hongerstaking

Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.

hongerstaking

haalt het iets uit?moet er iets mee gebeuren?
7
12%
ja met deze redenen........
0
No votes
dit kan niet!!
53
88%

Total votes: 60

Sophie17
Mountainbiker

hongerstaking

Post by Sophie17 »

Hongerstakingen haalt het iets uit?
Zonet Karl Vanieuwkerke gezien in het programma VOLT (TV1) hij ging er dagen leven tussen hongerstakers :-?
Hij is er tegen zegt hij maar vraagt toch er iets aan te doen?!
ThOmAsKeN
Mountainbiker

Post by ThOmAsKeN »

laat ze maar voor mijn part omgaan van den honger :lol:
(tzou wel niks zijn voor ik :P )

grtz Thomas :wink:
den mountenbiker
Mountainbiker

Post by den mountenbiker »

Moet toch allemaal niet gezond zijn tja het is altijd met een doel hé #-o
Sjoerie
Mountainbiker

Post by Sjoerie »

Als de media er nu niet zo opsprong, zou het al heel wat ontmoedigt worden!

Net zoals gisteren op dat schraal VTM-nieuws.. staan ze voor een Fortis-bankkantoor & vragen ze aan mensen die daar buitenkomen: hebt u hier spaargeld staan? Zou u dat niet weg willen halen?

#-o
mtb_jonas
Mountainbiker

Post by mtb_jonas »

tsss tis waar ... just op tijdnet ook. Er staan daar headlines van " wat als een bank faillite gaat !" . Het verwondert dan de mensen dat de banken op de beurs slecht doen ...wat ik ten zeerste betreur #-o

nu om terug on topic te gaan. Ik vind het zulk een rotzakkerij die hongerstaking. Oke ja die mensen hebben problemen maar chantage is "not done !!!!" en die hongerstaking is chantage ... en je hebt dan nog eens van die politiekers die plotseling 6 maanden toelating geven. pfff hop het aantal hongerstakers stijgt exponentioneel tsss... . Het is eenal media spel. Trek je het door in de wereld van de terorisme zie je het zelfde patroon

grtzzz
yajop
Mountainbiker

Post by yajop »

mtb_jonas wrote:tsss tis waar ... just op tijdnet ook. Er staan daar headlines van " wat als een bank faillite gaat !" . Het verwondert dan de mensen dat de banken op de beurs slecht doen ...wat ik ten zeerste betreur #-o

nu om terug on topic te gaan. Ik vind het zulk een rotzakkerij die hongerstaking. Oke ja die mensen hebben problemen maar chantage is "not done !!!!" en die hongerstaking is chantage ... en je hebt dan nog eens van die politiekers die plotseling 6 maanden toelating geven. pfff hop het aantal hongerstakers stijgt exponentioneel tsss... . Het is eenal media spel. Trek je het door in de wereld van de terorisme zie je het zelfde patroon

grtzzz
Ik vind dat iedreen die het land wil binnenkomen, en een verblijfsvergunning wil verkrijgen dmv chantage(hongerstaking,in kranen kruipen), ze gelijk moesten terugsturen, zonder pardon, zelfde dag op het vliegtuig.
Dat begint al met chantage, waar eindigd het?
Metalcat
Mountainbiker

Post by Metalcat »

Het ergste is dan nog dat WIJ die medische begeleiding betalen. Dat moesten wij is proberen in hun landen. Ge zou wa zien denk ik :evil:
Als ze willen hongerstaken, mij best. Maar dat ze het dan op hun eigen doen he :-D
pt3r
Mountainbiker

Post by pt3r »

Ober! Voor mij een pintje alstublieft. Het gaat hier nog gezellig worden.
El Perro Diablo
Mountainbiker

Post by El Perro Diablo »

Het mooiste vind ik dat moslims in een KERK gaan hongerstaken!!!

Iemand zin om met mij mee te gaan hongerstaken in Monaco, gewoon simpel voor een villa met zwembad en een leuke wagen in de garage, het absolute minimum daar.

Als die gastes vinden dat het bij hun zo slecht is(wat ik best geloof) en het is hier zo goed, waarom dan hier nog lastig doen? Ga ginder dan hongerstaken in de hoop dat het beter wordt, en da's de oplossing, want als ze allemaal stoppen met eten is't rap opgelost.

Ik had een paar maand geleden met een zwerver met hond ruzie, die zat voor de supermarkt te bedelen. Ik kocht een zakje Frolic voor het dier, scheurde het open en gaf het aan de hond. Begon die zwerver van zijn kloten te maken dat "HIJ" honger had!!!
Ik zegde hem dat hij voor dat leven gekozen had, de hond niet.
'k Moest gaan lopen.....
kawa
Mountainbiker

Post by kawa »

El Perro Diablo wrote: Ik had een paar maand geleden met een zwerver met hond ruzie, die zat voor de supermarkt te bedelen. Ik kocht een zakje Frolic voor het dier, scheurde het open en gaf het aan de hond. Begon die zwerver van zijn kloten te maken dat "HIJ" honger had!!!
Ik zegde hem dat hij voor dat leven gekozen had, de hond niet.
'k Moest gaan lopen.....
=D>
Post Reply