Fiets van het jaar 2008 topic
Over alles wat met mountainbike te maken heeft kan je hier je ei kwijt!
- FantaDHrider
- Mountainbiker
Post by FantaDHrider »
dit is een algemeen topic voordat het inschrijven begint.Ik heb niet vermeld dat ernu fietsen gepost mogen worden dat doen jullie zelf en als je geen geduld heb dan jammer en ik hou me vast op 10 inschrijvingen per catorgorie en zeuren is ook een kunst van sommigen.
- Steven vd Eynde
- Mountainbiker
- Location: C'dale Flash - C'dale Rush Carbon 2 - C'dale SM500 - Endorfin Speed III
Post by Steven vd Eynde »
Dit werd er vorig jaar nochtans gepost, al weet ik wel dat er een pak werk inkruipt...
Trekrules wrote:Thanksjerommeken wrote: Doe mij maar een Taurineken.
Precies een miss-verkiezing : eerst 50 kandidaten, dan 15 en nu nog 4 in de finale.
Tof initiatief.
Hetgeen ik me herinner van vorige editie is dat er toen tamelijk wat organisatorische fouten inzaten.Herder Steven wrote:Dit werd er vorig jaar nochtans gepost, al weet ik wel dat er een pak werk inkruipt...
Ik weet dat er veel werk in kruipt, maar als je zoiets wil doen, denk er dan tenminste over na zodat het voor de deelnemers eerlijk kan verlopen.
En dan kom je erachter dat die beperking van 10 kandidaten per categorie gewoon niet 'eerlijk' werkt.
Maar soit, ik zal mijn commentaar voor mezelf houden, anders ben ik weeral de schuldige hier....
Succes aan de deelnemers.... die erin geraken...
- Steven vd Eynde
- Mountainbiker
- Location: C'dale Flash - C'dale Rush Carbon 2 - C'dale SM500 - Endorfin Speed III
Post by Steven vd Eynde »
Yep, desnoods met een paar mensen samen... Is een leuk concept dat beter verdient. Zo ene keer per jaar zoiets doen is plezant...
- FantaDHrider
- Mountainbiker
Post by FantaDHrider »
ik maak een uitzondering dit keer(maar kom niet weer zeuren a.u.b) en dit geldt alleen voor de xc groep.20 deelnemers per catorgorie niet meer en niet minder
.