Jaja... ik denk dat dit meer en meer aantrekkelijk aan het worden is.zanneis wrote:Dit weekend (Flers-en-Escebrieux, link parcours) trouwens door Flines les Raches gereden, enne in die TT (Flers-en-Escebrieux dus) zat er wel een terril in (zo ne tafelterril, efkes omhoog, en dan boven draaien en keren voor een paar km), nl. die van Escarpelle, een paar km van Flines ...![]()
28/09/2008 Flines Lez Raches (Fr)
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- Moustache
- Kerstman
en nog iets vergeten, net na die terril een parcours door een bosselke, ook een paar km aan een stukMoustache wrote:Jaja... ik denk dat dit meer en meer aantrekkelijk aan het worden is.zanneis wrote:Dit weekend (Flers-en-Escebrieux, link parcours) trouwens door Flines les Raches gereden, enne in die TT (Flers-en-Escebrieux dus) zat er wel een terril in (zo ne tafelterril, efkes omhoog, en dan boven draaien en keren voor een paar km), nl. die van Escarpelle, een paar km van Flines ...![]()
- Moustache
- Kerstman
Genoeg, stop. Het is al duidelijk waar we dat weekend zullen zijn...zanneis wrote:en nog iets vergeten, net na die terril een parcours door een bosselke, ook een paar km aan een stukMoustache wrote:Jaja... ik denk dat dit meer en meer aantrekkelijk aan het worden is.zanneis wrote:Dit weekend (Flers-en-Escebrieux, link parcours) trouwens door Flines les Raches gereden, enne in die TT (Flers-en-Escebrieux dus) zat er wel een terril in (zo ne tafelterril, efkes omhoog, en dan boven draaien en keren voor een paar km), nl. die van Escarpelle, een paar km van Flines ...![]()
![]()
- jodelaietie
- Mountainbiker
- Location: blackie voor te tsjolen,scott rc alst rap moe gaan, trek voor de bakker
Post by jodelaietie »
Deze zit op de wip met Halle en weegt verlopig ietskes zwaarder.
Straks nog ne keer mappy raadplegen.
Alhoewel het zal wel deze worden. Les terriliens sont de retour. Heb wel een zware zaterdagavond de 27ste maar waar een wil is , is een weg.
"Quand on veut il y a un chemin".
Diene van Rieulay heb ik nog een eitje mee te pellen . 1x over gereden en maar voor de helft gedaan.
(ik denk TT Marchiennes).
Straks nog ne keer mappy raadplegen.
Alhoewel het zal wel deze worden. Les terriliens sont de retour. Heb wel een zware zaterdagavond de 27ste maar waar een wil is , is een weg.
"Quand on veut il y a un chemin".
Diene van Rieulay heb ik nog een eitje mee te pellen . 1x over gereden en maar voor de helft gedaan.
- dickino
- Mountainbiker
Zal voor mij iets tever worden denk ik. Toch eens op internet gezocht naar info :
http://vtt-bugnicourt-club.sport.fr/656 ... es-Raches/
( toch 3 terrils )
Ik zoek nog verder ...
Veel plezier daar
http://vtt-bugnicourt-club.sport.fr/656 ... es-Raches/
( toch 3 terrils )
Ik zoek nog verder ...
Veel plezier daar
- frawiwi
- Mountainbiker
- Location: Blur Santacruz en F 500 c'dale special tuned by Duck bikes ,zonder f.cking fattyveer
Ik lees alle verhalen heel graag, ben ook geinteresseerd in wat er allemaal aan tochten te rijden valt in Frankrijk ( het noorden ) ongetwijfeld supertochten,...
MAAR:
DIT IS TOCH MOUNTAINBIKE . BE
Volgens mij horen alle verhalen en uitnodigingen voor deze tochten enkel op de plaats : TOCHTEN IN HET BUITENLAND thuis. niet op deze toppic.
Er is enorm veel bekijks en reacties ( forumbikers kiezen alsmaar meer t buitenland om te gaan biken ) Hier zijn ze natuurlijk vrij in, maar ook al zijn t de forumbikers, toch moet dit volgens mij op de andere toppic.
Laat de plaats vrij voor de clubs en inrichters hier in Belgie die t mountainbiken proberen te promoten door lokaal tochten in te richten.
Voila t is gezegd , ik hoop dat jullie er rekening mee houden,
anders begin een Mountainbike.fr site
Ik legde dit al uit aan een collega van mountainbike.be die bij ons op de tocht was.
MAAR:
Volgens mij horen alle verhalen en uitnodigingen voor deze tochten enkel op de plaats : TOCHTEN IN HET BUITENLAND thuis. niet op deze toppic.
Er is enorm veel bekijks en reacties ( forumbikers kiezen alsmaar meer t buitenland om te gaan biken ) Hier zijn ze natuurlijk vrij in, maar ook al zijn t de forumbikers, toch moet dit volgens mij op de andere toppic.
Laat de plaats vrij voor de clubs en inrichters hier in Belgie die t mountainbiken proberen te promoten door lokaal tochten in te richten.
Ik legde dit al uit aan een collega van mountainbike.be die bij ons op de tocht was.
- Moustache
- Kerstman
Ga je nu op alle topics over tochten buiten Belgie een beetje zitten memmen? You made your point.frawiwi wrote:Ik lees alle verhalen heel graag, ben ook geinteresseerd in wat er allemaal aan tochten te rijden valt in Frankrijk ( het noorden ) ongetwijfeld supertochten,...
MAAR: