20/09/08 Winterslag
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- patje !!!!
- Mountainbiker
Post by patje !!!! »
Ik en mijne maat ook geweest . Meteen de terril opzij op , zal voor vele al moeilijk begin zijn geweest .
WIJ kwamen voor de 40 km , we hadden er maar 35 opsaan . Dat viel dik tegen ; het weer was perfect , parcours vond ik toch de moeite en dan valt het einde op 35 km .
Had men nu daar op t laatste de terril zelf bijgedaan , dan was het compleet geweest.Maar wedstrijden nog bezig , regel het volgend jaar in de voormiddag en dan iedereen de berg op !!! IDEETJE !!!
WIJ kwamen voor de 40 km , we hadden er maar 35 opsaan . Dat viel dik tegen ; het weer was perfect , parcours vond ik toch de moeite en dan valt het einde op 35 km .
Had men nu daar op t laatste de terril zelf bijgedaan , dan was het compleet geweest.Maar wedstrijden nog bezig , regel het volgend jaar in de voormiddag en dan iedereen de berg op !!! IDEETJE !!!
Rij heel graag in deze streek maar deze tocht was vlug wa geld verdienen geen 40km slechte bevoorrading een halve terril en dan 80% de bloso route dan betaal ik liever iets meer en een tocht als die van vt4 hapening . Dit was een promotie tocht om zwart te rijden als grotendeels toch over bloso gaat en dit is met veel tochten het geval , verzekert was je ook ni vandaag .
- madskatingcow
- Mountainbiker
- Location: Scott Scale 900 RC WC N1no 2019 - Scott Spark 900 RC WC N1no 2019
Post by madskatingcow »
Gingen ook voor de 40km, maar kwamen bedrogen uit aan de aankomst op slechts 34km. Om daarvoor 60km heen en 60km terug te rijden met de wagen?
Parcours op zich is en blijft mooi, maar was zoals eerder aangegeven vooral de Bloso Route. Uit deze streek was veel meer te halen, waarom ze de terril links laten liggen hebben is een raadsel. Misschien beter de Bloso gereden, daar kan je makkelijk een lus van 60km of meer mee doen.
Al bij al wel een leuk uitje gehad, daar niet van, maar de gedachte dat een deel van het prijzengeld voor morgen ergens moet opgehaald worden flitst voorbij
Parcours op zich is en blijft mooi, maar was zoals eerder aangegeven vooral de Bloso Route. Uit deze streek was veel meer te halen, waarom ze de terril links laten liggen hebben is een raadsel. Misschien beter de Bloso gereden, daar kan je makkelijk een lus van 60km of meer mee doen.
Al bij al wel een leuk uitje gehad, daar niet van, maar de gedachte dat een deel van het prijzengeld voor morgen ergens moet opgehaald worden flitst voorbij
- georges1955
- Mountainbiker
Post by georges1955 »
Maar een magere tocht, te veel beton terwijl er zoveel mooie single tracks zijn in de buurt.
Waarom mochten wij niet op de terril?????
de wedstrijden begonnen pas om 14u45 terwijl de laatste inschrijvingtijd al om 14u30 gedaan was.
Als dit het mountainbike promote is awel merci.
Mij zien ze volgend jaar hier niet om 3€ te betalen om de bloso parcour te rijden.
Waarom mochten wij niet op de terril?????
Als dit het mountainbike promote is awel merci.
Mij zien ze volgend jaar hier niet om 3€ te betalen om de bloso parcour te rijden.
-
witte
- Mountainbiker
Mijn beste malmedy(tje).
Over de toertocht wil ik vlug zeggen dat deze hier en daar beter kon, maar dit had zo zijn redenen die ik hier nu niet ga vertellen maar geloof me maar dat deze gegrond zijn.
Zeker wat de afstand betreft van de 40km. dat achteraf maar 35 bleek te zijn. Dit is pas gisteren avond laat beslist ten nadele van de toertocht. Ook heeft dit niets met de GP zelve te maken. anders had je er wel 40km gehad. Wat betreft de VT4 toertocht, op welk parcours denk je dat je die gereden hebt?? Ja dus, ook over een vrij groot gedeelte van de vaste bloso route.
Voor de rest over het feit dat het hier effe de bedoeling is om vlug geld in het laatje te slaan : VERGEET HET MAAR!!
Laat maar weten wanneer je zelf een toer gaat organiseren dan kunnen we deze eens beoordelen.
Over de toertocht wil ik vlug zeggen dat deze hier en daar beter kon, maar dit had zo zijn redenen die ik hier nu niet ga vertellen maar geloof me maar dat deze gegrond zijn.
Zeker wat de afstand betreft van de 40km. dat achteraf maar 35 bleek te zijn. Dit is pas gisteren avond laat beslist ten nadele van de toertocht. Ook heeft dit niets met de GP zelve te maken. anders had je er wel 40km gehad. Wat betreft de VT4 toertocht, op welk parcours denk je dat je die gereden hebt?? Ja dus, ook over een vrij groot gedeelte van de vaste bloso route.
Voor de rest over het feit dat het hier effe de bedoeling is om vlug geld in het laatje te slaan : VERGEET HET MAAR!!
Laat maar weten wanneer je zelf een toer gaat organiseren dan kunnen we deze eens beoordelen.
- Ghost-biker
- Mountainbiker
- Location: Ghost RT5700 - Merida HFS 3000V - Ridley ignite team
Post by Ghost-biker »
40km = 40 km, anders had je dit maar op deze site moeten laten weten, maar dan had je waarschijnlijk helemaal geen volk meer gehad. Waar was trouwens die gratis tombola?? Heb er ook 120km (heen-terug) moeten voor rijden.witte wrote:Mijn beste malmedy(tje).
Ik vond de toertocht ook mager op de eerste en laatste km na. Kan misschien hier iemand die "hele goede reden" eens uitleggen. Ik Kan me moeilijk voorstellen dat men een toertocht de avond ervoor plots 5km moet inkrimpen. Wedstrijden waren reeds eerder gepland. Dus het stuk terril was het zeker niet.
Vorig jaar werd er nog duchtig promotie gemaakt dat men over het circuit van een GP mocht rijden. Het was dan 's zondags eens zo plezant om te zien hoe het beter kon.
Volgende week Camba. Verwacht hier wel een degelijk stuk terril.
Vorig jaar werd er nog duchtig promotie gemaakt dat men over het circuit van een GP mocht rijden. Het was dan 's zondags eens zo plezant om te zien hoe het beter kon.
Volgende week Camba. Verwacht hier wel een degelijk stuk terril.