Goodfellas mountainbikefriends Dendermonde

Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
VTom
Mountainbiker

Post by VTom »

Ben met de jakke 55 km gaan bollen in Lochristi, mooie rit, enkele welgekende vettige modderstroken...stukjes in een bos waar ge u techniek eens kon showen kortom een toffe rit.
Volgend weekend zie ik Oudenaarde zeker zitten Tim, moet wel rond 15h00 thuis zijn dus gaan we eens vlammen hé... :wink:
TimDC
Mountainbiker

Post by TimDC »

VTom wrote:Ben met de jakke 55 km gaan bollen in Lochristi, mooie rit, enkele welgekende vettige modderstroken...stukjes in een bos waar ge u techniek eens kon showen kortom een toffe rit.
Volgend weekend zie ik Oudenaarde zeker zitten Tim, moet wel rond 15h00 thuis zijn dus gaan we eens vlammen hé... :wink:
Weet ge wat, we zullen misschien gewoon wat vroeger vertrekken dat we zeker op tijd terug zijn, kunnen we vlammen en nog wat apres biken ook, dat zal de Jakke ook zeker niet afslaan.
Onze Glen moet ook op tijd terug zijn dus hij moet maar eens extra zijn best doen om uit zijn tram te geraken.
Ik denk dat ik zondag nog het meeste problemen zal hebben om op te staan, zal niet vroeg worden zaterdag vrees ik, maar het zal wel lukken :wink:
flaming_jakke
Mountainbiker

Post by flaming_jakke »

Ik denk dat ik naar Wieze ga dit weekend ... weet nog niet :oops:

Asse en Afligem onveilig maken :evil:
flaming_jakke
Mountainbiker

Wieze

Post by flaming_jakke »

Boys bijna weekend se !! :roll:

Voor de zondag ziet het er schitterend uit hé ... we zouden wel eens met 10 man aan de start kunnen staan =D> SUPER LEUK :lol:

Om hoe laat gaan we zondag aan de inschrijvingstafel afspreken ??
TimDC
Mountainbiker

Re: Wieze

Post by TimDC »

flaming_jakke wrote:Boys bijna weekend se !! :roll:

Voor de zondag ziet het er schitterend uit hé ... we zouden wel eens met 10 man aan de start kunnen staan =D> SUPER LEUK :lol:

Wanneer ginder in de Eric Van Damme zijn garage? Ik vertrek ook van thuis met mijne velo, zal waarschijnlijk samen komen met de Kris.
De Jakke gaat blijkbaar met zijne auto naar ginder? Zijn er nog van Dendermonde die willen meebollen?
laagvlieger
Mountainbiker

Post by laagvlieger »

Ja jongens, ik heb gezien da jullie ongeduldig worden om mij eens te zien, spijyig van mijn val of jullie hadden mij al veel vroeger gezien. Ik heb al wat getraind op de baan, in het veld nog veel schrik vind ik #-o Hoop da het rap betert,niettemin zou ik als het weer mee zit toertocht van Moerbeke willen rijden en direct de 70 proberen deze gaat door 4 Oktober, Gunther hou die zaterdag eens vrij hé [-o< zie er naar uit om nog eens samen te biken en kennis te maken met de rest..Vrienden van Deiremonne en omstreken hopelijk tot gauw [-o<
flaming_jakke
Mountainbiker

Post by flaming_jakke »

laagvlieger wrote:Ja jongens, ik heb gezien da jullie ongeduldig worden om mij eens te zien, spijyig van mijn val of jullie hadden mij al veel vroeger gezien. Ik heb al wat getraind op de baan, in het veld nog veel schrik vind ik #-o Hoop da het rap betert,niettemin zou ik als het weer mee zit toertocht van Moerbeke willen rijden en direct de 70 proberen deze gaat door 4 Oktober, Gunther hou die zaterdag eens vrij hé [-o< zie er naar uit om nog eens samen te biken en kennis te maken met de rest..Vrienden van Deiremonne en omstreken hopelijk tot gauw [-o<
Probeer je van't weekend niet eens mee te bollen, of zie je het echt niet zitten.
Je mag de hele rit in (bedoel ik dus achter) mijn wiel zitten, dat de rest van ons wegrijdt is bijkomstig en enkel een illusie :lol: :drunk: :wink:

Anders stel ik voor dat je, als je kan, voor den Après even tot daar komt [-o<

Je ziet maar ... altijd welkom !
VTom
Mountainbiker

Re: Wieze

Post by VTom »

flaming_jakke wrote:Boys bijna weekend se !! :roll:

Wat denken jullie van 08h30 aan de garage van renault ? Ik ben zeker van de partij...mijn machien eens testen ! :bounce: :bounce: :bounce:
laagvlieger
Mountainbiker

Post by laagvlieger »

@Jakke ik kan niet hé ,ben op wknd naar Nederland, dusja zal moeilijk gaan hé..grtz
flaming_jakke
Mountainbiker

Post by flaming_jakke »

laagvlieger wrote:@Jakke ik kan niet hé ,ben op wknd naar Nederland, dusja zal moeilijk gaan hé..grtz
Ik had het op Topic van Wieze nadien al gelezen ... deju !

Veel plezier in Center Parcs en pak ons volgende keer maar mee hoor :wink: :lol:
Post Reply