21/09/08 Gistel

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
dieters
Mountainbiker

Post by dieters »

zeer goede organisatie + bevoorrading. :-D

ps wanneer komen de foto's online of waar kan je ze vinden.
Signer
Mountainbiker

Post by Signer »

Mon Ten Bike wrote:
Om eerlijk te zijn begrijp ik niet goed waarom men per sé een TT wil forceren in een omgeving die zich er eigenlijk niet toe leent en ik denk dat de organisatie dat niet geheel kan ontkennen.
Tjaaaaaa,als iedereen van dit standpunt vertrekt gaat de kalender fors
inkrimpen. #-o
Niet alle clubs zijn gezegend met een locatie zoals;Heuvelland,Vlaamse
Ardennen,Voerstreek...........................
Idd,deze streek heeft niet al teveel te bieden qua aanbod offroad,maar
om dan zomaar te concluderen,weg ermee????
Elke club heeft het recht om een TT te organiseren,en aan de opkomst
kan men wel afleiden of het de moeite loont deze nog verder te organiseren. :roll: :roll:
Voor mij was dit één van de betere Gistelse TT.
omenf1
Mountainbiker

Post by omenf1 »

volledig akkoord, we zijn niet allemaal filip meirhaeges he

zalige TT en heel goed parcours, goeie organisatie

ook voor beginners mag het plezierig zijn he
JurgenG
Mountainbiker

Post by JurgenG »

Mon Ten Bike wrote:Om eerlijk te zijn begrijp ik niet goed waarom men per sé een TT wil forceren in een omgeving die zich er eigenlijk niet toe leent en ik denk dat de organisatie dat niet geheel kan ontkennen.
Om eerlijk te zijn begrijp ik niet waarom mensen een TT willen rijden waar ze vooraf al van kunnen weten dat ze zich niet zullen amuseren. (en er daarna kritiek over komen spuien)

Voor mijn part =D> =D> =D> =D> =D> voor deze prima organisatie.

PS voor de organisatie: welke boomsoort hebben jullie daar geplant met die fluorescerende wortels? :bounce: :bounce: :bounce:
JurgenG
Mountainbiker

Post by JurgenG »

dieters wrote:ps wanneer komen de foto's online of waar kan je ze vinden.
Ze zullen al op hun site staan zeker?
Bandwidth Limit Exceeded
The server is temporarily unable to service your request due to the site owner reaching his/her bandwidth limit. Please try again later.
#-o #-o #-o
leffingenoartje
Kerstman

Post by leffingenoartje »

gisteren na een avondje Leffinge Leuren met een 8 tal Choufkes afgezakt naar de eerste Toertocht van de Langen Avond vrienden =D>

Het eerste stuk voor de bevoorrading vond ik zeer goed maar jammer genoeg hebben ze wat stukken uit het Schorre en stadrandbos achterwege gelaten :(

Niettemin deze stukken krijg je zeker en vast onder de wielen geschoven op onze toertocht op zondag 2 november :P

Het trapje (lees aarde trap) konden ze ook uit het parcours laten en een omweggetje maken, mij stoort het niet maar daardoor stond er wat file.

Nog een 2 tal minpuntjes jammer genoeg stonden er geen gevaarbordjes op de diverse oversteken :(

En na de bevoorrading vond ik het wat veel road.

De bevoorradingen waren super en zeker de truffels op de 2 de , nog nooit meegemaakt =D>

Dit zijn schoonheidsfoutjes maar wij vonden het zeker een wel geslaagde eerste editie van deze toertocht =D> =D> =D>

Achteraf een boterham en een lekkere braadworst en een mooi herfstzonnetje .

Jullie hebben er veel werk ingestoken en volgend jaar zijn we zeker terug van de partij =D> =D> µ

groeten :wink:
Killerbeetje
Mountainbiker

Post by Killerbeetje »

Voor een eerste organisatie is dit zeker dik in orde,volgend jaar zijn we zeker terug.Dit was eens een volledige andere tocht rond Gistel
Rocky Rider
Mountainbiker

Post by Rocky Rider »

Cubedude wrote: Ik denk dat dit wel een perfect parcours was voor de vele wielertoeristen die hun koersfiets tijdelijk aan de haak hangen en beginnen met het mountainbiken.
Mountainbiken is een zomersport !!! Dus noem wat jullie doen aub niet zo.
In de winter, en op zo'n platte parcoursen spreken van veldtochten of cyclocross. Lijkt mij ook het uitdagendst om die met een cyclocrosser te rijden ipv met een bling bling 'foellie'.
Persoonlijk rijd ik zowel met de 'koersvelo' als met de 'montenbaaijk' maar ik laat het seizoen niet bepalen waar ik rijd.
In de winter kunt ge met de koersvelo nog perfect goed rijden.
Mon Ten Bike
Mountainbiker
Location: On One Pompetamine singlespeed / GT PEACE 29' singlespeed

Post by Mon Ten Bike »

Ik ben zelf nog steeds zeer beperkt in de mountainbike-kunsten, laat dat duidelijk zijn, dus heb ik het grootste respect voor de aller-beginners van deze prachtige en grensverleggende sport. Combinatie van afzien en natuur ontdekken waar je anders niet komt, da's -alvast mijn begrip van- mountainbike. Ik miste beide elementen, vandaar dat ik het gevoel had wat op mijn honger te blijven zitten.

Absoluut geen afbraak dus aan de wegrenners die zich in de winter de conditie willen onderhouden en zich aan het slijk willen wagen op een mountainbike. Maar op dat vlak treed ik Rocky Rider helemaal bij: noem dit alsjeblief niet 'mountainbiken', eerder cyclocross. Eerlijk is eerlijk.

Volgend jaar graag terug van de partij, maar dan met cyclocrosser en liefst singlespeed.
Rocky Rider
Mountainbiker

Post by Rocky Rider »

Inderdaad Mon.
Singlespeed Rules !!!
Kan niet wachten om dienen On One aan te schaffen en in elkaar te knutselen.
Iemand nog ergens een slachtrijp spaarvarken op overschot?
Post Reply