Plaats hier alles met betrekking tot CUBE bikes

Meningen verschillen (al goed:-) maar toch kan je hier jouw ervaring kwijt over een bepaalde bike.
Guest

Post by Guest »

Op 2002-06-07 20:53, schreef Mounthias:
het grootste probleem met via internet een fiets kopen ik de maat, hoe weet je dat de fiets die je koopt wel de goede maat is?
Op dezelfde wijze als je een fiets koopt bij je vertrouwde fietsenmaker die hij niet in voorraad heeft :smile: Ga in een andere winkel je favoriete fiets eens goed bezien, betasten en er opzitten en dan bestellen maar. Ik denk dat de naservice een groter probleem is (of je moest totaal geen scrupules hebben natuurlijk :lol: )
fiete R-vrouw2
Mountainbiker

Post by fiete R-vrouw2 »

jawa wrote:Hallo,
Ook ik ben uitermate geïnteresseerd in het aanschaffen van een cube, maar vind nergens (ook niet op internet) een lijst van dealers (liefst in mijn streek - West-Vlaanderen).
Kan er iemand me ook vertellen waar ik die informatie over het rechtstreeks uit Duitsland invoeren van een cube fiets op dit forum kan terug vinden.
Thanx in advance.
er is in poperinge een verdeler van CUBE: HENY mooi winkel vriendelijke verkoper dringt nie aan legt enorm veel uit en raad u aan wa het best bij u past!!!!(maat van kader parcours waar ge meest op rijdt)
tip:CUBE LTD 3 nu 990€

surf naar www.heny.be
casper
Mountainbiker

Post by casper »

@jawa : fietsen Defresne in Avelgem ( heb daar zelf mijnen reaction gekocht )

groeten

Stievie
Tiles02
Mountainbiker

Post by Tiles02 »

bij de weg Stevie, hoe is't met uwen reaction???? Vertel ne keer uw bevindingen (ik wacht op mijnen blackline he)
biebob
Mountainbiker

Post by biebob »

Ik rijd momenteel met een CUBE AMSCOMP en zou mij de volgende keer misschien een CUBE AMSPRO willen aanschaffen. Iemand hier ervaring mee??

THX! Biebob
casper
Mountainbiker

Post by casper »

@ tiles 02 : alst morgen nog zo'n goe weer is ga ik in de voormiddag ne keer een toerke doen. Tot nu toe enkel op baan mee gereden en een ding kan ik u al zeggen : hemelsbreed verschil met mijn vorige bike ( lees stalen ros ). T'is even wennen.

groeten

Stievie :lol:
fiete R-vrouw2
Mountainbiker

Post by fiete R-vrouw2 »

hoi,
ik zie dat jullie allemaal kiezen voor de reaction?!
ik val voor de LTD 3 kan iemand vertellen waarom de reaction en nie de LTD3???
Ltd3 heeft manitou + schijfremmen van magura......

=P~ meirhaeghe rules =P~
casper
Mountainbiker

Post by casper »

@ fiete : ik heb voor de reaction gekozen omdat die nu juist aan een superschoon prijske te krijgen was ( model 2003 ). Die LTD3 is ook prima hoor, alleen die schijfremmen??

groeten

Stievie :lol:
fiete R-vrouw2
Mountainbiker

Post by fiete R-vrouw2 »

die schijfremmen? problemen mee?
ik ken enkele met de LTD3 en ze zijn enorm content ook al verschillende toertochten mee gereden en vies vuil slijk tot nu toe nog geen klagen van!!!
ja ieder zijn zin daarover hé de reaction is ook ne schone bike ik persoonlijk zie graag de LTD5 maar jaaaa.......de prijs #-o
ik denk dat het bij mij ne LTD3 ga worden!!!
maar cube heeft :P :P :P bikes

=P~ meirhaeghe rules =P~
Odiel
Mountainbiker

Plaats hier alles met betrekking tot CUBE bikes

Post by Odiel »

Ik ben zwaar aan het denken om mij een cube reaction aan te schaffen (ongeveer 1500 euro).
Denken jullie dat je voor die prijs iets beter kunt krijgen?
(Zonder dat je ervoor naar Duitsland moet)

Cube reaction : manitou black platinum, triple butted aluminium, xt derailleurs, xt naven, mavic wielen, racing ralph banden, hs33 remmen, ritchey pro zadelpen en stuur en dan nog wat mindere componenten.
Post Reply