20/09 en 21/09 Ingelmunster

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
de wes
Mountainbiker

Post by de wes »

Hoi hoi, :bounce: :bounce: :bounce:

net terug van Ingelmunster. Dit was de eerste maal dat ik Soentjestocht reed. Maar ik moet zeggen dat ik mij goed heb geamuseerd.
Het stuk voor de tweede bevoorrading had een hoog fungehalte. Het stukje er na was wat minder. Maar niet geklaagd ik vond de tocht dik in orde. Vooral de technische stukken in de bosjes en ooigembos waren dik in orde =D> =D> =D> =D> . Evenals dat technisch stuk langs de vaart. Er lag wel een gevallen biker op het parcours, en het zag er niet zo goed uit. Hopelijk zag het er erger uit dan het was? Op het zelfde stuk is er een biker van TOF over de kop gegaan voor mijn neus, nadat hij met zijn stuur blijven haken is achter een boompje. Gelukkig stond hij onmiddellijk recht en viel de schade goed mee.
De bepijling was in orde. Wel tweemaal mis gereden, maar dit was dan ook onze eigen schuld (te hoge snelheid en tetteren). Daardoor had ik 65.7 km op de teller ipv 60.
Over de bevoorradingen kan ik kort zijn. Die waren in orde. =D> =D>
evenals de afspuitstand en den apres met een lekkere "warme hond". =D> =D> .
Parcours : 8/10
Bevoorradingen 8/10
Bepijling 8/10
Douches niet gebruikt
Bikeparking 10/10
Apres 10/10
Dus Soentjestocht see ya next time.

@Knurrebikerslady => Wat te lang moeten werken waarschijnlijk? :wink:

greetz
wes :bounce: :bounce: :bounce:
svenovics
Mountainbiker

mountainbiketocht in igelmungster

Post by svenovics »

het was een zeer mooie rit
mooie parcour
tloperke
Mountainbiker
Location: Thompson Pro Team LX (winter) en Scott Spark 30 - 2011 (zomer)

Post by tloperke »

Inderdaad, een mooi ritje in mooie weersomstandigheden. Jammer van de biker (aan zijn trui te zien was hij uit de streek van Maldegem) die op het crossparcours zwaar ten val was; Samen met clubgenoot Christophe waren we het crossparcours voor een tweede keer aan het rijden toen het pas gebeurd was. Samen met nog enkele bikers zagen we onmiddellijk het een geval was voor de dienst 100. We hebben dan maar een noodoproep gedaan; De ambulance was vrij snel ter plaatse. De man was over zijn stuur op zijn hoofd (gelukkig met helm op, want die was stuk en zijn bril was in twee stukken) gevallen; Hij had een serieuze bloedneus en hij voelde zich suf. Toch is hij bij bewustzijn gebleven. Ik hoop dat alles nu goed is met die man. Als er iemand van de organisatie meer weet, laat dan iets weten, aub. We waren wel even van onze melk. De tweede keer crossparcours hebben we niet meer afgewerkt.
Maar één ding hebben we alvast (nog eens) geleerd: ALTIJD DE HELM OP, we kunnen het niet genoeg herhalen. :wink:
Trouwens het was zo goed, morgen weer present.... =D>
mtb_jonas
Mountainbiker

Post by mtb_jonas »

zeer mooie rit !!! ideale omstandigheden ... parkoer niet te nat niet te droog :d

enkel jammer van de biker die zwaar te val is gekomen ... veel sterkte

chapeau aan organisatie =D>
bouten
Mountainbiker

Post by bouten »

Voor de 2e bevoorrading een heel mooie rit.
=D> =D> =D> =D> Nadien wat meer baan
en bloso maar dat kon de pret zeker niet
drukken.Prachtige stukken in de bosjes en
crossparcours overgoten met een najaarzonnetje. 8) 8)
Kzou zeggen doe zo verder =D> =D> =D>
Bedankt en tot volgend jaar :bounce:
Barbeque
Kerstman
Location: Fully Epic M4, Hope onderdelen, Sram x0.. Garmin Forerunner 910XT and edge 705

Post by Barbeque »

fvermander wrote: Wanneer zou je ter plaatse vertrekken?
black knight wrote: Wanneer zouden jullie rijden ,
Oeps lieve mensen, blijkbaar heeft er hier thuis iemand m'n mail gelezen waardoor hij als gelezen stond. Heb er dan ook niet meer aan gedacht om nog eens te komen kijken naar deze topic. Fvermander en Black Knight, sorry he maar wij hebben deze middag gereden. We vonden het een mooie rit en hadden 62 km op de teller. Deze week wat te veel gesnoept en blijkbaar speelt dit parten bij het rijden van een mtb rit. Ik zat dus niet echt perfect. Toch kunnen genieten van deze mooie rit met leuke single tracks en toch soms leuke technische stukken, allez voor mij toch.

Zo, nu ga ik aan m'n riem trekken en er eens invliegen... Fvermanden en Black Knight, we moeten zeker nog eens samen rijden, is veel te lang geleden en toen was da heel leuk...

Groetjes he
THE_MaRiJn
Mountainbiker

Post by THE_MaRiJn »

Ben er morgen ook bij :lol:
Waarschijnlijk in groep met de Grysperres :-D

grtz
AMG
Mountainbiker
Location: CUBE ltd TEAM is GESTOLEN, CUBE REACTION, COLNAGO Cross World Cup, CANNONDALE FLASH 1, THOMPSON

Post by AMG »

THE_MaRiJn wrote:Ben er morgen ook bij :lol:

grtz
Jep, ik zal er morgen ook zijn, 8u15 aan de start
:-D
tobi
Mountainbiker

Post by tobi »

AMG wrote:
THE_MaRiJn wrote:Ben er morgen ook bij :lol:

grtz
Jep, ik zal er morgen ook zijn, 8u15 aan de start
:-D
ik ook xd
Barbeque
Kerstman
Location: Fully Epic M4, Hope onderdelen, Sram x0.. Garmin Forerunner 910XT and edge 705

Post by Barbeque »

tloperke wrote:IDe man was over zijn stuur op zijn hoofd (gelukkig met helm op, want die was stuk en zijn bril was in twee stukken) gevallen;
Hopelijk komt alles goed want zo'n val kan soms zwaar aankomen. M'n dochter is vorige week op weg naar school ook zo gevallen.... Ze hebben haar direct geopereerd en zit met twee pinnen uit haar schouder...

Oja, ook nog vergeten te melden dat het parcours mooi droog ligt op de 60 en ook chapeau voor de goeie fietsbewaking.

Groetjes y
Post Reply