er zal rap weer zweet vloeien, dus mannen naar waar gaan we binnen 2 weken????
Gun*666
Mountainbiker

Post by Gun*666 »

Mooi tochtje gereden in Wieze vandaag met de mannen van het forum 9 man =D> =D> het parcour lag er uitstekend bij en met 75 km op mijn teller heb ik van elke meter genoten =D> al voelde ik mij soms wel het vijfde wiel aan de kar vandaag omdat ik geen versnelling aankon of ik had pijnscheuten in de knieholte en daarmee niet echt meekon en de andere wat ophield ( sorry mannen #-o ). Als ik op mijn gemak reed had ik een prima gevoel dus toch nog van genoten op mijn tempo al was ik toch wa gefrustreerd op mijn eigen en de apré bike liet voor wat het was en afdroop naar huis :oops: dus niks persoonlijk he mannen :wink:

Wat wel een voordeel is van zo eens den toerist uit te hangen is dat je thuiskomt en het gevoel hebt dat je nog een tochtje kan maken :lol:
flaming_jakke
Mountainbiker

Post by flaming_jakke »

Gun*666 wrote:Mooi tochtje gereden in Wieze vandaag met de mannen van het forum 9 man =D> =D> het parcour lag er uitstekend bij en met 75 km op mijn teller heb ik van elke meter genoten =D> al voelde ik mij soms wel het vijfde wiel aan de kar vandaag omdat ik geen versnelling aankon of ik had pijnscheuten in de knieholte en daarmee niet echt meekon en de andere wat ophield ( sorry mannen #-o ). Als ik op mijn gemak reed had ik een prima gevoel dus toch nog van genoten op mijn tempo al was ik toch wa gefrustreerd op mijn eigen en de apré bike liet voor wat het was en afdroop naar huis :oops: dus niks persoonlijk he mannen :wink:

Wat wel een voordeel is van zo eens den toerist uit te hangen is dat je thuiskomt en het gevoel hebt dat je nog een tochtje kan maken :lol:
No problemo man !

Ik hoop dat het probleem met uw knie snel opgelost geraakt en dat je opnieuw de oude bent want verd... ge kunt toch een stukske vlammen hoor =D> Als we de volgende weken een beetje kalmere ritjes kunnen inplannen vermoed ik dat het probleem met uw knie zowieso zal beteren.

Vandaag was het super leuk ! Weeral 2 nieuwe bikers leren kennen en die vielen ook weeral goed mee =D>

Volgend weekend weet ik niet wanneer ik kan rijden, zondag naar limburg voor verjaardag van m'n opa te vieren ... het zal voor mij dus al zeker een ritje op zaterdag worden :-(

Alléé iedereen een goeie werkweek gewenst :oops: :-?
blade
Mountainbiker

Post by blade »

hallo GUN*666 kan ik goe lezen????? :roll: wa zegde gij hebt ge een beetje afgezien, en met 75km oeioei ik peis nie dat ik met jullie veel zal mee kunnen rijden :oops: tja we zullen wel zien he?? naar waar is het de zondag ik denk dat ik zal meerijden [-o< zeg mannen met hoeveel man rijden jullie nu zondags???? dak giene schrik opdoen ??? aja met zo een heel pelleton =D>
Gun*666
Mountainbiker

Post by Gun*666 »

blade wrote:hallo GUN*666 kan ik goe lezen????? :roll: wa zegde gij hebt ge een beetje afgezien, en met 75km oeioei ik peis nie dat ik met jullie veel zal mee kunnen rijden :oops: tja we zullen wel zien he?? naar waar is het de zondag ik denk dat ik zal meerijden [-o< zeg mannen met hoeveel man rijden jullie nu zondags???? dak giene schrik opdoen ??? aja met zo een heel pelleton =D>
Afgezien kan ik het niet noemen had nog genoeg over bij thuiskomst maar ik kon geen kracht zetten anders trok er iets tegen in mijn knie #-o
Zondag ga ik naar Sinaai we zijn al met drie man (allé misschien kan ook zijn dat ik alleen ben :( ) en ge moet geen schrik hebben ze Sissen het zal weer op het gemak zijn
TimDC
Mountainbiker

Post by TimDC »

Normaal gezien zou ik naar Halle gaan maar door nekproblemen , kon gistermiddag mijn hoofd nog amper bewegen zal het denk ik verstandiger zijn van in de buurt te blijven.
Mijn madam zal dat ook graag horen want dan zal ik zeker op tijd thuis zijn. Is daar wat te beleven Gunther? Wat zandboskens dat weet ik maar toch niet te veel baan hoop ik, heb namelijk een hekel aan asfalt. :roll:
Post Reply