Welke Fully geniet jullie voorkeur

Meningen verschillen (al goed:-) maar toch kan je hier jouw ervaring kwijt over een bepaalde bike.
Mbiker
Mountainbiker

Post by Mbiker »

Ik herken de moeilijke keuze. Heb begin dit jaar een Genius MC20 gekocht. Vorig model (sinds 2003 ongewijzigd!). Vind de 2009 iets minder look hebben maar als hij evengoed rijdt, is het een aanrader. De Genius is sportiever dan hij doet vermoeden en geeft veel fun op singletracks en technische stukken. De blokkering achteraan is zeer interessant en geeft je waar nodig een hardtail. Vooral op lange ritten merk je het verschil van een fully. Je gat mag dan de slagen dempen, ook de benen moeten hier, zeker met meer lichaamsgewicht, ook kracht leveren die anders naar de pedalen kan. Ga al enkele jaren naar happy bike days en heb op veel fully's gereden maar deze bevalt me het beste. :-D
nicolasdb
Mountainbiker

Post by nicolasdb »

bij barracuda (www.mtbikers.com)

door lage dollarkoers, heeeel interessante aanbiedingen op top US fullies voor < 2.500

titus
tomac

maar anderzijds ben ik zelf heel content van mijn canyon (super prijs/kwaliteit)

grtz
Iegienie
Mountainbiker

Post by Iegienie »

nicolasdb wrote:bij barracuda (www.mtbikers.com)

titus
tomac

grtz
santa cruz.
intense.
voor mijn blijft de intense spyder nog altijd de zoetst rijdende fullie die ik ooit gehad heb (heb hem nog hoor :-))
evilruler
Mountainbiker

Post by evilruler »

cube xms, een zalige fully voor geen geld!
gettah
Mountainbiker

Post by gettah »

michel uit berg wrote:ik heb zelf een genius gehad, wel een rc en ben nu overgestapt op een cube ams 125

ik ben zeer onder de indruk met name het veergedrag van de achterdemper!! ik vind hem beter dan de scott
Ik weet het, er zijn er veel die er nooit zouden willen opzitten, maar voor mij is een Cube AMS een fantastisch fietske die prijs kwaliteit niet te kloppen valt !
Kijk maar eens wat ze er van schreven in de duurtest van MTB plus enkele maanden terug!

Had er Speci of andere Americaanse vlaggen opgestaan waren er waarschijnlijk te weinig containers om ze in te voeren... :-D

G.
BoXeR
Mountainbiker

Post by BoXeR »

Kona Hei Hei :wink:
MC Jo
Mountainbiker
Location: GT Zaskar 100 9R; Scott Spark 720; Merida Scultura 400 disc;

Re: Welke Fully geniet jullie voorkeur

Post by MC Jo »

MC Jo wrote:
Mojobiker wrote:Ik zoek een goeie fully om toertochten mee te rijden. Prijsklasse: max €2500. Wie is er zeer tevreden van zijn fully?

Mojo
Awel omdat ge het zo mooi vraagt : voor mij geen Cannondale, Scott, Specialized,.... meer. Ik heb 2500 Euro voor een Rush Alu gegeven en na een jaar nog eens zo'n kleine 1500 euro voor deftige remmen (Hope want de avid juicy 3 trokken op niks in moddertoestanden), wielen (crossmax want de origele naaf was na 6 maand om zeep), stuur (was niet echt nodig, gewoon voor de show), shifters (ik wou twisters), .... Achteraf heb ik tweedehands een Giant gekocht en deze rijdt eigenlijk beter dan mijn C'dale!!!
Koop u cube, ghost, giant, .... en voor dezelfde prijs heb je betere afmontage volgens mij! Heb hier onlangs de Giant Anthem gezien, amai. Kijk naar de afmontage van Ghost, jawadde. Cube, voor 2000 Euro een deftige afmontage!!
Ja, ik heb een Cannondale, superfiets dat is juist, maar voor super redelijk veel geld!!!
En wat belangrijker is : zoek naar een deftige LBS in je buurt! Die is volgens mij meer geld waard dan een merknaam!
SB
Mountainbiker

Post by SB »

@BOXER

nie teveel reklam maken voor echte vlo's ... ssjjjt!!!
BoXeR
Mountainbiker

Post by BoXeR »

Kona = CULT :-D
roger
Mountainbiker

Post by roger »

Post Reply