m'n tripke naar't werk op cadance gedaan, pfffwiou da's afzien zulle....
'k had op't einde wel nog tijd en benen over zodus hem 'k er nog wa km's
aangebreid....
52km 105 cadance ....
seffes naar huis...
Post je (sportieve) prestaties van de dag
Niet dat we de beginners in een aparte categorie willen indelen, iedereen is immers welkom op het forum. Wel gaan we in dit onderdeel proberen om veel voorkomende vragen te bundelen.
Kheb wel geen cadansmeterke maar kzit zo erges tss de 90 en de 100 steeds. Ook naart werk dus....hartslagmeter vertoont kuren. Kga me zo ne cs600polar aanschaffen peins ik...maar eerst nog es zien wat zo ne edge juist is, zo hebt gij iets e ? 1h39m. 43km. Ging goed, ondanks 5h slaap.
Het heeft wel iets, in de donker vertrekken en zo koud, bijna magisch als het ware, stukske rood zonneke dat opkomt. Ik waande me effe in de hemel totdat er plots een gekend gebouw opdoemde in de verte.
Het heeft wel iets, in de donker vertrekken en zo koud, bijna magisch als het ware, stukske rood zonneke dat opkomt. Ik waande me effe in de hemel totdat er plots een gekend gebouw opdoemde in de verte.
Terug met de fiets vant werk. Ging langs geen kanten. Plots wind tegen, niet normaal. Geraakte niet meer vooruit. En ook geen zin om te vlammen, dus naar huis gekropen opt gemak. Heb er zelfs een 1H48m overgedaan over 45km. Een dieptepunt in de fietscarriere, maar de boog kan niet altijd gespannen staan he ! Krachten gespaard voor de zondag in Hollange, of iets anders moois.
- Vos in de bossen
- Mountainbiker
Post by Vos in de bossen »
Fully halen bij de fietsboer in de namiddag (was even weg voor een nazicht, voor-vork was niet meer vast, trilde bij het afremmen, even de voorderailleur afstellen na 800 km, gratis uiteraard).
Dan naar de terril en een klein 20 km gedaan.
Morgen na het werk, even biken met collega's naar de Lanklaarse bossen.
Dan naar de terril en een klein 20 km gedaan.
Morgen na het werk, even biken met collega's naar de Lanklaarse bossen.
- Vos in de bossen
- Mountainbiker
Post by Vos in de bossen »
Yep, eventjes mijn nick aangepast, ben geen neo meer, een beetje wel, maar toch geen pril beginner, na 4800 km gereden te hebben sinds maart dit jaar...ik vond Spook van het bos een ideaal beschrijving van mijn persoon, vaak alleen of eenzaam aan het solo-biken
dan met een GHOST bike
Wat denken jullie van mijn nieuwe naam ???
NEOBIKER, GHOST OF THE BUSH
dan met een GHOST bike
Wat denken jullie van mijn nieuwe naam ???
NEOBIKER, GHOST OF THE BUSH