idd elke dinsdagvoormiddag, woendagvoormiddag & vrijdag thuis en daarboven nog alle schooncongeekesStreets wrote:mooi he int onderwijsduff wrote:ik ben administratief medewerker in een volwassenenonderwijs.
32 uur voltijds :p
met 32u een voltijds, ge moest U schamen,
Maar zo heb je iets meer mTB tijd![]()
![]()
Streets
Beroep
Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.
- duff
- Mountainbiker
- Dirty Daddy
- Mountainbiker
- Location: Specialized Stumpjumper Comp 29" 2012, Salsa Spearfisch 1, Specialized Columbus(Race)
Post by Dirty Daddy »
Internationaal Chauffeur bij Transport Verachtert te Westerlo, Voornamelijk Nederland en Duitsland..Ben stillaan aan het uitkijken naar een andere job met regelmatigere uren...in Maart de eerste keer papa geworden & een eigen huis gekocht fervent MTB'er gworden en kom tijd te kort
daarom mss eens soliciteren in een bedrijf ala DAF trucks..
Ik zou toch niet willen wisselen...duff wrote: idd elke dinsdagvoormiddag, woendagvoormiddag & vrijdag thuis en daarboven nog alle schooncongeekes![]()
![]()
Geen mogelijkheid op losse verlofdagen, en als je verlof hebt is het altijd "hoogseizoen" dus duurdere en drukkere reizen.
Geef mij dan mijn uurschema maar... (de +400 overuren neem ik er graag bij)
Dat je het graag doet is het belangrijkste natuurlijk...duff wrote:dat is dan inderdaad de keerzijde van de medaile he :)
maar ik doe het toch graag zenne :) en ben het eigenlijk zo al goed gewoon :)
Ik doe mijn werk ook nog graag, gemiddeld een dag of 6-7 per maand werken is niet slecht
Natuurlijk hier ook een keerzijde van de medaille, af en toe moeten of kiezen we 4 maanden op betaald verlof in een minder toeristisch land..
- crash biker
- Mountainbiker
Post by crash biker »
ook op de boekhouding, maar dan van een verzekeringsmaatschappij.B@rt wrote:ik werk ...... op de boekhouding.