Fiets van het jaar 2008 topic

Over alles wat met mountainbike te maken heeft kan je hier je ei kwijt!
çommie
Mountainbiker

Post by çommie »

hoe kan de mooiste nu verkozen worden als enkel 10 ht's mogen meedoen. Dan kunde evengoe 10 aldibakken kiezen :roll: 8)
FantaDHrider
Mountainbiker

Post by FantaDHrider »

dit is een algemeen topic voordat het inschrijven begint.Ik heb niet vermeld dat ernu fietsen gepost mogen worden dat doen jullie zelf en als je geen geduld heb dan jammer en ik hou me vast op 10 inschrijvingen per catorgorie en zeuren is ook een kunst van sommigen.
daelman
Mountainbiker

Post by daelman »

ik wil de mooiste fiets al niet meer hebben. ik post de mijne toch lekker niet! :lol:

:oops: *wat een mentaliteit*
Steven vd Eynde
Mountainbiker
Location: C'dale Flash - C'dale Rush Carbon 2 - C'dale SM500 - Endorfin Speed III

Post by Steven vd Eynde »

Dit werd er vorig jaar nochtans gepost, al weet ik wel dat er een pak werk inkruipt...
Trekrules wrote:
jerommeken wrote: Doe mij maar een Taurineken.

Precies een miss-verkiezing : eerst 50 kandidaten, dan 15 en nu nog 4 in de finale.

Tof initiatief.
Thanks
kawa
Mountainbiker

Post by kawa »

Herder Steven wrote:Dit werd er vorig jaar nochtans gepost, al weet ik wel dat er een pak werk inkruipt...
Hetgeen ik me herinner van vorige editie is dat er toen tamelijk wat organisatorische fouten inzaten.
Ik weet dat er veel werk in kruipt, maar als je zoiets wil doen, denk er dan tenminste over na zodat het voor de deelnemers eerlijk kan verlopen.
En dan kom je erachter dat die beperking van 10 kandidaten per categorie gewoon niet 'eerlijk' werkt.

Maar soit, ik zal mijn commentaar voor mezelf houden, anders ben ik weeral de schuldige hier....

Succes aan de deelnemers.... die erin geraken... :wink:
Steven vd Eynde
Mountainbiker
Location: C'dale Flash - C'dale Rush Carbon 2 - C'dale SM500 - Endorfin Speed III

Post by Steven vd Eynde »

Yep, desnoods met een paar mensen samen... Is een leuk concept dat beter verdient. Zo ene keer per jaar zoiets doen is plezant...
Dav3
Mountainbiker

Post by Dav3 »

kga is een gokje wagen in november wss :-)

ookal zijn er mooiere Dh/freeride bikes :evil:
:lol:
Kermit
Mountainbiker

Post by Kermit »

Als je nu eens een vaste lay out geeft, dan zet ik die al klaar voor in Nov, toch maar eens een kan wagen :)
Hubertje
Mountainbiker

Post by Hubertje »

er worden maar 10 fietsen per catorgorie gedaan en nee ik bepaal niet welke fiets erin komt voor de titel,als je snel genoeg erbij bent dan heb je kans en anders pech gehad.
Help..

Anders zeg je gewoon dat de eerste wint, dat spaart je een hoop werk.
FantaDHrider
Mountainbiker

Post by FantaDHrider »

ik maak een uitzondering dit keer(maar kom niet weer zeuren a.u.b) en dit geldt alleen voor de xc groep.20 deelnemers per catorgorie niet meer en niet minder :wink: .
Locked