21/09/08 Gistel

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
frawiwi
Mountainbiker
Location: Blur Santacruz en F 500 c'dale special tuned by Duck bikes ,zonder f.cking fattyveer

Post by frawiwi »

Voila nog enkele foto s van op verkenning
28 off road stukken krijgt de 75 km voor de wielen geschoven

Image
Image

Image
Image

De rest van de foto s vind je hier
http://s135.photobucket.com/albums/q146/frawiwi/tocht/

Komt er een forumtrein ?
B@rt
Mountainbiker

Post by B@rt »

Als gistelnaar ben ik er ook bij voor de 40 of de 55km hangt af van de benen en/of het parcours.

@frawiwi
kan ik mij daar zondag informeren bij iemand over de langenavondbikers want ik zoek al een tijdje een toffe bende om de tt's in de streek te rijden.
Frimoutje
Mountainbiker

Post by Frimoutje »

long fellow wrote:Jelle, Geert, en alle Rikken en Co, Geert zal er ook zijn. :bounce:
Maar volgend jaar liefst niet meer op datum van safety Jogger Oudenaarde aub. [-o<
Good luck en tot Gistel... :wink:

Jammer jammer, ik moet werken. :-?
the iceman
Mountainbiker

Post by the iceman »

na lang (veel te lang) geen toertochten meer gereden te hebben gaat deze mijn eerste van het jaar worden kijk er terug naar uit !!!
frawiwi
Mountainbiker
Location: Blur Santacruz en F 500 c'dale special tuned by Duck bikes ,zonder f.cking fattyveer

Post by frawiwi »

B@rt wrote:Als gistelnaar ben ik er ook bij voor de 40 of de 55km hangt af van de benen en/of het parcours.

@frawiwi
kan ik mij daar zondag informeren bij iemand over de langenavondbikers want ik zoek al een tijdje een toffe bende om de tt's in de streek te rijden.
Bart , onze bende staat open voor nieuwe leden, ook gewoon eens komen meerijden of eens een pint komen drinken in de langenavond ( als Gistelnaar zal je deze bruine kroeg wel kennen) , meestal is er wel iemand van de club.

Ik zal normaal constant op t schorre rondrijden om de bepijling constant in de gaten te houden en ook foto s nemen .
Je moet maar van je laten horen.
In ieder geval welkom bij onze toffe bende, je zal t je zondag zeker niet beklagen. Tot binnenkort
Signer
Mountainbiker

TT

Post by Signer »

Een tocht van de buren mogen we niet missen ( al zal't voor sommige met de kater zijn)
Gisteren een stukje van het parcour gedaan,geboortebos & Schorre en is alles goed berijdbaar.
't Zal niet nodig zijn eieren naar de klaren te brengen,want meteo voorspelt droog weekend.
Sy sunday Wim.
frawiwi
Mountainbiker

Re: TT

Post by frawiwi »

Gisteren een stukje van het parcour gedaan,geboortebos & Schorre en is alles goed berijdbaar.
't Zal niet nodig zijn eieren naar de klaren te brengen,want meteo voorspelt droog weekend.
Sy sunday Wim.[/quote]

cu signer. Inderdaad t zal er perfect bijliggen, zondag ook weest verkennen ( na de zondvloed van de dagen ervoor) en toen lag alles er heel goed bij, juis het stuk privé langs de molens achter 't'uzens' lag heel zwaar bij. Blij dat de copins ook van de partij zullen zijn, ondanks de zware LL dagen .
weezzl
Mountainbiker

Post by weezzl »

frawiwi wrote:
jelleken wrote:wanneer word de bepijling gedaan? ik zou graag de rit doen om een beetje off road wegjes te ontdekken in en rond gistel, maar niet met de tour zelf want dan loop ik ( met een stuk in mijn voeten wass) rond op leffingeleuren #-o
Naar mijn gedacht is Leffinge leuren pas s namiddag s, misschien is onze rit een ideale ontgifter en kan je toch de rit rijden, anders mag je ook meehelpen met de bepijling. Grtjs
Ik denk dat ik tegen de start van de TT nog mijn tent/bed/... nog niet gezien zal hebben, laat staan terug vinden!

Om deze reden zal ik er jammergenoeg ook niet raken...
Raffiem
Mountainbiker

Post by Raffiem »

Zelf kijken we al uit naar de nieuwe tocht in Gistel. Na enkele gesprekken met leden van jullie club ben ik er zeker van dat de tocht heel goed zal zijn .
De willemsbikers en de wvg zullen er zijn.

Op 14 maart 2009 is het onze toer.
Dank aan de 475 deelnemers vorig jaar.
Gigi (Tetters Torhout)
Mountainbiker

Post by Gigi (Tetters Torhout) »

Na een prachtige #-o #-o fietszomer hervatten de tetters
dit weekend ook op de dikkebandenfiets.
En nu geven ze dus wel droog weer.
Maar da's nie erg om stillekes in gang te trekken....

Je meugt us an de start verwachten roend ten achten...

Er is toch Leffe hé?
Kwestie dat we toch kunnen apperitieven.
Post Reply