Op dezelfde wijze als je een fiets koopt bij je vertrouwde fietsenmaker die hij niet in voorraad heeftOp 2002-06-07 20:53, schreef Mounthias:
het grootste probleem met via internet een fiets kopen ik de maat, hoe weet je dat de fiets die je koopt wel de goede maat is?
Plaats hier alles met betrekking tot CUBE bikes
Meningen verschillen (al goed:-) maar toch kan je hier jouw ervaring kwijt over een bepaalde bike.
-
Guest
Post by Guest »
- fiete R-vrouw2
- Mountainbiker
Post by fiete R-vrouw2 »
er is in poperinge een verdeler van CUBE: HENY mooi winkel vriendelijke verkoper dringt nie aan legt enorm veel uit en raad u aan wa het best bij u past!!!!(maat van kader parcours waar ge meest op rijdt)jawa wrote:Hallo,
Ook ik ben uitermate geïnteresseerd in het aanschaffen van een cube, maar vind nergens (ook niet op internet) een lijst van dealers (liefst in mijn streek - West-Vlaanderen).
Kan er iemand me ook vertellen waar ik die informatie over het rechtstreeks uit Duitsland invoeren van een cube fiets op dit forum kan terug vinden.
Thanx in advance.
tip:CUBE LTD 3 nu 990€
surf naar www.heny.be
- fiete R-vrouw2
- Mountainbiker
Post by fiete R-vrouw2 »
hoi,
ik zie dat jullie allemaal kiezen voor de reaction?!
ik val voor de LTD 3 kan iemand vertellen waarom de reaction en nie de LTD3???
Ltd3 heeft manitou + schijfremmen van magura......
meirhaeghe rules 
ik zie dat jullie allemaal kiezen voor de reaction?!
ik val voor de LTD 3 kan iemand vertellen waarom de reaction en nie de LTD3???
Ltd3 heeft manitou + schijfremmen van magura......
- fiete R-vrouw2
- Mountainbiker
Post by fiete R-vrouw2 »
die schijfremmen? problemen mee?
ik ken enkele met de LTD3 en ze zijn enorm content ook al verschillende toertochten mee gereden en vies vuil slijk tot nu toe nog geen klagen van!!!
ja ieder zijn zin daarover hé de reaction is ook ne schone bike ik persoonlijk zie graag de LTD5 maar jaaaa.......de prijs
ik denk dat het bij mij ne LTD3 ga worden!!!
maar cube heeft
bikes
meirhaeghe rules 
ik ken enkele met de LTD3 en ze zijn enorm content ook al verschillende toertochten mee gereden en vies vuil slijk tot nu toe nog geen klagen van!!!
ja ieder zijn zin daarover hé de reaction is ook ne schone bike ik persoonlijk zie graag de LTD5 maar jaaaa.......de prijs
ik denk dat het bij mij ne LTD3 ga worden!!!
maar cube heeft
Plaats hier alles met betrekking tot CUBE bikes
Ik ben zwaar aan het denken om mij een cube reaction aan te schaffen (ongeveer 1500 euro).
Denken jullie dat je voor die prijs iets beter kunt krijgen?
(Zonder dat je ervoor naar Duitsland moet)
Cube reaction : manitou black platinum, triple butted aluminium, xt derailleurs, xt naven, mavic wielen, racing ralph banden, hs33 remmen, ritchey pro zadelpen en stuur en dan nog wat mindere componenten.
Denken jullie dat je voor die prijs iets beter kunt krijgen?
(Zonder dat je ervoor naar Duitsland moet)
Cube reaction : manitou black platinum, triple butted aluminium, xt derailleurs, xt naven, mavic wielen, racing ralph banden, hs33 remmen, ritchey pro zadelpen en stuur en dan nog wat mindere componenten.