sint-niklaas....
Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
Collega bikers uit de buurt van Sint-Niklaas en Stekene,
Ik (ook beginnend biker) heb zelf een route uitgestippeld van ongeveer 50 km, die gaat van Stekene langs Sint-Pauwels, Sint-Niklaas, Nieuwkerken, Sint-Gillis-Waas en De Klinge. Heb het nog niet exact nagemeten maar schat zo een 50% onverhard (paden, wegels, bos).
Ik probeer deze 1x per week te rijden, maar heb geen vaste dag.
Mocht iemand interesse hebben in deze route, kan ik binnenkort een gps-track bezorgen, of anders wil ik wel eens af spreken om ze samen te rijden.
Verder ben ik eigenlijk nog op zoek naar meer onverharde paden om in deze route te steken om zo het off-road gehalte een beetje op te krikken en de verbindende stukken over de weg tot een minimum te beperken.
Mss heeft iemand van jullie wel goede tips.
Mvg,
Krissie
Ik (ook beginnend biker) heb zelf een route uitgestippeld van ongeveer 50 km, die gaat van Stekene langs Sint-Pauwels, Sint-Niklaas, Nieuwkerken, Sint-Gillis-Waas en De Klinge. Heb het nog niet exact nagemeten maar schat zo een 50% onverhard (paden, wegels, bos).
Mocht iemand interesse hebben in deze route, kan ik binnenkort een gps-track bezorgen, of anders wil ik wel eens af spreken om ze samen te rijden.
Verder ben ik eigenlijk nog op zoek naar meer onverharde paden om in deze route te steken om zo het off-road gehalte een beetje op te krikken en de verbindende stukken over de weg tot een minimum te beperken.
Mvg,
Krissie
-
BladeDrops
- Mountainbiker
Post by BladeDrops »
Ik zou graag een keertje meerijden, maar weet echter niet of ik die 50km wel kan rijden in een redelijke tijd. Laat maar iets weten indien je eens wil proberen.
Mvg,
Mvg,
-
pieter mels
- Mountainbiker
- Location: cannondale scalpel team replica & Van nicholas astraeus
Post by pieter mels »
vind de waterwingebieden van klein sinaai nog steeds erg mooi, en leuke singletracks.
maar als er eens in stekene of omstreken word afgesproken dan wil ik wel mee. ben van sas van gent
maar als er eens in stekene of omstreken word afgesproken dan wil ik wel mee. ben van sas van gent
@ BladeDrops: zoals Donny hier boven al ergens schreef, tijd maakt op zich niet uit. En wie weet is jouw conditie wel beter dan die van mij.
Bovendien hoeven we geen 50 km te doen. De rit kan links en rechts wel ingekort worden. Ik stuur wel even een pb-ke wanneer ik "mijn rondje" nog eens ga doen. Ik weet niet of dit in de week nog gaat lukken, vanwege vroeg donker, maar anders spreken we eens af in een weekend. De eerstkomende weekend zoek ik wel een paar TT mee te pikken in de omgeving (morgen Wachtebeke en volgende week Sinaai)
@ Dickie: ik ga morgen ook naar Wachtebeke. Wil ook op tijd vertrekken want moet ook op tijd thuis zijn (ook nie blijven hangen dus), want mijn vrouwke moet 's middags nog gaan werken. Is nu mss wel laat maar als je deze post nog ziet, kan je altijd reageren om af te spreken, ik blijf nog wel even on-line (ga de fiets alvast in de auto zetten). Stuur eventueel een pb-ke.
Mvg,
Krissie
Bovendien hoeven we geen 50 km te doen. De rit kan links en rechts wel ingekort worden. Ik stuur wel even een pb-ke wanneer ik "mijn rondje" nog eens ga doen. Ik weet niet of dit in de week nog gaat lukken, vanwege vroeg donker, maar anders spreken we eens af in een weekend. De eerstkomende weekend zoek ik wel een paar TT mee te pikken in de omgeving (morgen Wachtebeke en volgende week Sinaai)
@ Dickie: ik ga morgen ook naar Wachtebeke. Wil ook op tijd vertrekken want moet ook op tijd thuis zijn (ook nie blijven hangen dus), want mijn vrouwke moet 's middags nog gaan werken. Is nu mss wel laat maar als je deze post nog ziet, kan je altijd reageren om af te spreken, ik blijf nog wel even on-line (ga de fiets alvast in de auto zetten). Stuur eventueel een pb-ke.
Mvg,
Krissie
-
BladeDrops
- Mountainbiker
Post by BladeDrops »
PB'ke beantwoord Krissie, en ik kijk er al naar uit.
Wat morgen betreft wil ik graag meegaan, maar ik moet morgenvroeg eerst gaan voetballen, wat het voor in de voormiddag dus onmogelijk maakt.
In de namiddag/avond ben ik vrij om eventueel een toertje te doen indien er iemand intresse heeft.
Met Sportieve groet,
Wesley
Wat morgen betreft wil ik graag meegaan, maar ik moet morgenvroeg eerst gaan voetballen, wat het voor in de voormiddag dus onmogelijk maakt.
In de namiddag/avond ben ik vrij om eventueel een toertje te doen indien er iemand intresse heeft.
Met Sportieve groet,
Wesley
- sintesistef
- Mountainbiker
Post by sintesistef »
Hoi Bikers,
Ik ga bijna elke zondag 9.00u met de mtb een rondje doen,
soms toertocht.
onze eigen ritten zijn naar De Klinge, Moerbeke, Wachtebeke of Waasmunster enz...
We zijn zo met ongeveer 3 a 5 man, en starten altijd in Stekene City.
indien er nog gasten (of meiden) mee willen laat je maar iets weten.
Mvg Steven,
soms toertocht.
onze eigen ritten zijn naar De Klinge, Moerbeke, Wachtebeke of Waasmunster enz...
Mvg Steven,
- capu_chino
- Mountainbiker
Post by capu_chino »
hey ik heb best wel intresse om deze rit eens te doen..Krissie wrote:Collega bikers uit de buurt van Sint-Niklaas en Stekene,
Mvg,
Krissie
ikzelf ben van hamme en heb ook een vaste rit en die gaat via Sombeke,waasmunster,sinaai,belsele,puivelde en weer terug.
het off road gehalte is dik boven de 60% en zeker een aanrader.
als ge eens wilt afspreken laat gerust iets weten,ik kan in de week ook!
Grtz
- Dickie
- Mountainbiker
Met de ronde Van het Waasland die gaat beginnen zal de intresse niet zo groot zijn vrees ik...sintesistef wrote:Hoi Bikers,
soms toertocht.
Mvg Steven,
@ Sintesistef: you've got mail (pb-ke)
@ capu_chino: Van zodra ik zicht heb wanneer ik mijn route nog eens ga rijden, laat ik wel iets weten via. Jouw route wil ik ook wel eens rijden.
Heb je er eventueel een gps-track van? Anders mag je die altijd wel eens doorsturen naar krissie008@gmail.com
@ capu_chino: Van zodra ik zicht heb wanneer ik mijn route nog eens ga rijden, laat ik wel iets weten via. Jouw route wil ik ook wel eens rijden.
Heb je er eventueel een gps-track van? Anders mag je die altijd wel eens doorsturen naar krissie008@gmail.com
Als ik zelf mag kiezen tussen een leuke rit in beperkt gezelschap of een leuke rit tussen een massa volk, geef mij dan maar het eerste.Met de ronde Van het Waasland die gaat beginnen zal de intresse niet zo groot zijn vrees ik...