Zonet Karl Vanieuwkerke gezien in het programma VOLT (TV1) hij ging er dagen leven tussen hongerstakers
Hij is er tegen zegt hij maar vraagt toch er iets aan te doen?!
Ik vind dat iedreen die het land wil binnenkomen, en een verblijfsvergunning wil verkrijgen dmv chantage(hongerstaking,in kranen kruipen), ze gelijk moesten terugsturen, zonder pardon, zelfde dag op het vliegtuig.mtb_jonas wrote:tsss tis waar ... just op tijdnet ook. Er staan daar headlines van " wat als een bank faillite gaat !" . Het verwondert dan de mensen dat de banken op de beurs slecht doen ...wat ik ten zeerste betreur![]()
nu om terug on topic te gaan. Ik vind het zulk een rotzakkerij die hongerstaking. Oke ja die mensen hebben problemen maar chantage is "not done !!!!" en die hongerstaking is chantage ... en je hebt dan nog eens van die politiekers die plotseling 6 maanden toelating geven. pfff hop het aantal hongerstakers stijgt exponentioneel tsss... . Het is eenal media spel. Trek je het door in de wereld van de terorisme zie je het zelfde patroon
grtzzz
Post by El Perro Diablo »
El Perro Diablo wrote: Ik had een paar maand geleden met een zwerver met hond ruzie, die zat voor de supermarkt te bedelen. Ik kocht een zakje Frolic voor het dier, scheurde het open en gaf het aan de hond. Begon die zwerver van zijn kloten te maken dat "HIJ" honger had!!!
Ik zegde hem dat hij voor dat leven gekozen had, de hond niet.
'k Moest gaan lopen.....