28 off road stukken krijgt de 75 km voor de wielen geschoven

De rest van de foto s vind je hier
http://s135.photobucket.com/albums/q146/frawiwi/tocht/
Komt er een forumtrein ?

Post by the iceman »
Bart , onze bende staat open voor nieuwe leden, ook gewoon eens komen meerijden of eens een pint komen drinken in de langenavond ( als Gistelnaar zal je deze bruine kroeg wel kennen) , meestal is er wel iemand van de club.B@rt wrote:Als gistelnaar ben ik er ook bij voor de 40 of de 55km hangt af van de benen en/of het parcours.
@frawiwi
kan ik mij daar zondag informeren bij iemand over de langenavondbikers want ik zoek al een tijdje een toffe bende om de tt's in de streek te rijden.
Ik denk dat ik tegen de start van de TT nog mijn tent/bed/... nog niet gezien zal hebben, laat staan terug vinden!frawiwi wrote:Naar mijn gedacht is Leffinge leuren pas s namiddag s, misschien is onze rit een ideale ontgifter en kan je toch de rit rijden, anders mag je ook meehelpen met de bepijling. Grtjsjelleken wrote:wanneer word de bepijling gedaan? ik zou graag de rit doen om een beetje off road wegjes te ontdekken in en rond gistel, maar niet met de tour zelf want dan loop ik ( met een stuk in mijn voeten wass) rond op leffingeleuren
Post by Gigi (Tetters Torhout) »