21/09/2008 Wachtebeke

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Noobie
Mountainbiker

Post by Noobie »

Vandaag de 53km gedaan (55 bij mij maar ben eens verkeerd gereden). Goede uitpijling, de bevoorrading mocht er zijn evenals het parcours. Inderdaad veel off road, af en toe eens een passage op verhard, juist genoeg om eens wat te drinken etc.. Mooi draai en kronkelparcours in een bosje en lange stroken met mul zand kwamen gelukkig na de bevoorrading.
In de laatste km's (eigenlijk gedurende de volledige rit :( ) een groepje snellere rijders laten passeren door naast de singletrack te gaan rijden. en net toen ik de singletrack wou oprijden lag daar toch wel een putteke zeker #-o. Blijkbaar ben ik het verplicht aan mezelf om minstens één keer op mijnen teut te gaan per TT, bij deze leek het mij een uitstekende gelegenheid om eens in het gras te gaan liggen :-). Met als gevolg een blauwe plek aan binnenkant knie en rugzakje naar de kl..
Ben niet kunnen blijven tot de verloting van de MTB, maar aangezien ik nog geen telefoontje heb gehad thuis zal ik er wel naast gegrepen hebben :wink:
Chapeau voor de parcoursbouwers en de organisatie. Deze TT was gewoon af =D> =D> =D> =D> . Volgend jaar ben ik weer van de partij.
Treksken
Mountainbiker

Post by Treksken »

Dikke bedank aan de organisatie om ons vandaag weer een perfecte (op ale gebied)toertocht voor te schotelen =D> De max was het in en rond de bossen van Puyenbroeck :-) :-)
franske
Mountainbiker

Post by franske »

Leuke rit. Prachtig weer. Maar rond punt van 34 km was het losse zand k*t met peren.
Goed bepijld en goed verzorgd.
Zeker een aanrader voor eens een ander gedeelte van de ronde van het waasland.
Krissie
Mountainbiker

Post by Krissie »

Ik kan de reacties van hierboven alleen maar bijtreden.

Ook de 53 km gereden:
- mooi parcours
- goed uitgepijld
- bevoorraading oké

kortom heel goed geamuseerd.

Hoedje af voor de organistie =D>

Volgens jaar ben ik terug van de partij !!!
Duffman
Mountainbiker

Post by Duffman »

Kan het bovenstaande alleen maar beamen, dus =D> =D> =D>
Er zaten stukken bekend terrein tussen maar ook nieuwe dingen. 't Was alleszins leuk.
Hebben wel maar de 38km gereden :oops: maar met op en af naar huis erbij toch ook aan 55km gekomen.
Wel in 't begin wat pech gehad: stuur begon los te zitten maar met een inbussleuteltje bij de 1ste bevoorrading was dit snel opgelost.
Helaas niet meer in de tent geweest na de tocht wegens de dames die thuis zaten te wachten om te eten #-o

Misschien 1 klein punt "kritiek": zou het soms niet beter zijn om bepaalde hindernissen op voorhand aan te duiden? Bv. het hekken langs de Lede net na het stuk in Puyenbroek (hem iemand achter mij serieus horen remmen), spoorweg...
Wil niet vervelend doen hoor :oops:

O ja, volgend jaar zien jullie mij zeker terug hoor! Als er niets tussen komt natuurlijk.
Dickie
Mountainbiker

Post by Dickie »

All of the above.
Beter kan je zulk een tocht niet maken in de streek.
Verrast door het hoge off-road gehalte.
Bevoorrading =D> .
Afspuitstand met voldoende druk.
Goede douches ook in het domeingebouw.
Vertrokken rond 7.55u en na de rav kunnen aanpikken bij een drietal Greenbikers met een stevig tempo in de benen.
Hun mtb-uitstapje/hoogtestage naar Livigno heeft serieus geholpen, in de laatste kms de rol moeten lossen.
De gratis boterham kwam van pas.
Avg lag dan ook wat hoger dan verwacht en daardoor nog een terrasje op de aprés kunnen doen :wink:
Wel nog stevig moeten gas geven op de expressweg om op tijd thuis te raken :oops: :oops: .
jessiebietje
Mountainbiker

Post by jessiebietje »

Dank aan iedereen die kwam rijden en mijn collega's van de organisatie.

We probeerden er voor voor jullie een mooie tt voormiddag van te maken en denken daarin geslaagd te zijn.

Kheb wel een mailtje ontvangen van een boze (intolerante) wandelaar.
Die moet nogal gefrustreerd geweest zijn dat hij niet de enige in Belgie die wat ontspanning zocht op zondag voormiddag.
Heeft iemand die gezien? Man met 2 honden rond 10.30u in de liniewegel.
Dickie
Mountainbiker

Post by Dickie »

Ben wel nieuwsgierig naar de inhoud van die mail.
Laat wsl de 'droppings' ook in de vrije natuur liggen?
Mss mailtje terug dat we vereerd zijn om door die str**t te mogen rijden, maakte het parcours wat technischer :lol: .
jessiebietje
Mountainbiker

Post by jessiebietje »

Waar zit 'den mountenbiker' met zijn verslag?
jessiebietje
Mountainbiker

Post by jessiebietje »

Waar zit 'den mountenbiker' met zijn verslag?
Post Reply