Na een paar TT's gemist te hebben, Diest en Kasterlee, (werken aan huis van ons dochter en kermis bij schoon familie) zou ik graag de TT van hierboven willen doen...
Terrein is ongeveer gelijk als die van Kattenbos zeker ???
Wie gaat er ook ???
TT OVERPELT 21/09
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- Vos in de bossen
- Mountainbiker
-
kfcdenbiker
- Mountainbiker
Post by kfcdenbiker »
ik ga ook maar verwacht zeker niet te veel van uw 10 euro.
wij zijn er al een paar keer geweest
tot zondag
wij zijn er al een paar keer geweest
tot zondag
- StrammerMax
- Mountainbiker
- Location: Minerva Starlite & Trek Fuel EX9 werd gestolen & Turner Flux & Lapièrre Zesty 514
Post by StrammerMax »
Ik ben ook al een paar keren komen biken in Overpelt. Dat waren wel toertochten van de Peltercrossers. Deze van de Eijsbikers heb ik nog niet gereden. De laatste twee toeren die ik gereden heb waren de moeite waard, dus ik denk dat ge u niet zult vervelen. Ik kom zelf jammer genoeg niet naar Overpelt, ook al had ik deze toer graag eens gereden. Ik ga biken in Westmalle. Niet zozeer omdat dit dichterbij is, maar omdat mijn kameraad lid is van de inrichtende club. Dat is het nadeel als er zoveel interessant aanbod is op eenzelfde zondag!
-
vanduffel 1
- Mountainbiker
Post by vanduffel 1 »
het parcours zal er dankzij het droge weer lekker bijliggen! hier en daar misschien wel wat papzand doorploeteren, maar dat hoort er bij in de kempische bossen. voor de rest vermoed ik ook heel wat single tracks in het "grootste bos van Vlaanderen" (binnenkort nieuwe naam voor de bossen van Hechtel, Eksel, Overpelt en Lommel) ik ben zelf van Overpelt en ben er van overtuigd dat ze heel wat mooie km's parcours kunnen leggen.
tot zondag!
tot zondag!