20/09/08 Waasmunster

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
den mountenbiker
Mountainbiker

Post by den mountenbiker »

De 50 km maken nog een extra lus richting Hamme waar we oa het Mira-mountainbikeparcours aansnijden.
Knappe route :P
Kunnen wij ons op een andere manier wassen?
Met een bassin of zo?
Al is het maar om de grootste brokken er af te krijgen...
Dat word nog eens praktisch bekeken maar die zouden er willen eens kunnen komen ( nog niet 100 % zeker )
[/quote]

Weet u al iets meer van de was gelegenheden Merida driver
den mountenbiker
Mountainbiker

Ik zet hier eens aan zal wel een mooi ritje zijn gelijk het weer :roll:
Felipe el belga
Mountainbiker

Post by Felipe el belga »

Voila,

mijn allereerste post op het forum... Ik heb hier al veel gelezen en stilletjesaan werd het toch tijd om eens een account aan te maken.

ben net terug thuis.

Ik had me verwacht aan slagen dreven en nog meer van dat maar... ik was aangenaam verrast door al die bospassages.
Ik heb me wreed geamuseerd. Vooral dat aangelegd parcours vond ik de max!!

Proficiat met het ritje, ik heb ervan genoten.

Felipe
Marcus 2
Mountainbiker

Post by Marcus 2 »

Heel mooie rit, jammer dat we ons misreden hebben, we waren gegaan voor de 52 km en uiteindelijk hadden we er maar 32... zonder bevoorrading... we weten niet waar we gemist hebben.
Bepijling was soms wat minder, soms te laat aangegeven.
Een overzichtskaart van het parcours bij de start is misschien ook wel aangewezen.
jend
Mountainbiker

Post by jend »

hallo,

ook de 50km gereden. Zalig parcourse, me goed geamuseerd ondank de kater die ik had en de af en toe kotsneigingen heb ik er toch kunnen van genieten. Ik had een kater en men maats gaan beide goed tegen de grond. De bospassages waren zeer goed en fun momenten, dat stukje in hamme heb ik al eens een vwf mtbkoers op gereden en was een blij weerzien, heb het zelf 2x gedaan. En de zandbakken zondermoeite overleefd, alhoewel na de laatste moest ik me toch efkes zette ze want den drank kwam terug naar boven. :oops: . De bepijling kon idd iets beter hier en daar, kvon de pijlen soms niet goed zichtbaar, maar kan ook door de belichting zijn. Kheb niet misreden, das toch het belangrijkste. De bevoorading was ook inorde. Alles samen een geslaagde tocht, ik kom volgend jaar zeker terug.

en wat die douches betreft, eerlijk, ik had vandaag ook niet gedouched als die er waren geweest.

grtz
den mountenbiker
Mountainbiker

Zeer mooi tochtje 8) had juist 52 km op de teller het begin van de tocht was een groot stuk in de bossen van Waasmunster dan zo op naar hamme de mira route met de bekende tecnische stukken zeer lekker ook 2 maal gedaan voor een keer we daar zijn dan terug naar de bossen van Waasmunster voor de finale strook den zandbak :drunk: prachtig met hier en daar nog bos tracks,met ook een paar onbekende voor me =P~ , tussen door ook nog hier en daar wat off road oa langs het water :P,bepijling was ok juist eens goed in de remmen moeten slaan voor de splitsing misschien wat vroeger zetten, terug gekomen gratis een drank naar keuze :-k de leffe heeft meer dan gesmaakt zou zeggen tot de volgende editie

Hoit
geitenboer
Mountainbiker

Post by geitenboer »

Bij mij was het de eerste toertocht die ik gereden heb en ik vond het meteen een voltreffer. Al moet ik wel zeggen dat het er pittiger aan toe gaat dan wanneer je zelf eens een bloso toerke rijdt. Het bos was dik in orde, niet teveel off road, en den eerste keer in een zandbak gereden met als gevolg rechtgebleven tot de bocht naar rechts en daar eens slagzij gemaakt. :lol: Heb de kleine ronde gereden vermits het ook maar den eerste keer was en het was ook de eerste maal dat ik met mijn nieuwe fietsmakker op de baan was en ook dit was oke.Eddy bij deze merci =D> . (smaakt naar meer).
Ook net vandaag eerste maal materiaalpech gehad. Iets tekort op het wiel van mijn fietsmaat gereden en toen die uitweek voor een boomwortel ik er vol over met als gevolg dat plots mijn zadel loskwam te staan, gelukkig hadden we ons gereedschap bij en na enkele minuten konden we alweer verder.
Bevoorrading dik in orde alsook den apres achteraf.
Volend jaar kom ik (en hopelijk ook eddy) terug. =D>
den mountenbiker
Mountainbiker

Nog iets vergeten bevoorrading was best ok oa met Extran sport drinks,hoeveel deelnemers waren er op deze tocht
MeridaDriver tamelijk wat volk gezien 8) greetz
Biky burger
Mountainbiker

Post by Biky burger »

den mountenbiker wrote:Nog iets vergeten bevoorrading was best ok oa met Extran sport drinks,hoeveel deelnemers waren er op deze tocht
"Papa, ik heb nog nooit zo een leuke fietstocht gemaakt", zei mijn zoon, toen we bijna terug waren en het was inderdaad OK. Daarbovenop nog een schitterende dag qua weer!
Ik hoorde van de pannenkoekenman dat er meer dan 600 inschrijvingen waren. Ze hadden niet genoeg briefjes: we moesten de achterkant van andere inschrijvingsbriefjes gebruiken...
den mountenbiker
Mountainbiker

Biky burger wrote:
den mountenbiker wrote:Nog iets vergeten bevoorrading was best ok oa met Extran sport drinks,hoeveel deelnemers waren er op deze tocht
"Papa, ik heb nog nooit zo een leuke fietstocht gemaakt", zei mijn zoon, toen we bijna terug waren en het was inderdaad OK. Daarbovenop nog een schitterende dag qua weer!
Ik hoorde van de pannenkoekenman dat er meer dan 600 inschrijvingen waren. Ze hadden niet genoeg briefjes: we moesten de achterkant van andere inschrijvingsbriefjes gebruiken...
jawadde veel inschrijvingen =D> was wel maar 1 TT in OV-L...
Post Reply