20/09 en 21/09 Ingelmunster

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
spiermassa
Mountainbiker
Location: trek fuel ex8 29'r en 26'r,trek stache,specialized fatboy,cube reaction,,thomson x-line

Post by spiermassa »

samen met de brigandsbikers de 45 afgebold.Aangename tocht .Voor den eerste keer ooigembos eens goed berijdbaar gehad.En inderdaaad de 45 gekozen voor ne langere aprés.
pjer
Mountainbiker

Post by pjer »

potverdorie, als da nu geen goed tochtje is dan weet ik het niet meer. Ik denk wel dat er alles is uitgehaald wat er inzat. Klein Zwitserland, Ooigembos, crossparcour, de hellingen op de paanders, ze gingen er allemaal vlotjes in. Een stralend zonnetje, goeie bevoorradingen,in t'passeren ne keer zwaaien naar t'vrouwke en achteraf nog een lefke en nen hond. Wat wil ne mens nog meer ??
Zouden ze dit volgende week kunnen evenaren in zwevezele ???
dieters
Mountainbiker

Post by dieters »

ivm de gevallen rijder kan ik zeggen via iemand die bij ons werkt dat hij gisteren nog geopereerd werd en misschien (is nog niet zeker) verlamd zal zijn tot aan de nek
stamper
Mountainbiker

Post by stamper »

Prachtig tocht gereden ZONdag 8)
Eerste deel om van te genieten.
Bevoorrading om vingers van af te likken.
Tweede deel misschien iets teveel road maar dit is goed voor de AVG en kom je zo iets vlugger op apres waar het genieten was in het zonneke van een hot-dog en een leffe. =D> =D> =D>

Tot volgend jaar :bounce:
Knurrebikers lady
Mountainbiker
Location: Specialized Epic Expert Fsr - Thompson Trail - Zannata koersfiets

Post by Knurrebikers lady »

Zaterdagmorgen deze mooie TT gereden.
Eerste gedeelte prima met meerdere technische bosjes en veel off-road, gevariëerde bevoorradingen. Tweede gedeelte wat meer baan maar best leuke TT.
Tevens nogmaals bedankt à sympa personeel voor bijhouden van mijn verlichting en proficiat met jullie schitterende bewaakte fietsenstalling.

Goed voor 110km met inbegrip van de TT van 45km.

Tot volgend jaar !

PS:
Hopelijk komt alles in orde met de gevallen bikers.

@De wes:
Ben iets later dan vermoed vertrokken (10 min), maar wel rit afgehaspeld.
jondelaar
Mountainbiker

Post by jondelaar »

Aan iedereen die mijn man geholpen heeft toen hij gevallen was in ingelmunster een grote merci.
Hij is nog dezelfde dag geopereerd aan de nek.
Op dit moment ziet het er niet goed uit want hij kan juist maar zijn armen bewegen.
Er zal een lange revalidatie volgen en helemaal de oude zal hij wel niet meer worden.
Maar hoop doet leven.
Nogmaals bedankt
de wes
Mountainbiker

Post by de wes »

Ik wens jullie veel sterkte in deze moeilijke periode. En hopelijk komt alles nog goed.

Wes
tloperke
Mountainbiker
Location: Thompson Pro Team LX (winter) en Scott Spark 30 - 2011 (zomer)

Post by tloperke »

jondelaar wrote:Aan iedereen die mijn man geholpen heeft toen hij gevallen was in ingelmunster een grote merci.
Hij is nog dezelfde dag geopereerd aan de nek.
Op dit moment ziet het er niet goed uit want hij kan juist maar zijn armen bewegen.
Er zal een lange revalidatie volgen en helemaal de oude zal hij wel niet meer worden.
Maar hoop doet leven.
Nogmaals bedankt
Graag gedaan. Samen met mijn clubgenoot Christophe en enkele andere mensen zijn we bij hem gebleven tot de ambulanciers het overnamen; Een pluim op de hoed van die mensen, want zij waren vrij vlug ter plaatse en handelden zeer snel en zeer goed. Ik hoop dat alles weer oke mag worden. Hoop doet inderdaad leven. Veel sterkte en moed !
sleery
Mountainbiker
Location: twee wielen frame stuur ketting 2 remmen en een versnellingsapparaat

Post by sleery »

Ik heb samen met mijn vriendin de 30 km gereden. Zijn met de fiets van thuis uit vertrokken naar Ingelmunster en hadden op die manier toch 46 km op de teller. (Wat voor mijn vriendin een serieuze afstand is.) De kleine rit was best tof, met weliswaar een hoog blosogehalte, maar je kan niet tevoorschijn toveren wat er niet ligt. De sfeer was aangenaam, maar ik heb toch iets gezien wat vraagtekens doet oproepen: in Ingelmunster reed er een dame met haar helm op de rug vastgebonden aan de camelbak #-o . Ik zelf rijd nooit mtb zonder helm.
Blijkbaar is er iemand zwaar gevallen (waar en hoe het gebeurd is weet ik niet), hopelijk komt alles weer goed.
Toch nog een oproep aan iedereen die denkt te willen koersen: zorg eerst dat je genoeg stuurvaardig bent en neem geen onverantwoorde risico's op een toertocht: het is nog altijd geen wedstrijd en je rijdt tussen het verkeer! (Ik heb een flippo gezien die vollen bak een bocht nam en met zijn pedaal tegen de grond sleepte in de bocht... ) Als je per sé wil koersen: rijd dan wedstrijden.
stamper
Mountainbiker

Post by stamper »

Ook zondag een biker tegen gekomen die mij voorbij vlamde in het bos zonder helm op. Hoe stom kan een mens zijn om te denken dat hen niets kan overkomen. Een klein foutje kan voldoende zijn om de rest van uw leven de gevolgen te moeten dragen. Als je het niet voor jezelf doet, doe het dan voor je vrouw (of man) of kinderen, ouders, vrienden,.... .

Veel beterschap aan de personen die zaterdag gevallen zijn. Hopelijk wordt alles weer gelijk de oude.
Post Reply