Fiets van het jaar 2008 topic

Over alles wat met mountainbike te maken heeft kan je hier je ei kwijt!
Steven vd Eynde
Mountainbiker
Location: C'dale Flash - C'dale Rush Carbon 2 - C'dale SM500 - Endorfin Speed III

Post by Steven vd Eynde »

cavani wrote: @ Herder Steven: er bestaan ook pampers voor volgewassenen :lol:
Daar hoop ik nog een jaar of 50 van gespaard te blijven... :lol:
Gwen
Mountainbiker

Post by Gwen »

Herder Steven wrote:En wat als ik net op het toilet zit als de inschrijvingen beginnen? Heb immers geen laptop om op mn schoot te zetten... :roll:
Zet ze er rap op hè sjarel :-D Als je je haast ben je n°3 bij de XC/HT's en zelfs n°1 bij de XC/Fully :-D
Steven vd Eynde
Mountainbiker
Location: C'dale Flash - C'dale Rush Carbon 2 - C'dale SM500 - Endorfin Speed III

Gweñito Gafotas wrote:
Herder Steven wrote:En wat als ik net op het toilet zit als de inschrijvingen beginnen? Heb immers geen laptop om op mn schoot te zetten... :roll:
Zet ze er rap op hè sjarel :-D Als je je haast ben je n°3 bij de XC/HT's en zelfs n°1 bij de XC/Fully :-D
Denk niet dat het al mag. Vind het ook niet eerlijk tov mensen die pas vanavond ofzo op het forum komen piepen... :-?
Knurrebikers lady
Mountainbiker
Location: Specialized Epic Expert Fsr - Thompson Trail - Zannata koersfiets

Post by Knurrebikers lady »

Das dan in uw geval het enige moment wanneer ge niet opt internet zit :lol:
Steven vd Eynde
Mountainbiker

Knurrebikers lady wrote:
Awel, het zou dan willen lukken dat ze de inschrijvingen officieel openen... #-o
aresius
Mountainbiker

Post by aresius »

Herder Steven wrote:
Knurrebikers lady wrote:
Awel, het zou dan willen lukken dat ze de inschrijvingen officieel openen... #-o
Je kan misschien uw wc-pot achter uw computer zetten.

Is het niet eerlijker om met soort van kwart, halve, ... finales te werken, dan hebben niet de eerste tien personen geluk om mee te doen. En dan kan iedereen meedoen die wil.
Brunox
Mountainbiker

Post by Brunox »

Trekrules wrote:heren heren ge kunt pas inschrijven in november :wink: .Lees de eerste regeltje in de aankondiging :wink: .Meer info komt nog waar je fiets kan neerzetten :wink: .
Dus al diegene die al ingeschreven hebben tellen nog niet ......................

:bounce: :bounce: :bounce: :bounce:
madskatingcow
Mountainbiker
Location: Scott Scale 900 RC WC N1no 2019 - Scott Spark 900 RC WC N1no 2019

Post by madskatingcow »

Boeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee :-D
kawa
Mountainbiker

Post by kawa »

Ik ben dit jaar toch niet alleen die twijfelt aan deze verkiezing.

Slechts 10 deelnemers, heb je de showroom al eens bekeken en gezien hoeveel XC fietsers er hier actief zijn?

En dan inschrijven om ter snelst, anders heb je pech. Dat beloofd, ik ga iig 31 oktober om 24.00 u eens komen piepen hier.
Volgens mij krijg je 25 inschrijvingen tegelijk om 00.01u :lol:

Maar goed, in 2009 nog een kans :wink:
RockShark
Kerstman

Post by RockShark »

Anders kunnen we samenwerken voor selectie rondes te organiseren? Dan stuurt iedereen gewoon een forum lay-out ready mailtje naar een bepaald e-mail adres en worden ze per 10 gegroepeerd en kan men één week lang stemmen. Daaruit worden er dan 10 uitgekozen, systeem afhankelijk van het aantal deelnemers. (als er bijvoorbeeld 50 inschrijvingen zijn, 2 uit elke groep)

Ik wil daar anders wel voor kijken indien Trekrules dit niet ziet zitten :wink:
Locked