20/09 en 21/09 Ingelmunster

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
kinse
Mountainbiker

Post by kinse »

ik hoorde aan de bevoorrading iets van twee afgevoerden: één sleutelbeenbreuk en één ruggenwervelbreuk

maar best nog eens bevestiging vragen aan de organisatie als je het zeker wil weten :wink:

verder hele mooie tocht, ik heb mij heel goed geamuseerd :P
Nonkel T
Mountainbiker

Post by Nonkel T »

Zaterdagmorgen om 7u50 vertrokken voor de 45Km.
Pas op het laatste moment beslist om eens op zaterdag te rijden, vrouwke moest niet werken en zaterdagavond stond er een flinke diner op den agenda wat de conditie op zondagmorgen er niet beter op zou maken, zodus keuze was snel gemaakt...
Deftig temperatuurke van 6°C, maar een stralende zon aan de einder beloofde er iets prachtigs van te maken.
Leuk om eens tocht in andere volgorde te rijden, zo kreeg ik eens de kans fris in klein zwitserland te arriveren.
Voor het eerst met klikpedalen, maar heb nooit de indruk gehad dat mijne velo vast aan mijn voeten hing. Deftige verbetering bij het oprijden van de bermkes.
Ondertussen genietend van het zalige weer, via Hulste naar Ooigem bos.
Moet een beetje teveel an het genieten geweest zijn, want na de molen pijltje gemist en daardoor ook de bevoorrading, eigen schuld.
ooigem bos lag er idd prachtig bij, nbeetje korter dan gewend, maar daarom niet minder leuk.
Crossparcours laten liggen voor een trainingsritje en via de paanders en mijn achterdeur (deze keer wel genoten van perfecte ravitaillering) terug naar Ingelmunster.
Genoten van de tocht in al zijn eenvoud (redelijk wat road), met als slot een lekkere hond met ne leffe op een zomers terras.
Goede organisatie, altijd goed weer, perfecte aanloop naar winterseizoen Tot volgend jaar!!!

groeten,
nonkel T
AMG
Mountainbiker
Location: CUBE ltd TEAM is GESTOLEN, CUBE REACTION, COLNAGO Cross World Cup, CANNONDALE FLASH 1, THOMPSON

Post by AMG »

Was inderdaad een gave tocht.... =D> =D> mede door het boeiende gezelschap genaamd: The Marijn en The raceface. :lol: :lol:
Mister T.
Mountainbiker

Post by Mister T. »

heb mij ook geamuseerd, niettegenstaande mijn sleutelbeen nog niet helemaal 100% meewerkte :-S

het weer was zalig, en het parcours lag er droog bij, the way we like it! =D>

De parcoursbouwers hebben hun werk goed gedaan! =D>

De Brigandsbikers hebben dan als afsluiter de clubkas van de Meulebeekse Trappers eens goed gespijsd op den après :wink:
THE_MaRiJn
Mountainbiker

Post by THE_MaRiJn »

AMG wrote:Was inderdaad een gave tocht.... =D> =D> mede door het boeiende gezelschap genaamd: The Marijn en The raceface. :lol: :lol:
Twas idd een zalige toertocht met mooie technische bosjes en een prachtig crossparcours :-D
Hopelijk tot een volgende keer e:wink:

Grtz
Jason B
Mountainbiker

Post by Jason B »

was een prachtige tocht heel wat leuke stukken gedaan die volledig nieuw waren voor mij "klein zwitserland , ooigembos , crossparcours" overal opgeraakt/doorgeraakt en een redelijk tempo kunnen houden na 2weekjes met een verkoudheid te sukkelen

enige minpuntje was dat mijne maat nog niet terug mag biken dus dat ik alleen op pad was en toch niet zoveel volk tegengekomen op de 60
1e bevoorrading gemist (zal wel aan mezelf gelegen hebben vrees ik) #-o

voor de rest prima tocht , al de fun zat wel in de eerste 40km die laatste 20 waren goed voor uit te bollen/vlammen

Ingelmunster tot de volgende [-o<

stats : 60km avg:22,1
Speleers
Mountainbiker

Post by Speleers »

Mooie tocht. Veel mooie stukken. Denk dat het offroadgehalte van de eerste 10km wel héél erg hoog lag.

Zelf heb ik de eerste bevoorrading ook gemist. Maar volgens mij was dit niet mijn schuld. De parcourspijl (dat gele plaatje met de rode top) wees rechtdoor. Maar er stond vlak daar na een pijl naar rechts met 'Controlepunt 50m Meulebeekse trappers'. Dus volgens mij is het logisch dat de controlepost rechts ligt, en niet rechtdoor. Misschien had ik dan wel moeten terugkeren, maar op zo'n moment maak je jezelf wijs dat je het bord verkeerd gelezen hebt... :roll:
Kheb dan natuurlijk dubbel genoten van de tweede bevoorrading. Die wafels waren wel overdreven lekker :-) .

Verder was alles dik in orde!
de skerpen
Mountainbiker

Post by de skerpen »

deze morgen was het nog wat fris aan de vingerkes, maar dit duurde echter maar enkele km , vanaf klein zwitserland (welke er goed bijlag) tot 1 ste bev de spieren losgereden . Daarna enkele bommetjes gesmeten in de technische stukken , om na de 2 de bev. de full power versie los te laten . De laastste kms waren bijna overdrive ! #-o

Inderdaad maar weinig bikers op de 60 km tegengekomen ? Te vroeg op het seizoen of liever langere apres ? :drunk:

In ieder geval een leuk ritje .
Tot volgend jaar hé .
muddymen
Mountainbiker

Post by muddymen »

zaterdag gereden,er was inderdaad weinig volk op de 60 niet tegenstaande me goed geamusseerd 1x overkop ] #-o (ooigem bos) zonder veel erg :roll: (gelukkig) kon direct terug vertrekken alles lag er zeer goed bij. toch wel effkes serieus geschrokken als ik aankwam op het crossparcour in ooigem den 100 en de flikken stonden daar zag er serieus uit. kan iemand me zeggen hoe het met die gast gesteld is . hopelijk zag het er erger uit dan het was
voor de rest zeer mooie tocht
goede bevoorrading
eindelijk een gratis bewaakte fietsstalling (o)
en natuurlijk den heten nond

=D> =D> =D> =D> =D>
Barbeque
Kerstman
Location: Fully Epic M4, Hope onderdelen, Sram x0.. Garmin Forerunner 910XT and edge 705

Post by Barbeque »

Hoi, hierbij ook nog even een foto waar we gereden hebben
op de 60 km.

Voor een foto in groot formaat klik hier

http://www.flickr.com/photos/yveske/2875571943/sizes/o/
Post Reply