TT OVERPELT 21/09

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Vos in de bossen
Mountainbiker

TT OVERPELT 21/09

Post by Vos in de bossen »

Na een paar TT's gemist te hebben, Diest en Kasterlee, (werken aan huis van ons dochter en kermis bij schoon familie) zou ik graag de TT van hierboven willen doen...
Terrein is ongeveer gelijk als die van Kattenbos zeker ???
Wie gaat er ook ???
kfcdenbiker
Mountainbiker

Post by kfcdenbiker »

ik ga ook maar verwacht zeker niet te veel van uw 10 euro.
wij zijn er al een paar keer geweest
tot zondag
Toro Loco
Mountainbiker

Post by Toro Loco »

Ik ben er vorig jaar gaan rijden en het parcours kent heel veel afwisseling met vooral veel groen.
En hopelijk hebben ze ook dit jaar van die lekkere vlaai bij de bevoorrading =P~

Cu sunday
StAkKe
Mountainbiker

Post by StAkKe »

Daarnet 2 nieuw banden besteld om in Overpelt mijn nieuw MTB-seizoen te beginnen, heb er zin in! :bounce: tot zondag!
fromalk
Mountainbiker

Post by fromalk »

zijn dit voornamelijk single tracks of veldwegen?

Heeft iemand overigens wat info over de hoogtemeters?
Ief
Mountainbiker

Post by Ief »

hoogtemeters moet je hier niet verwachten. (mss 200Hm op de 100km)

ik ga proberen om de mijn eerste 100km te doen. heb al eens 88km gedaan in Diest. dus 100 zou moeten lukken in het vlakke kempen.
Abductee
Mountainbiker

Post by Abductee »

Ben van plan om hier de 80km te gaan rijden. Maar als ik hier lees dat ik niet te veel moet verwachten van mijn 10€, wat moet ik mij daar dan bij voorstellen?
En wat kan ik verwachten wat de ondergrond betreft? Ik heb nog nooit aan deze kanten gereden, dus ik heb er totaal geen idee van.
Oldie
Mountainbiker

Post by Oldie »

Ik was vorig jaar (zie topic 2007) tamelijk lyrisch over deze tocht omwille van het prachtig kader en een parcours met nauwelijks een spoor van menselijke beschaving. Een halve dag genieten voor 10€ vind ik niet teveel.
StrammerMax
Mountainbiker
Location: Minerva Starlite & Trek Fuel EX9 werd gestolen & Turner Flux & Lapièrre Zesty 514

Post by StrammerMax »

Ik ben ook al een paar keren komen biken in Overpelt. Dat waren wel toertochten van de Peltercrossers. Deze van de Eijsbikers heb ik nog niet gereden. De laatste twee toeren die ik gereden heb waren de moeite waard, dus ik denk dat ge u niet zult vervelen. Ik kom zelf jammer genoeg niet naar Overpelt, ook al had ik deze toer graag eens gereden. Ik ga biken in Westmalle. Niet zozeer omdat dit dichterbij is, maar omdat mijn kameraad lid is van de inrichtende club. Dat is het nadeel als er zoveel interessant aanbod is op eenzelfde zondag!
vanduffel 1
Mountainbiker

Post by vanduffel 1 »

het parcours zal er dankzij het droge weer lekker bijliggen! hier en daar misschien wel wat papzand doorploeteren, maar dat hoort er bij in de kempische bossen. voor de rest vermoed ik ook heel wat single tracks in het "grootste bos van Vlaanderen" (binnenkort nieuwe naam voor de bossen van Hechtel, Eksel, Overpelt en Lommel) ik ben zelf van Overpelt en ben er van overtuigd dat ze heel wat mooie km's parcours kunnen leggen.

tot zondag!
Post Reply