hongerstaking

Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.

hongerstaking

haalt het iets uit?moet er iets mee gebeuren?
7
12%
ja met deze redenen........
0
No votes
dit kan niet!!
53
88%

Total votes: 60

Gwen
Mountainbiker

Post by Gwen »

El Perro Diablo wrote: 'k Moest gaan lopen.....
In 't Centraal station BXL ook zo 'ns iets gezien, lange gang naar de metro... 't zit daar vol. Madammeke legt een pak boterhammen neer voor ne zwerver (zonder hond wel :-D ), kreeg die haar boterhammekes nogal rap terug naar hare kop gezwierd :-D
Anyhows, die hongerstakers in Elsene belazeren de boel...74 dagen zonder vast voedsel?! No way, ben je volgens mij al lang 't hoekske om. Ieder z'n hobby zeker.
Sophie17
Mountainbiker

Post by Sophie17 »

Vind het triestig....wat voor mentaliteit kweken we hier in Belgie?
Het lijkt meer en meer op een reuze pretpark!
Het is ook erg onverantwoordelijk tegenover hun kinderen die ze meesleuren in zo'n stakingen onlangs zagen we nog die vrouw die hyperventileerde toen ze haar verhaal wilde doen (grote show) ze had daar ocharme een kindje op haar liggen.
Echt niet te doene #-o wij zouden ons mannen al lang afgenomen zijn.
Streets
Mountainbiker
Location: rohloff-Streets-bike;Ronin 110 voorvork; Magura firm tech remmen; Rohloff naaf

Post by Streets »

Ach

Daniël Alliët, diegene die er gisterenavond ook was, is de vooritter van de VZW, awaar ik coördinator ben.
Dus met de vorige hongerstaking in de begijnhekerk was ik er levenig alle dagen bij.

Ik kan verhalen vertellen, maar daarvoor is dit Forum niet geschikt.
maar mensen die meer willen weten, en/of rondleidingen krijgen omtrent die problemtieken, pb't maar.
voor de rest stel ik mij een aantal vragen.
uitwijzingen van illegalen? heef t er ooit al iemand statistieken gezien, hoeveel er effectief worden uitgewezen? een illegale turk die een pittabar in Mollem uitbaat, die wel (en hij is na deze betaalde vakantie ook snel terug)
Voor de rest wordt er niet uitgezen naar Irak, iran, afganistan,..
die krijgen op het einde van hun termijn een gratis treinticket om het Schengen gebied te verlaten.
voor de overheid: probleem opgelost
voor hen/ ons: dan begint het probleem, huisjesmelkerij (VLD stemmers :wink: ) zawartwerk (VLD stemmers #-o ) uibuiting,...

Voor de rest vond ik dit geen slechte quote
Ober! Voor mij een pintje alstublieft. Het gaat hier nog gezellig worden
Voor de rest ben ik wel curieus naar jullie gedacht

Streets
Stijnie
Mountainbiker

Post by Stijnie »

Mij gedacht is dat het ni kan en daarmee gedaan... :evil:
Tis aan de dikkekoppen van onze regering om deftige oplossing te zoeken voor die mensen. Maar als je ziet hoe het eraan toe gaat zal er geen oplossing komen denk ik :roll: :roll:
Eerst proberen ze in kranen te kruipen en den dag nadien gaan ze nekeer hongerstaken [-X [-X
Hongerstaken is nen nieuwe modetrend peisek...
Gwen
Mountainbiker

Post by Gwen »

Stijnie wrote: Hongerstaken is nen nieuwe modetrend peisek...
Gij zijt toch die gast van die "ijscrème met M&M's" vreetbuien hè buiten competitie :-D misschien moe jij ne keer een klapken gaan doen met die sjarels :wink:
Stijnie
Mountainbiker

Post by Stijnie »

Yep thats me 8) en ook afkomstig van atom =P~
Nee nee [-X ik ga niet langs daar...sebiet verpest ik die mannen hun recordpoging...Een medaille krijgen ze niet maar wel een potje kaat met m&m's :-D
Gwen
Mountainbiker

Post by Gwen »

Stijnie wrote: een potje kaat met m&m's :-D
Idd. grootste bewijs dagge van Atom zijt, potje kaat... da hoorde op een ander niet te veel hè :lol:
Stijnie
Mountainbiker

Post by Stijnie »

Gweñito Gafotas wrote:
Stijnie wrote: een potje kaat met m&m's :-D
Idd. grootste bewijs dagge van Atom zijt, potje kaat... da hoorde op een ander niet te veel hè :lol:
Nergens hoor je dat alleen in Atom City =D>
RockShark
Kerstman

Post by RockShark »

Hongerstaking vind ik gewoonweg pure chantage. Je brengt de instellingen die zich buigen over je regularisatie in de positie van God: beslissen over leven of dood. Zoiezo houden ze hoe langer het duurt, hoe meer schade aan over. Als ze zich 1 keer sterk opstellen zal het rap gedaan zijn, maar wie wil er enkele doden op zijn geweten hebben? Niemand...

Als ze nu eens kunnen aantonen daarentegen dat ze goed Nederlands praten en kunnen schrijven en goed ingeburgerd zijn, dat zou ik nog kunnen waarderen en dan zou ik die mensen wel willen steunen in hun regularisatie. Maar als ze zich zo opstellen, dan kunnen zo voor mijn part direct het vliegtuig in.

Alleen zitten we nog met 1 groot probleem: onze snel werkende en heel efficiënte dienst Vreemdelingen... :roll:
Streets
Mountainbiker
Location: rohloff-Streets-bike;Ronin 110 voorvork; Magura firm tech remmen; Rohloff naaf

Post by Streets »

RockShark wrote:Als ze nu eens kunnen aantonen daarentegen dat ze goed Nederlands praten en kunnen schrijven en goed ingeburgerd zijn,
Sommigen van hen schrijven beter Nederlands/Frans/Duits dan sommigen vanop het Forum :lol: :lol:
Trouwens wat is ingeburgerd?
daar wil ik wel eens een definitie van zien?
Zijn die mannen van Blood en Honour ingeburgerd?
Of die linkse krakers in Doel of het Lappersfortbos (geweest)

Of de Biker die zijn papiertjes en lege gelletjes in beschermd gebied gooit? :wink:

Streets
Post Reply