20/09/08 Waasmunster
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
-
Biky burger
- Mountainbiker
Post by Biky burger »
Kunnen wij ons op een andere manier wassen?
Met een bassin of zo?
Al is het maar om de grootste brokken er af te krijgen...
Met een bassin of zo?
- Metalcis
- Mountainbiker
Ja misschien. Ieder zijn mening daarover ( en begrijp mij niet verkeerd, ik weet deze ook te appreciëren )Das toch iets dat je moet voorzien vind ik persoonlijk. Maar soit, denk toch dat ik hier ga starten aangezien ik al veel goede dingen gehoord heb over de streek. En men bike partner hier ook wel oren naar heeft.
Maar voor onze eerste editie hebben we info ingewonnen ivm met douches. Slechts een 5 à 10 % van de bikers doucht ze effectief aan de aankomstplaats. Dat zou voor onze eerste editie zijn neergekomen op een 15 à 20 bikers. Wetende dat we een douchewagen moeten huren ( aan een prijs van 300 - 500 € voor een weekend ) is dit een dure grap.
Dan geven we ( of proberen we tenminste ) liever onze deelnemers een goed uitgepijld parcours, met halverwege een meer dan degelijke bevoorrading. Aan het einde een afspuitstand en daarna een goede aprés - bike.
Dit zou voor het grotendeel van de bikers toch het meest overtuigende moeten zijn om deel te nemen of niet.
Als ik mijn persoonlijke voorkeur moet geven verkies ik toch liever een tocht waar ik mijn weg niet moet zoeken, waar ik halfweg iets kan veroberen, en op het einde de grootste vuiligheid van mijn fiets kan spuiten en nog rustig iets kan drinken boven een tocht waar ik een uur mijne weg moet zoeken, halfweg niets te eten of te drinken is, mijne vuile vélo in den auto zwieren maar waar dan wel per deelnemer een douche voorzien is ( bij wijze van spreken )
Dat word nog eens praktisch bekeken maar die zouden er willen eens kunnen komen ( nog niet 100 % zeker )Kunnen wij ons op een andere manier wassen?
Met een bassin of zo?
Grtz
-
Biky burger
- Mountainbiker
Post by Biky burger »
Zo te horen is het doenbaar voor kinderen.
Maar wat is dat van die zandbakken?
Zijn dat die stukken die we gaan voelen aan de benen?
Ik zit er niet mee in, maar ik twijfel of ik mijn twee zonen zou meebrengen of niet.
Ik zit er niet mee in, maar ik twijfel of ik mijn twee zonen zou meebrengen of niet.
- VoodooChile
- Mountainbiker
Post by VoodooChile »
Ik denk dat hij een relatief lange zandstrook bedoelt. In waasmunster heb je dicht bij het containerpark richting oude heirweg centrum een zandstrook waar je redelijk diep in ploegt met je wielen.Biky burger wrote:Zo te horen is het doenbaar voor kinderen.
Ik vind het niet de moeite je zoon(tje)s daarvoor thuis te laten, het is enkele 100-en meter te voet als het niet lukt en anders zijn ze wss heel fier op zichzelf.
hier is een plannetje
http://maps.google.be/?ie=UTF8&ll=51.11 ... 38624&z=15
En het stuk aan de Baudelodreef (incl. de driehoek met hooierzelestraat) is de zandbak, een soort klassieker voor een MTB tocht in W'ster
-
Biky burger
- Mountainbiker
-
fonzarelie
- Mountainbiker
Post by fonzarelie »
zeker kids niet thuis laten daarvoor mooie tocht voor die gastenBiky burger wrote:Zo te horen is het doenbaar voor kinderen.
- Metalcis
- Mountainbiker
En als het nu vrijdagnacht nog eens even regend dan ligt die strook er als een autostrade bij.Ik denk dat hij een relatief lange zandstrook bedoelt. In waasmunster heb je dicht bij het containerpark richting oude heirweg centrum een zandstrook waar je redelijk diep in ploegt met je wielen.
Ik vind het niet de moeite je zoon(tje)s daarvoor thuis te laten, het is enkele 100-en meter te voet als het niet lukt en anders zijn ze wss heel fier op zichzelf.
En als het toch te zwaar is, als je over ietwat technische bagage beschikt dan kun je op het verhard kantje naast de zandwegel al een heel eind ver geraken zonder een trap teveel moeten te geven.