21/09/08 Gistel

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
frawiwi
Mountainbiker
Location: Blur Santacruz en F 500 c'dale special tuned by Duck bikes ,zonder f.cking fattyveer

Post by frawiwi »

KAPOTTE BRIL GEVONDEN
REGENJAS GEVONDEN
De eigenaar kan bij mij terecht
grtjs
elji
Mountainbiker

Post by elji »

vroeg gestart voor de 75.
hard doorgereden, maar zeker 6 keer pijlen gemist :roll: , toen ik in ichtegem weer geen pijlen meer zag langs oude spoorweg ben ik die maar blijven volgen tot ik nabij gistel terug pijlen tegenkwam , ik ben daar zeker weer een stuk gemist maar was het kotsbeu om steeds terug te keren om pijlen te zoeken.
Tip aan de organisatie, een lintje of een pijltje meer kan veel doen hoor!!!
Organisatorisch was het in orde , bevoorradingen ook
Had er dus maar 63ipv 75
Pompierke
Kerstman

Post by Pompierke »

Hoi,

Vandaag ook gestart in Gistel en vond de tocht op zich best te pruimen :bounce: :bounce: . De bepijling, dat was iets anders #-o #-o.
Dat er pijlen weggenomen waren daar kan de organisatie niet veel aan doen, maar als er een afslag is, deze best iets vroeger aankondigen en na de afslag ook nog eens bevestigen, dit kan nooit geen kwaad.
Een eerste organisatie krijgt best wat respons en kan veel leren uit de commentaren op het forum.
Ik teken voor volgend jaar alvast present.

Grtzz

Pompierke
Nicodemus Ravenstein
Mountainbiker

Post by Nicodemus Ravenstein »

Een zeer puike organisatie, zeker voor de eerste keer. Hieronder een beetje opbouwend bedoelde kritiek:
De bevoorrading was super. Een ochtendbuffet waardig. Dat is niet per sé nodig, maar idd, het was toch welgekomen en lekker. Twee bevoorradingen op 55 km is meer dan luxe. We werden dus verwend.
Het stuk asfalt tussen zandvoorde en westkerke en ook op het einde van de 55 km was net te groot om zeer aangenaam te zijn. Ik las het ook al in andere comments. Je kunt natuurlijk maar uit een omgeving halen wat er in zit... Dat begrijpt iedereen.
Ik had graag de 75 gereden, maar koos voor de 55 omwille van het vertrekuur. Alle tochten vertrekken pas om 8u, maar voor een lange rit (die soms loodzwaar is), had ik graag vroeger vertrokken. Het is nog altijd redelijk vroeg klaar. Mijn doel, en ik vermoed van nog heel wat anderen, is rond de middag thuis te zijn bij de familie. Je merkt het aan het aantal mensen dat vaak voor acht uur al ter plaatse zijn.

Maar bovenal: bedankt voor de goede organisatie. Veel beter kan niet. Al mijn lof, ook om jullie te motiveren voor een nieuwe editie 2009. Tot volgend jaar!
JurgenG
Mountainbiker

Post by JurgenG »

Heb mij ook prima geamuseerd deze morgen.

Komen de foto's ergens on-line?
Signer
Mountainbiker

TT

Post by Signer »

Hallo,

Niet veel meer aan toe te voegen,door het droge weer hebben we letterlijk gevlogen.
Was het een van de regenweekjes geweest zoals afgelopen zomer(jawel,tis al herfst),zou dit een heel ander verhaal geweest zijn!!!!
:lol: :lol:
Verdikke,reden we daar niet door de weide van mijn schoonouders en ik wist dat niet............... =D> voor inspanningen ivm parcours.
Idd stuk na het Schorre bevatte wel een groot gehalte aan asfalt,en 2x
rijden aan de grote kant v/d vaart,misschien voor volgende editie een alternatiefje zoeken.
Heb anders genoten van de rit,en ivm gereden tempo was het road-gehalte voor sommigen meer dan welkom.

Goede bevoorrading,fietsbewaking,broodje na aankomst,.........
men ziet dat de LA bikers inspanningen gedaan hebben,en elk begin heeft zijn schoonheidsfoutjes.

Thx @ Bouwerke ed and friends voor de kennismaking en het laagvliegen. :bounce:
polletje
Mountainbiker

Post by polletje »

we hebben ons geamuseerd. lekker weertje & een parcours om eens goe door te vlammen. next year komen we terug .

misschien waren de douche net iets te warm :-)
long fellow
Junior redactielid
Location: Cannondale met 2 wielen, remmen ed, spaar nu voor een mistlamp

Post by long fellow »

Geert en Co :wink:
Dikke proficiat. =D> =D>
Alle opmerkingen zullen wel waar zijn... . #-o
We hopen jullie ook te mogen ontmoeten op de Bossentocht te Brugge en de Strandrace te Blankenberge
Mon Ten Bike
Mountainbiker
Location: On One Pompetamine singlespeed / GT PEACE 29' singlespeed

Post by Mon Ten Bike »

U zei "mountainbike" toertocht in Gistel? Familiefietstocht over de knooppunten, akkoord. Mountainbiketocht? Nee.

Heb de ook de 75km gereden, maar was na dik 67km al terug aan de start, beetje jammer maar denk dat ik onderweg wat wegwijzers gemist heb.
Bevoorradingen meer dan ok, dat wel, zeer aangenaam!

Om eerlijk te zijn begrijp ik niet goed waarom men per sé een TT wil forceren in een omgeving die zich er eigenlijk niet toe leent en ik denk dat de organisatie dat niet geheel kan ontkennen.
Pashley 24Mhz
Mountainbiker

Post by Pashley 24Mhz »

Mon Ten Bike wrote:U zei "mountainbike" toertocht in Gistel? Familiefietstocht over de knooppunten, akkoord. Mountainbiketocht? Nee.

Heb de ook de 75km gereden, maar was na dik 67km al terug aan de start, beetje jammer maar denk dat ik onderweg wat wegwijzers gemist heb.
Bevoorradingen meer dan ok, dat wel, zeer aangenaam!

Om eerlijk te zijn begrijp ik niet goed waarom men per sé een TT wil forceren in een omgeving die zich er eigenlijk niet toe leent en ik denk dat de organisatie dat niet geheel kan ontkennen.
Ik dacht al dat ik de enige was die deze tocht minder vond (buiten die stukken in Oostend). Ik begon mij op het einde serieus te vervelen door het hoge betongehalte die ik onder de wielen geschoven kreeg... Ofwel ben ik misschien te verwend door dichtbij het heuvelland te wonen...

Ik had er meer van verwachtn maar dat weten we nu ook weer.

ps, op de organisatie zelf niets aan te merken, die was super!
Post Reply